کدخبر: 18702

خانم ها منتظر این کادوهای عاشقانه اند!

کادو ولنتاین باید عشق شما را نشان دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که مناسبت‌های خاص تقویم برای شما اهمیت دارد و آن را با جشن و کادو برگزار می‌کنید،‌ روز ولنتاین قطعا برای شما روزی خاص خواهد بود. چهاردهم فوریه روزی است که هر عاشق سینه چاکی سعی می‌کند به مخاطب خود نشان دهد که چقدر عاشق اوست. خرید کادو ولنتاین همیشه دغدغه بسیاری از خانم‌ها و آقایان در روز ولنتاین بوده است. کادوی ولنتاین هرچه که باشد برای مخاطب ارزشمند است چراکه احساس پاک شخص مقابل را نشان می‌دهد. اگر نمی‌دانید چه هدیه‌ای برای کادو ولنتاین مناسبت است، در این مطلب قصد داریم پیشنهاداتی را برای خرید کادو ارائه دهیم.

 

خرید کادو ولنتاین برای آقایان

خرید کادو ولنتاین یکی از راه‌های ابراز علاقه است، معمولا در طول سال این آقایان هستند که برای خانم‌ها هدیه تهیه می‌کنند. بنابراین ولنتاین فرصتی استثنایی است که خانم‌ها به آقایان نشان دهند به عشق آن‌ پایبندند و چقدر از حضور او در زندگی لذت می‌برند. ولنتاین یکی از فرصت‌های مناسب خرید کادو برای آقایان است.

ولنتاین در ایران مصادف با ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود. در این زمان تمام ویترین‌ها با باکس‌های قرمز تزیین می‌شود. آقایان برعکس خانم‌ها به تعداد کادوهای کمی واکنش مثبت نشان می‌دهند اما اگر کادویی که تهیه می‌کنید، باب سلیقه آن‌ها باشد بسیار هیجان‌زده خواهند شد. آقایان برعکس آنچه در ظاهر نشان می‌دهند، بسیار احساساتی هستند و از مرور خاطرات خوش لذت می‌برند.

اگر قصد خرید یک کادو ولنتاین مردانه را دارید، توجه کنید که او به چه چیزی علاقه دارد؟ مثلا اگر به‌ تی‌شرت سفید علاقه دارد، حتما از دیدن یک تی‌شرت خوشحال خواهد شد هرچند که هزینه زیادی برای خرید این هدیه پرداخت نکرده باشید. اما اگر دقیق نمی‌دانید که چه چیز همسر یا دوست شما را خوشحال خواهد کرد، می‌توانید به سراغ کادوهای رایج مردانه بروید.

ساعت، کیف پول، عطر، کمربند، وسایل دیجیتال و کفش از مواردی هستند که برای آقایان کاربردی هستند. همچنین زیورآلات مردانه همچون دستبند می‌تواند یک هدیه ولنتاین برای آقایان باشد که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر در مورد خرید کادو مردد هستید، می‌توانید از طریق سایت گیفت آس که مجموعه‌ای برای خرید کادو است، موارد مختلف را بررسی کنید و در نهایت بهترین هدیه را بخرید.

خرید کادو ولنتاین برای خانم ها

هدیه ولنتاین برای خانم ها می‌تواند از میان ایده‌های مختلفی انتخاب شود. خانم‌ها حتی با هدیه‌ای کوچک مانند گل سر نیز خوشحال می‌شوند. پس برای خرید هدیه برای یک خانم به میزان بودجه و میزان صمیمیت خود توجه کنید. اگر دست شما برای انتخاب باز است به سراغ خرید هدیه ولنتاین لوکس همچون دستبند ورق طلا بروید.

البته در این مورد به روحیات مخاطب خود توجه داشته باشید. مثلا اگر او استایلی هنری دارد، گردن آویز چوبی را بیشتر می‌پسندند یا حتی گیره مو طرح ایران ممکن است برای او ارزشمندتر باشد. اگرچه خانم‌ها د‌وست دارند خاص‌ترین هدیه را از طرف مقابل خود دریافت کنند اما ‌توجه به سبک زندگی آ‌ن‌ها نیز باعث ایجاد حس خوشایندی می‌شود.

خانم‌ها از شریک زندگی خود انتظار خرید کادویی گران قیمت را ندارند، شمع یک هدیه ولنتاین ارزان قیمت است که می‌تواند یک خانم را هیجان‌زده کند چرا که می‌تواند از آن در عاشقانه‌ترین روزها استفاده کند. همچنین برای تهیه کادو ولنتاین زنانه می‌توانید به سراغ کیف‌های چرمی بروید که عکس خانم یا نوشته‌ای که به آن بسیار علاقه دارد، روی آن حکاکی شده است.

در گیفت آس تنوع هدایای زیادی برای خانم‌ها وجود دارد که شما را راهنمایی می‌کند در زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه یک هدیه را انتخاب کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. پس اگر هنوز برای کادو ولنتاین فکری نکرده‌اید، بدون معطلی به سراغ سایت گیفت آس بروید و یک هدیه رویایی بسازید.

خرید ست برای زوج ها

اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید و احتمالا برای ولنتاین به خانه اطرافیان دعوت می‌شوید، هیچ چیز بهتر از خرید هدیه‌ای عاشقانه که عشق شما را آشکار سازد، وجود ندارد. تی‌شرت‌های ست یکی از جذاب‌ترین کادوهایی است که می‌توانید به خود و محبوبتان تقدیم کنید. هدیه ولنتاین می‌توانید رمزی بین دو عاشق باشد.

مثلا جاسوییچی لبخند و سبیل یا آقا و خانم که یکی از آن‌ها دست شما و یکی دیگر دست محبوبتان می‌ماند و به این ترتیب همیشه یاد عشق آتشین خود خواهید بود. تابلویی سه بعدی از بهترین خاطره مشترک هم می‌تواند رویایی‌‌ترین کادو ولنتاین باشد که خبر از عشق آتشین شما می‌دهد. پک شکلات دست ساز عشق نیز یکی از محبوب‌ترین اقلام گیفت آس است که برای ولنتاین بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

خرید آنلاین هدیه ولنتاین

5

از آن جایی که روز ولنتاین همیشه در آخر هفته نیست، تهیه حضوری کادو ولنتاین در روزهای کاری ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد. به همین دلیل امروزه سایت‌های معتبرب چون گیفت آس پدید آمده‌اند که در فروشگاه خود تنها اقلام کادویی‌را به فروش می‌رسانند. شما برای هدیه ولنتاین می‌توانید به بخش‌های مختلف این سایت سر بزنید یا ایده کادو ولنتاین را با کارشناسان پشتیبانی در میان بگذارید تا آن را برای شما تهیه کنند.

خرید آنلاین به شما در مدیریت وقت و هزینه کمک می‌کند. چون به جای گشت و گذار در مغازه‌ها، می‌توانید به یک مجموعه آنلاین بروید و کادوی خود را تهیه کنید تا به درب منزل شما ارسال شود. حتی به این روش می‌توانید محبوب خود را غافلگیر کنید و به یکباره کادو را برای او بفرستید.

کادو ولنتاین سفارشی

در گیفت آس قابلیتی وجود دارد که شما می‌توانید هدیه ولنتاین خود را شخصی سازی کنید. اجرای موزیک برای مخاطب با توجه به روحیات و نام او تاثیرگذارترین کادو ولنتاین شناخته می‌شود. هر چیزی که خاص مخاطب شما باشد می‌تواند یک هدیه ولنتاین منحصر به فرد باشد. تابلویی که تصویر مخاطب شما روی آن نقش بسته و ساعتی که تصویری زیبا روی آن حکاکی شده است، یک هدیه سفارشی بسیار خاص است که می‌توانید تغییرات متفاوتی را با توجه به سلیقه مخاطب خود به آن اضافه کنید و به محبوب خود هدیه دهید.

هدیه ولنتاین خوشبو و خوشمزه

هدیه ولنتاین را می‌توانید از بین خوراکی‌های خوشمزه گیفت آس انتخاب کنید. شکلات‌های دست ساز که با طرح قلب و i love you تزیین می‌شوند. باکس شکلات هانس یکی از جدیدترین محصولات گیفت آس است که در یک سطل کوچک چندین شکلات تبلتی و یک عروسک لی لی پوت همراه با دیگر اقلام قرار گرفته‌اند. شوکو گیفت‌ها و شکلات‌های دست‌ساز سکه‌ای نیز از جذاب‌ترین هدایای ولنتاینی است که برای خانم‌ها و آقایان جذاب به نظر می‌رسد. دمنوش دیگر کادو ولنتاین خوشمزه است که می‌تواند برای کارمندان مناسب باشد. حتی می‌توانید چندین پک تنقلات خوشمزه را به عنوان هدیه ولنتاین در نظر بگیرید.

کادو ولنتاین به یاد ماندنی

اگر قصد دارید کادویی به یاد ماندنی را به مخاطب خود هدیه دهید، جعبه موزیکال رز جاودان بهترین هدیه ولنتاین خواهد بود. همچنین تابلو دو نما از دیگر کادوهای ولنتاین جذابی است که می‌توانید آن را با عکس‌های مخاطب خود به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید. برای پیدا کردن ایده‌های خاص می‌توانید کمی در گیفت آس به جست و جو بپردازید. کادو ولنتاین ارزان می‌تواند تاثیری به اندازه گران قیمت داشته باشد، به شرطی که به درستی انتخاب شود.

 

کادو ولنتاین باید خاص و منحصربه‌فرد باشد. برای انتخاب هدیه ولنتاین باید بیش از هر چیز به سلیقه مخاطب خود توجه داشته باشید و کادویی را انتخاب کنید که برای او کاربردی است. تا چندی پیش شما ناچار بودید که برای خرید کادو در بین مغازه‌های مختلف به جست و جو بپردازید اما امروزه باتوجه به رواج خرید اینترنتی، پیدا کردن مناسب‌ترین کادو بسیار راحت شده است. گیفت آس مجموعه‌ای آنلاین برای خرید کادو است که شما می‌توانید برای خرید کادو در مناسبت‌های مختلف با کمی صرف وقت از گیفت آس بهترین هدیه را پیدا کنید.

 

ارسال نظر: