کدخبر: 18640

کامل ترین دوره حضوری آموزش فارکس در اصفهان

سلام لطفا تصویر اول را به عنوان تصویر شاخص قرار دهید و از داخل محتوا بردارید

 

 

کامل ترین دوره حضوری آموزش فارکس در اصفهان

آموزش فارکس در اصفهان توسط بهترین استادان و کارشناسان معاملات بازار فارکس ارائه می‌شود. دوره‌های آموزشی فارکس چندین موضوع از جمله آموزش مفاهیم پایه و آموزش‌های لازم در خصوص تحلیل بیت کوین و انواع تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال بازار فارکس را پوشش می‌دهد. این دوره همچنین شامل آموزش سرمایه‌گذاری روی فلزهای قیمتی، خرید و فروش ارزهای مختلف جهانی، نحوه معاملات بر رمرز ازها و سایر نمادهای معاملاتی موجود در فارکس است.

در این مقاله راجع به موضوعاتی که در آکادمی استاد ترید طی دوره آموزش فارکس در اصفهان به دانش‌پذیران ارائه می‌شود، صحبت می‌کنیم. پس لطفاً همراه ما بمانید و در خصوص صفر تا صد آموزش فارکس اطلاعات مفیدی کسب کنید.

معرفی دوره فارکس در اصفهان

بازار فارکس محلی برای انجام معاملات بی حد و مرز بین‌المللی است. این بازار جهانی با گردش مالی در حدود 5.1 تریلیون دلار در روز، فرصت امکان سرمایه‌گذاری و کسب سود را وَرای مرزهای جغرافیایی به کاربران می‌دهد. به همین دلیل افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در بازار فارکس روی آورده‌اند. موفقیت در این بازار مستلزم اقدامات هوشمندانه مبتنی بر آگاهی است. لذا بدون کسب دانش و مهارت لازم، رسیدن به موفقیت دشوار و شاید غیرممکن است.

هرچند که آموزش‌های زیادی در خصوص نحوه ورود به بازار فارکس و چگونگی انجام معاملات در اینترنت وجود دارد؛ اما بسیاری از افراد دوره آموزش حضوری فارکس را به آموزش‌های آنلاین ترجیح می‌دهند. اگر به یک دوره آموزش فارکس در اصفهان نیاز دارید، همینجا بمانید و با کامل‌ترین و جامع‌ترین دوره‌ آموزشی بازار فارکس که در اصفهان و به صورت حضوری برگزار می‌شود، آشنا شوید.

 آموزش فارکس در اصفهان

صفر تا صد آموزش فارکس

دوره حضوری آموزش فارکس در اصفهان یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی در زمینه معاملات مربوط به بازار  فارکس است. دانش‌پذیران طی این دوره که در 10 جلسه و به مدت 30 ساعت ارائه می‌شود، مطالب زیر را یاد می‌گیرند.

  • آشنایی با مفاهیم پایه و اساسی حوزه فارکس از قبیل اصول اساسی تحلیل‌ تکنیکال، عمق بازار، تایم فریم و ....
  • آشنایی با روندهای بازار فارکس نظیر روند، موج، شتاب، ساختار، پیوت، کل به جزء، حجم معاملات و ....
  • آموزش سطوح حمایت و مقاومت آتی و تاریخی به دانش‌پذیران (در این گام دانش‌پذیر با تعیین سطوح، واکنش قیمت و شکست قیمت‌ها آشنا خواهد شد.)
  • آموزش طراحی و تدوین استراتژی معاملاتی (پس از این مرحله دانش‌پذیر قادر خواهد بود یک استراتژی معاملاتی برنده برای کار در فارکس را تدوین کند.)
  • آموزش تحلیل‌های جامع، مدیریت ریسک، سرمایه و آشنایی دانش‌پذیر با ژورنال نویسی و ثبت معاملات
  • آموزش انواع الگوهای هندسی، استراتژی معاملاتی، بکتست گیری و ثبت
  • ایجاد استراتژی معاملاتی
  • آشنایی با نظریه الویت
  • مدیریت معاملات
  • آموزش تحلیل زمانی، چنگال و الگوهای پایان‌دهنده

آموزش ترید در اصفهان به چه صورت است؟

دوره‌های آموزش فارکس در اصفهان شامل آموزش‌های مختلف به صورت تئوری و عملی است. دانش‌پذیر در این دوره‌ها نحوه ترید کردن را به صورت عملی یاد می‌گیرد. ناگفته نماند که دوره‌های آموزشی آکادمی استاد ترید شامل ویدیوهای آموزشی و حتی پشتیبانی از طریق تلگرام نیز می‌شود.

پشتیبانی آموزش فارکس در اصفهان

مزیت دیگر و شاید وجه تمایز دوره‌های آموزش فارکس استاد ترید با سایر آکادمی‌ها، پشتیبانی این مجموعه پس از پایان دوره‌ آموزشی است. دانش‌پذیران پس از اتمام دوره‌ آموزش 30 ساعته، چند روز دیگر نیز فرصت دارند تا مسائل و مشکلات مربوطه را از طریق تلگرام با استاد در میان بگذارند.

بهترین استاد فارکس در اصفهان

دوره آموزش فارکس در اصفهان توسط بهترین استادان این حوزه ارائه می‌شود. استادانی که خودشان سابقه‌ای طولانی در ترید و معاملات ارز در فارکس را دارند. همچنین تجربه بهترین و مؤثرین تحلیل‌های بازارهای مالی را کسب کرده‌اند. تحلیل‌های بازار فارکس شامل سه تحلیل تکنیکال، بنیادی و تحلیل احساسات بازار است. تحلیل‌ بنیادی یا فاندامنتال مهم‌ترین نوع تحلیل بازار فارکس است.

علاوه بر موارد فوق در دوره‌ فارکس در اصفهان آموزش تحلیل بیت کوین https://ostadtrade.com/category/bitcoin-analysis/ مهم‌ترین رمزارز بازار کریپتوکارنسی ارائه می‌شود. این دوره جامع‌ترین و کامل‌ترین دوره‌های آموزش فارکس در اصفهان است و تمام مفاهیم و موضوعاتی که یک تریدر موفق باید بداند را آموزش می‌دهد.

بهترین دوره فارکس در اصفهان کجاست

آموزش تحلیل تکنیکال اصفهان

یکی از تحلیل‌های موثر در بازار فارکس تحلیل تکنیکال است. با استفاده از این تحلیل معامله‌گر می‌تواند الگوهایی از روند تغییرات قیمت در گذشته را به دست آورد و با تعمیم این الگوها آینده معاملات را پیش‌بینی کند.

بسیاری از افراد با این تصور که دوره‌های کلی آموزش فارکس مفاهیم جزئی را کمتر پوشش می‌دهد، خواهان شرکت در دوره‌های خصوصی تحلیل تکنیکال هستند. خبر خوب اینکه در دوره آموزش فارکس در اصفهان تمام موضوعات این حوزه از جمله تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی به طور کامل و مؤثر به دانش‌پذیران ارائه می‌شود.

مدرک فنی حرفه‌ای فارکس

آموزشگاه‌های زیادی در سطح اینترنت یا به صورت حضوری در زمینه آموزش فارکس فعالیت دارند. اما فقط تعداد کمی از آن‌ها امکان اخذ مدرک فنی حرفه‌ای و مدرک بین‌المللی فارکس را برای دانش‌پذیران فراهم می‌کنند.

آکادمی آموزش فارکس در اصفهان جزو معدود‌ آموزشگاه‌هایی است که به دانش‌پذیران مدرک فنی حرفه‌ای اعطا می‌کند. جهت اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای فارکس باید حتما پس از اتمام دوره آموزش فارکس در اصفهان در آزمون مربوطه شرکت کنید.

پس از پایان دوره فارکس در اصفهان داوطلبان را به آزمون فنی حرفه‌ای معرفی می‌شوند. دانش‌پذیران در صورت قبولی در این آزمون موفق به گرفتن مدرک از سازمان فنی و حرفه‌ای خواهند شد.

مدرک بین‌المللی فارکس

آموزش فارکس با مدرک فنی و حرفه‌ای دارای مزایای زیادی است که دانش‌پذیران و معامله‌گران می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. امکان ارتقا شغلی در محل کار و امکان اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای جزو مهم‌ترین مزایای این مدرک هستند.

مدرک CFTe (Certified Financial Technician) بهترین مدرک حوزه بازارهای مالی در سطح بین‌المللی است. این مدرک از طرف فدراسیون جهانی تحلیل تکنیکال پس از قبولی در آزمون به دانش‌پذیران و داوطلبان ارائه می‌شود.

(بهترین دوره ارز دیجیتال چیست؟ https://ostadtrade.com/intro-crypto-tutorials/)

جمع بندی

تمامی افراد در سراسر جهان و با هر میزان سرمایه می‌توانند در بازار فارکس که یک بازار جهانی و بین‌المللی است فعالیت داشته باشند؛ اما موفقیت در این بازار و به اصطلاح به ثمر رساندن معاملات سودآور و کم ریسک نیازمند دانش و تجربه است. دوره آموزش فارکس در اصفهان که توسط آکادمی استاد ترید برگزار می‌شود، تمامی موضوعات حوزه فارکس از آشنایی با مفاهیم پایه و اساسی تا تبدیل شدن به تحلیلگر حرفه‌ای را پوشش می‌دهد.

 

ارسال نظر: