کدخبر: 18622

10 برنامه عالی برای نقاشی های خلاقانه بیشتر (اندروید - iOS)

 

 

در این مقاله 10 اپلیکیشن طراحی موبایلی سه بعدی به ترکی mobilya çizim programı را گردآوری کرده ایم که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از تخیل خود نقاشی های خلاقانه و دقیق تری انجام دهید.

صنعت طراحی دیجیتال که زمانی در انحصار تبلت های گرافیکی بود، با ایجاد شرایط مساعد شروع به تمرکز بر روی تبلت ها کرد. به خصوص ظهور اپل پنسل و لوازم جانبی مشابه، تبلت ها را مقرون به صرفه تر و کاربردی تر از تبلت های گرافیکی با صفحه نمایش کرد.

از طرف دیگر، اپ استورها مملو از برنامه هایی هستند که می توانید از آنها برای ایجاد نقاشی های ساده یا  طراحی سه بعدی 3d çizim استفاده کنید. اما اگر می خواهید کمی جلوتر بروید و اجازه دهید خلاقیت شما صحبت کند، برنامه هایی که باید استفاده کنید نیز باید برای این کار مناسب باشند. در این مقاله می‌توانید اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را بیابید که می‌توانید از آنها برای نقاشی‌های خلاقانه‌تر استفاده کنید.

برنامه های طراحی برای iOS و اندروید:

  • Autodesk SketchBook
  • MediBang Paint
  • Linea Sketch
  • LayerPaint HD
  • Ibis Paint X
  • ArtFlow
  • ArtRage
  • Adobe Illustrator Draw
  • Affinity Designer
  • Procreate

Procreate

Procreate یک برنامه برای iPad است که با توجه به نیازهای حرفه ای ها طراحی شده است و در هماهنگی کامل با Apple Pencil کار می کند. این برنامه که دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است، علاوه بر 136 مدل براش، یک انتخاب کننده رنگ آسان نیز دارد. در عین حال، می توانید نقاشی های ماندالا را به راحتی با استفاده از برنامه دریافت کنید.

این برنامه با پشتیبانی از براش های بافت دوگانه و ابزارهای خط خطی بسیار حساس، به شما امکان می دهد آثار خود را در PSD، بومی .procreate، TIFF، PNG شفاف، چندین صفحه PDF و فرمت های JPEG ذخیره کنید.

Affinity Designer

Affinity Designer یک برنامه بسیار محبوب برای کاربرانی است که می خواهند نقاشی های دیجیتال یا آثار هنری خود را با استفاده از iPad و Apple Pencil ایجاد کنند. این برنامه با پشتیبانی از فرمت های رنگی CMYK و RGB، کاتالوگ رنگ پنتون را نیز در پنل نمونه ارائه می کند.

شما می توانید کار تمام شده خود را در فرمت های بسیاری از جمله JPEG، PNG، PDF و SVG ذخیره کنید. در عین حال، این اپلیکیشن بیش از 100 نوع برس در سبک های مختلف را به کاربران ارائه می دهد.

Adobe Illustrator Draw

برنامه بعدی ما Adobe Illustrator Draw است که برای کاربران اندروید و iOS در بازار موجود است. می توانید از برنامه ای که بیشتر به نقاشی های برداری معروف است برای هر نوع طراحی استفاده کنید. این اپلیکیشن که مانند نسخه دسکتاپ از لایه های ظرفیت کامل پشتیبانی می کند، امکان بزرگنمایی تا 64 برابر را نیز فراهم می کند و به شما امکان می دهد حتی کوچکترین جزئیات را مشاهده کنید.

این اپلیکیشن که دارای 5 نوک خودکار مختلف است، ویژگی های متفاوتی را برای هر نوک قلم ارائه می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن رایگان، می توانید کار خود را در دستگاه های دیگر خود ذخیره کرده و شکل نهایی را به آنها بدهید.

ArtRage

ArRage یک نرم افزار طراحی کامل است که می توانید از آن در سیستم عامل های موبایل مانند iOS و Android و همچنین سیستم عامل های Windows و Mac استفاده کنید. این اپلیکیشن که طیف وسیعی از ابزارها را در اختیار دارد، دارای ویژگی هایی است که می توانید از آن ها در کارهای طراحی و نقاشی دیجیتال خود استفاده کنید.

این نرم افزار که در آن می توانید براش ها و ابزارهای چیدمان بسیار قدرتمند خود را ایجاد کنید، همچنین با پیش تنظیم های مختلف بوم و ابزارهای طراحی ارائه می شود.

ArtFlow

ArtFlow، یکی از برنامه هایی که به عنوان انتخاب ویرایشگر در فروشگاه Play رای داده شده است، یک برنامه طراحی بسیار قدرتمند و کافی برای دستگاه های اندرویدی است. ArtFlow با بیش از 80 گزینه قلم مو، ویژگی هایی مانند ترکیب لایه ها را نیز دارد.

پس از اتمام نقشه های خود، می توانید به راحتی کار خود را در فرمت های مختلف مانند JPEG، PNG و PSD ذخیره کنید. به عنوان یک مزیت، اگر یکی از دستگاه های Nvidia را دارید، می توانید هنگام استفاده از ArtFlow از پشتیبانی Nvidia DirectStylus نیز بهره مند شوید.

Ibis Paint X

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که استفاده از آن ساده باشد و برای بزرگسالان و کودکان جذاب باشد، Ibis Paint ممکن است برنامه مورد نظر شما باشد. Ibis Paint با بیش از 140 نوع قلم مو، فیلترهای متعدد و حالت های ترکیبی سزاوار امتحان است.

جدا از این ویژگی‌ها، می‌توانید در حین تکمیل طراحی خود در Ibis Pain، کل مراحل طراحی خود را به‌عنوان یک ویدیو ضبط کنید. در عین حال، می توانید با استفاده از تثبیت کننده ضربه قلم مو در نقاشی های خود نتایج بهتری دریافت کنید.

LayerPaint HD

یکی دیگر از برنامه های اندرویدی پر ویژگی که به شما امکان می دهد نقاشی های خیره کننده ایجاد کنید LayerPaint HD است. با وجود اینکه اپلیکیشنی با امکانات بسیار زیاد است، اما بارزترین ویژگی آن دقت قلم، قابلیت لایه و قابلیت ذخیره فایل های شما با فرمت PSD است که به شما امکان می دهد بعداً ویرایش را در فتوشاپ ادامه دهید.

علاوه بر همه اینها، LayerPaint HD، که به طور کامل از میانبرهای صفحه کلید پشتیبانی می کند، قصد دارد به راحتی فرآیند طراحی دیجیتال شما را تکمیل کند.

Linea Sketch

Linea Sketch یک برنامه کاربردی iPad بسیار آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد با دست خط خود نقاشی بکشید و همچنین یادداشت برداری کنید. در عین حال، برنامه برای Apple Pencil بهینه شده است.

ویژگی‌ای که Linea Sketch را از سایر برنامه‌های طراحی متمایز می‌کند، ساختار آن است که به شما امکان می‌دهد شکل‌های کاملی ایجاد کنید و رنگ‌هایی را که قبلاً ایجاد کرده‌اید پیشنهاد می‌کند. در عین حال می توانید کار خود را به صورت PSD، JPG یا PNG با اپلیکیشنی که از لایه پشتیبانی می کند ذخیره کنید.

MediBang Paint

اپلیکیشن MediBang Paint یک اپلیکیشن نقاشی است که می توانید از آن بر روی پلتفرم های iOS و اندروید و همچنین سیستم عامل های ویندوز و مک استفاده کنید. این اپلیکیشن که در آن می توانید به راحتی نقاشی ها و کارتون های خود را طراحی کنید، با انواع براش ها، پس زمینه های آماده، فونت ها و بسیاری از منابع دیگر عرضه می شود.

یکی از ویژگی های برجسته Medibang Paint جامعه کاربران فعال آن است. اگر به آموزش تصویری در مورد طراحی نیاز دارید، می توانید با استفاده از این انجمن، دروس آماده شده برای تمرین را تماشا کنید.

Autodesk SketchBook

می‌توانید از Autodesk SketchBook که زمانی با پرداخت هزینه فروخته می‌شد، کاملاً رایگان در دستگاه‌های Android و iOS خود استفاده کنید. این اپلیکیشن که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد، علاوه بر قلم مو، دارای تشخیص حرکت بصری و کتابخانه رنگی کپی است.

با Autodesk Sketchbook، می‌توانید در طیف وسیعی از طراحی‌های سه بعدی گرفته تا شخصیت‌های انیمیشن طراحی کنید. این برنامه با پشتیبانی از فرمت‌های JPG، PNG، BMP، TIFF و PSD، به شما اجازه می‌دهد تا لایه‌هایی را با عملکرد کامل ایجاد کنید و در نتیجه نقاشی‌های حرفه‌ای‌تری داشته باشید.

منبع: 3d çizim programı

 

ارسال نظر: