کدخبر: 18681

مصرف برق کولرگازی ایران رادیاتور

 

مصرف برق کولرگازی ایران رادیاتور، چقدر است. در واقع این کولرگازی با متوسط مصرف برق، برترین عملکرد را ارائه می دهد.

کولرگازی ایران رادیاتور دارای راندمان بسیار خوبی است. تمامی قطعات تشکیل دهنده این کولرگازی، مرغوب و باکیفیت هستند. عملکرد بسیار خوب این کولرگازی موجب فروش بالای این محصول در سال های اخیر شده است.

مشخصات کولرگازی ایران رادیاتور چیست ؟

کولرگازی ایران رادیاتور، یکی از برترین کولرگازی های ایرانی است که دارای رده مصرف انرژی A+  می باشد. کمپرسور این کولرگازی، از نوع GMCC برند توشیبا است که از دسته کمپرسورهای روتاری می باشد. مصرف برق کولرگازی ایران رادیاتور، یکی از مزایای این دستگاه به شمار می آید.

برای این کولرگازی، گاز مبرد R410 را درنظر گرفته اند که کاملاً با محیط زیست سازگار می باشد. کویل های کندانسور دارای لوله های آلومینیومی مقاوم و ضدزنگ و پره های مسی می باشد. کولر گازی ایران رادیاتور به دلیل دارا بودن کندانسور Golden Fin، گزینه بسیار ایده آلی برای شهرهایی با آب و هوای شرجی است. با بررسی ویژگی ها و خصوصیات این دستگاه می توان آن را یکی از برترین گزینه ها برای خرید کولرگازی دانست. این کولرگازی در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است که تمامی آنها از عملکرد سرمایشی و گرمایشی مناسبی برخوردار هستند.

مصرف برق کولرگازی ایران رادیاتور چقدر است ؟

کولر گازی ایران رادیاتور کیت اینورتر ندارد. در واقع، کاهش یا افزایش دور کمپرسور به صورت اتوماتیک انجام نمی شود. اما این ویژگی اصلاً مشکلی در ارائه عملکرد مطلوب کولرگازی ایجاد نکرده است. توان سرمایشی کولرگازی به صورتی است که شما را از روشن کردن طولانی مدت و بی وقفه دستگاه بی نیاز می کند. سرمایش ایجاد شده توسط کولرگازی به تمامی نقاط مختلف محیط انتشار پیدا می کند و هوای محیط را خنک و مطبوع می کند.

ساخت کولر گازی ایران رادیاتور بر اساس جدیدترین فناوری روز دنیا، موجب عملکرد بهینه دستگاه و مصرف انرژی پایین آن شده است. سطح مصرف انرژی برخی از مدل های کولر گازی ایران رادیاتور A و سطح مصرف انرژی برخی از مدل های آن، B است. مصرف برق کولرگازی ایران رادیاتور با توجه به ظرفیت آن متفاوت می باشد.

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور چیست ؟

  • امکان تولید سرمایش و گرمایش
  • زیست سازگار بودن گاز مبرد استفاده شده در آن
  • بدنه زیبا و مقاوم با روکش های ضد زنگ
  • امکان استفاده در محیط های مختلف از جمله مراکز اداری، منازل مسکونی، مراکز تجاری، مراکز تفریحی
  • راندمان بالا و عملکرد مطلوب کولرگازی ایران رادیاتور در شهرهایی با هوای آلوده
  • کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب
  • سرویس و تعمیرات آسان آن به دلیل فراوانی قطعات و لوازم یدکی های آن
  • برخورداری از فیلترهای مرغوب و باکیفیت
  • تشکیل شده از آلیاژهای ضد زنگ و ضد پوسیدگی

انواع کولرگازی های ایران رادیاتور کدامند ؟

مصرف برق کولرگازی ایران رادیاتور در مدل های مختلف ، متفاوت است. به عنوان مثال مصرف برق مدل 30000، حدود 12 آمپر می باشد. کولرهای ایران رادیاتور در ظرفیت های 9000 الی 30000 وجود دارند که با توجه به ویژگی های محیط موردنظر به انتخاب ظرفیت مناسب آنها اقدام می شود.

کولرگازی 9000 BTU/h، کولرگازی 12000 BTU/h، کولرگازی 18000 BTU/h، کولرگازی  24000 BTU/h، کولرگازی 30000 BTU/h و ... از ظرفیت های مختلف کولرگازی ایران رادیاتور هستند. کولرگازی ایران رادیاتور 24000 و کولرگازی ایران رادیاتور 30000 از جمله کولرگازی های کم مصرف می باشند.

کولرگازی 24000 ایران رادیاتور به صورت سرمایشی و گرمایشی کار می کند. بنابراین در چهار فصل می توان از آنها استفاده نمود. این کولرگازی از یک کمپرسور روتاری قدرتمند برخوردار است که هوای فشرده تری را به محیط انتقال می دهد. قیمت مناسب و پایین بودن مصرف برق کولرگازی ایران رادیاتور 24000، یکی از دلایل فروش بالای آن است.

کولرگازی 30000 ایران رادیاتور دارای عملکرد فوق العاده ای است. این کولرگازی در سریعترین زمان، هوای گرم را جذب خود نموده و هوای خنک را به محیط ارائه می کند. مقاومت بالای این کولرگازی، از اصلی ترین ویژگی های آن است. با توجه به متراژ محیط از کولرگازی هایی با ظرفیت مناسب استفاده گردد.

روش های کاهش مصرف برق کولرگازی چیست ؟

با رعایت نکاتی می توان مصرف برق کولرگازی را تا حد بسیار زیادی کاهش داد. برخی از این روش ها را بررسی می کنیم :

  • کولرگازی باید در مکانی نصب شود که در مقابل فضای نشیمن افراد باشد. این کار موجب سریعتر خنک شدن افراد شده و احتمال نیاز به تغییر درجه کولرگازی را کاهش می دهد.
  • یکی از روش های کاهش مصرف برق کولرگازی ایران رادیاتور و سایر کولرگازی ها، خرید کولرگازی با ظرفیت مناسب است. برای محیط های کوچک، ظرفیت پایین تر و برای محیط های بزرگ، ظرفیت بالاتر را انتخاب می کنیم.
  • دمای کولرگازی را بر روی درجه ایده آل 24 درجه قرار داده تا در مدت زمان مناسبی به خنک کردن محیط بپردازد.
  • با خاموش کردن تجهیزات روشنایی اضافی می توانید در سریعتر خنک شدن محیط و کاهش مصرف برق کولرگازی کمک کنید.
  • اگر پنل کولرگازی را در ارتفاع 5/2 متری از کف واحد نصب کنید، در اینصورت هوای خنک کولر گازی با هوای گرم تجمع یافته زیر سقف مخلوط نمیگردد و هوای خنک تری در اختیار شما قرار میگیرد.
  • اگر به سرویس دوره ای و شست و شوی فیلتر هوای پنلی داخلی کولرگازی اقدام کنید، گامی مؤثر در جهت کاهش مصرف برق کولرگازی ایران رادیاتور خواهید برداشت.

 

دما تجهیز

دما تجهیز، انواع تجهیزات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدرن را با قیمت های مناسب به فروش می رساند. خرید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی از جمله کولرگازی های ایران رادیاتور از یک عرضه کننده معتبر و بزرگ، مزایای بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. اطمینان از اصالت کالا، پرداخت هزینه مناسب، خرید یک دستگاه با بالاترین راندمان و ... از جمله این مزایا است. دما تجهیز، حامی حقوق خریداران است و در این راستا توجه زیادی به ارائه باکیفیت ترین محصولات به مشتریان دارد.

2

ارسال نظر: