کدخبر: 18700

بهترین برندهای معجزه آمیز پوستی را بشناسید!

چشمانتان را ببندید و تصور کنید که شخصی را برای اولین بار ملاقات می کنید. با خود فکر کنید که اولین چیزهایی که از چهره او برایتان جلب توجه می کند چه چیزی است؟ قطعا پاسخ خیلی از شما، پوست خواهد بود. متاسفانه امروزه به دلیل سبک اشتباه زندگی، سلامت پوست شدیدا به خطر افتاده و حفظ سلامت پوست نیاز به استفاده از روتین های روزانه دارد. از میان صدها برند مختلف جهانی، تعداد انگشت شماری از آنها توانسته اند به صورت معجزه امیزی بر روی پوست افراد اثر بگذارند که می توان به برند کلینیک، برند اوردینری، برند بادی شاپ و ... اشاره کرد. مشاورین محصولات مراقبت پوستی گیلاسک با تحقیقات گسترده توانسته اند چندی از معتبرترین این محصولات را شناسایی و به شما معرفی کنند! این تیم محقق، معیارهای مختلفی را برای معرفی بهترین برندهای پوستی در نظر گرفته اند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان فروش از بهترین فروشگاه های ایرانی و جهانی مانند amazon, gilasak,digikala,torb,modiage و ....
  • میزان رضایت مندی از برندهای مختلف در نظر سنجی
  • معرفی برترین مجلات و مقالات جهانی
  • میزان قیمت تمام شده برای مصرف کننده
  • میزان شناخت و شهرت در میان مردم
  • بررسی و پرسش از متخصصان پوستی دنیا و ...
  • ترکیبات استفاده شده و میزان اثر بخشی محصول

مسئله جالب توجه اینجاست که نتیجه تحقیقات بسیار شگفت انگیز بود و هر کدام از این معیارها، در نهایت تعدادی مشترک از برندهای مراقبت پوستی را نشان می داد! متاسفانه طبق بررسی ها جوش، لک و تیرگی مهم ترین دلیل استفاده از محصولات پوستی می باشند که سرم پیلینگ قرمز اوردینری ، در رفع لک ، کرم دبل وایت اولاین در رفع تیرگی ، و تونر بادی شاپ در رفع جوش ، تاثیر گذارترین و همچنین پر فروش ترین محصولات جهانی شناخته شده اند. گیلاسک ، مفتخر است به عرضه این محصولات برتر جهانی. با فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک همراه باشید تا با این برندها و محصولات محبوب آشنا شوید.

 

سرم پیلینگ قرمز اوردینری

برند اوردینری

اوردینری قطعا یک شاهکار پوستی است. این برند را می توان معجزه قرن نامید چرا که در بازه زمانی بسیار اندکی توانسته با اثرگذاری کوتاه مدت و بالایش به این میزان از محبوبیت جهانی دست یابد. در یکی از روزهای 2013 بود که فردی ایرانی- کانادایی به نام برندن ترواکس که با نام علی روشن در ایران متولد شد تصمیم گرفت کمپانی (DECIEM)  را تاسیس کنید. این برند سه سال بعد یعنی در سال 2016، معجزه خود یعنی برند اوردینری را تولید و به بازار عرضه کرد. شاید سال 2016 را بتوان نقطه عطفی برای این کمپانی نامید. چرا که اوردینری توانست به سرعت در عرصه جهانی به شهرت برسد. دلیل شهرت این برند را می توان قیمت مناسب، ترکیبات سالم، عدم استفاده از مواد حساسیت زا، عدم تست حیوانی عنوان کرد. افتخار فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک، نمایندگی اصلی برند اوردینری در ایران می باشد.

از پر فروش ترین محصولات این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سرم پیلینگ قرمز اوردینری

در یک جمله کوتاه این سرم یک لایه بردار قوی بوده که به صورت معجزه آسایی باعث از بین بردن لک، تیرگی، چین و چروک، جای جوش، و برآمدگی های ناشی از آن بوده و پوست را یکدست می کند. این محصول همچنین باعث می شود تا پوست روشن و درخشان تر به نظر برسد. سرم پیلینگ قرمز اوردینری گیلاسک ، کاملا اصل و با مناسب ترین قیمت در سایت موجود می باشد.

سرم هیالورونیک اسید اوردینری

سرم هیالورونیک اسید اوردینری دیگر نیازی به معرفی ندارد. همه ما با اثرات روشن کنندگی و ضد چروک آبرسان ها آشنایی داریم. هیالورونیک اسید در این سرم را می توان نقطه قوت آن نامید! چرا که با جذب رطوبت در خود، باعث برجستگی و رطوبت پوست شده و چین و چروک را از بین می برد.

 

کرم کافئین دور چشم اوردینری

این سرم به دلیل وجود ترکیبات خاص، باعث از بین بردن تیرگی، پف و چروک اطراف چشم می شود.

برند بادی شاپ

بادی شاپ یک برند انگلیسی است که در سال 1976 متولد شده است. این شرکت در اویل فعالیت خود در حوزه های مختلف عطر، آرایشی و بهداشتی فعالیت می کرد اما به مرور زمان به صورت تخصصی بر تولید محصولات مراقبت پوست و مو تمرکز دارد. برند بادی شاپ توانسته است نظر افراد زیادی از سراسر دنیا را به خود جلب کند. از پر فروش ترین محصولات بادی شاپ می توان به تونر های آن اشاره کرد. در واقع تونر بادی شاپ را می توان نقطه عطفی در شهرت این محصول دانست. مشاورین فروشگاه اینترنتی گیلاسک، تونر بادی شاپ را بعنوان بهترین تونرهای جهانی معرفی می کنند که تاثیر بسیار زیادی در از بین رفتن جوش ایفا می کند.

 

تونر تی تری بادی شاپ

تونر بادی شاپ ( تونر تی تری بادی شاپ )

تونر تی تری بادی شاپ یکی از بهترین تونر های جهانی است که اصل آن در فروشگاه اینترنتی گیلاسک عرضه می شود. این تونر، به دلیل وجود روغن درخت چای، باعث متعادل سازی چربی پوست شده و با پاکسازی منافذ پوستی از آلودگی ها، از بروز جوش جلوگیری می کند. این محصول همچنین لکه ها و اثرات به جای مانده از جای جوش را نیز از بین می برد.

تونر سیوید بادی شاپ ( جلبک دریایی ) :

این تونر، با از بین بردن چربی و کنترل PH پوستی، جوش و اثرات آن را به طور کامل از بین می برد و درخشش خاصی به آن می بخشد.

برند اولاین

این برند لهستانی در سال 1986 تاسیس و شروع به فعالیت کرد و توانست طرافداران زیادی در کشورهای مختلف بدست آورد. بر اساس آمارهای آمازون، اولاین یکی از پر فروش ترین برندهای محصولات مراقبت پوستی به حساب می آید. برند اولاین به صورت تخصصی تری بر روی روشن کننده ها تمرکز کرده است. و محصولات روشن کننده آن، در عرصه بین المللی بسیار پر طرفدار هستند. از محصولات پر فروش این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کرم دبل وایت اولاین

 

کرم دبل وایت اولاین

این کرم به دلیل وجود ترکیباتی مانند عصاره لیمو و اسید لاکتیک خاصیت روشن کنندگی داشته و باعث از بین رفتن چین و چروک، آبرسانی و جوانسازی پوست می شود. کرم دبل وایت اولاین گیلاسک ، یکی از پر فروش ترین محصولات این وب سایت به حساب می آید.

کرم روشن کننده اولاین

کرم روشن کننده اولاین دیگر نیازی به معرفی ندارد. این محصول به دلیل رفتاری مشابه به لیزر درمانی به سرعت بر روی پوست اثر گذاشته و به همین دلیل توانسته به این میزان محبوبیت جهانی دست یابد.

برند کلینیک

برند کلینیک در سال 1967 در امریکا تولید و به بازار عرضه شد. این برند محبوب عمدتا بر تولید محصولات مراقبت پوستی و لوازم آرایشی فعالیت می کند. گیلاسک از وارد کنندگان اصل محصولات برند کلینیک می باشد.

سخن پایانی

به دلیل افزایش سن و سبک اشتباه زندگی مانند خواب نادرست، استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب، آلودگی های محیطی و تغذیه نادرست پوست ما در خطر آسیب جدی مانند لک و تیرگی و چین و چروک قرار دارد. به همین دلیل متخصصان استفاده از محصولات پوستی مرغوب را پیشناهاد می کنند. از مهم ترین محصولات پوستی که مورد تایید متخصصان برتر پوستی هستند می توان به سرم پیلینگ قرمز اوردینری، کرم دبل وایت اولاین و تونر بادی شاپ اشاره کرد. گیلاسک https://gilasak.com  مفتخر به عرضه اصل این محصولات در ایران می باشد.

ارسال نظر: