کدخبر: 18639

غیر اصل نخرید! ایمن خرید را با لوازم اورجینال می­شناسند

لوازم جانبی موبایل مخصوصا آن‌هایی که مربوط به برند اپل می­شوند، جزء آن دسته از کالاهایی هستند که تولیدات تقلبی آن‌ها در بازار زیاد بوده و کسب­و­کارهای کمی می­توانند نسخه­های اورجینال آن‌ها را وارد کشور کرده و به فروش برسانند.

این لوازم جانبی شامل اپل واچ، هندزفری، قاب و شارژهایی می­شوند که پیداکردن نسخه اصل آن‌ها به یک معضل همگانی تبدیل شده است.

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی لوازم جانبی اپل، به­خصوص شارژرهای آن بپردازیم و شما را با محصولات جانبی و اورجینال آن آشنا کنیم. همچنین در رابطه با ایمن خرید و محصولات اصل آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

لوازم جانبی برند اپل

خرید لوازم جانبی اپل شامل کالاهای ضروری می­شود که بدون وجود آن‌ها قادر به برآورد نیازهای خود از یک تلفن­ همراه نخواهیم بود. بنابراین همان­طور که پیش­تر اشاره کردیم، این لوازم جانبی شامل انواع قاب­های سیلیکونی، هندزفری­ها، اپل واچ‌ها و شارژرهایی می­شوند که خرید ورژن اورجینال آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

به کمک یک قاب باکیفیت می­توانیم از آسیب­های احتمالی به موبایل پیشگیری کنیم و از طریق هندزفری، قادر به گذران وقت در یک حریم خصوصی و امن هستیم. همچنین بدون وجود اپل واچ نمی­توانیم به­راحتی مشغول به فعالیت­های فیزیکی مثل ورزش­کردن شویم.

همچنین در بین تمام موارد گفته­شده، نیاز ما به شارژر از حساسیت بیشتری برخوردار است. زیرا عمر مفید باتری موبایل، ارتباط مستقیمی با سلامت و اصل بودن شارژر داشته و اگر نسخه تقلبی آن‌ها را خریداری کنیم، باتری موبایل متحمل ضررهای جبران‌ناپذیری خواهد شد.

معرفی شارژرهای اصل اپل

پیش­تر اشاره کردیم که خرید شارژر اپل اورجینال تا چه اندازه در عمر مفید و عملکرد موبایل شما تاثیرگذار است. بنابراین توجه داشته باشید که اگر به دنبال آداپتور اصل هستید، بهتر است به خرید شارژر 20 وات اپل اورجینال بپردازید.

شدت جریان خروجی این شارژر 3 آمپر بوده که هم برای موبایل و هم تبلت کاربری دارد. لازم به ذکر است که توان خروجی این آداپتور 20 وات است که این مقدار یک شدت الکتریکی استاندارد و باکیفیت به حساب می­آید.

همچنین فراموش نکنید که این شارژر دارای گواهی CE بوده و علاوه­بر شارژ سریع، درگاه USC_C روی آن تعبیه شده و علاوه­بر شارژ انواع موبایل­های اپل، قابلیت شارژ آیپد را نیز دارد.

معرفی اپل واچ اصل

اپل واچ یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برند اپل است که نسخه اصل آن کیفیت غیرقابل­ توصیفی نسبت به نسخه تقلبی آن دارد. بنابراین پیشنهاد ما این است که اگر با هدف ورزش یا روزمرگی قصد خرید آن را دارید، یا برای تکمیل استایل کژوال و کلاسیک خود به دنبال ساعت هوشمند ایده­آلی هستید، با مراجعه به کسب­و­کارهای معتمد، ورژن اورجینال آن را تهیه کرده و از تمام قابلیت­ها و امکانات اپل واچ به نحو احسنت بهره­مند شوید.

معرفی هندزفری­های اصل اپل

در بین لوازم جانبی موبایل، AirPodsهای اپل جزء آن دسته از محصولاتی هستند که کیفیت نسخه­های اصل آن‌ها غیرقابل مقایسه با نسخه­های تقلبی آن‌هاست. زیرا توانی که یک هندزفری اصل در پخش صوت و موسیقی دارد را نمی­توان با  AirPodsهایی قیاس کرد که قادر به پوشش نویزهای خارجی نیستند. بنابراین فراموش نکنید که خرید هندزفری اورجینال اپل، می­تواند مانند شارژرهای آن حساس و نیاز به یک خرید ایمن داشته باشد.

هندزفری ایرپاد اپل

معرفی قاب­های اورجینال اپل

آخرین کالایی که در میان لوازم جانبی موبایل از اهمیت زیادی برخوردار است، قاب­های موبایل اپل هستند که وجود آن‌ها می­تواند از آسیب­های احتمالی و اتفاقات غیرمنتظره زیادی جلوگیری کند. پس مشابه لوازم قبل، اگر به جای خرید قاب اورجینال، اقدام به خرید قاب­های تقلبی کنید؛ قادر به بهره­مندی از ساختار محکم و ایمن این محافظ­ها نخواهید بود. همچنین لازم به ذکر است که قاب­های اورجینال اپل، قابل شستشو هستند و نظافت آن‌ها هیچ آسیبی به ساختارشان وارد نخواهد کرد.

جمع­بندی

یکی از نکات قابل توجه در حوزه خرید موبایل، لوازم جانبی آن است. این لوازم می­توانند به اندازه خرید تلفن همراه، نیاز به کسب­وکارهای امن و قابل اعتماد داشته باشند. پس با توجه به افزایش روزافزون محصولات تقلبی در بازار و پایین آمدن کیفیت کالاهای های­کپی، فراموش نکنید که برای خرید لوازم جانبی موبایل، می­توانید با مراجعه به ایمن خرید، اقدام به جستجوی محصول موردنظر خود کرده و با ضمانت اصل بودن کالا، صاحب لوازم جانبی اورجینال اپل شوید. به این ترتیب علاوه­بر بهره­مندی از کیفیت محصولات اصل، می­توانید نسبت به خرید خود اطمینان داشته باشید و تجربه یک خرید ایمن را به دست آورید.

ارسال نظر: