کدخبر: 18720

با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی می‌توان سفر کرد؟

بعد از اینکه لیست رتبه‌بندی برنامه‌های شهروندی اقتصادی در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و برنامه کشور دومینیکا برای ششمین سال متوالی در رتبه اول این برنامه‌ها قرار گرفت، افراد زیادی به دنبال دریافت تابعیت و پاسپورت این کشور افتادند.

 

تعداد زیادی از متقاضیان برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری کشور دومینیکا به دنبال این هستند که با دریافت تابعیت این کشور، زندگی را برای خود و خانواده‌شان راحت‌تر کنند تا بتوانند به‌راحتی و بدون نیاز به ویزا به کشورهای مختلف سفر کنند. در ادامه قصد داریم به شرح قدرت پاسپورت کشور دومینیکا و کشورهای ویزا فری این پاسپورت بپردازیم.

پاسپورت کشور دومینیکا

کشور دومینیکا پاسپورتی دارد که در رتبه ۳۱ پاسپورت‌های قدرتمند دنیا قرار دارد و به دارندگان خود اجازه می‌دهد به بیش از ۱۴۴ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنند. در ادامه می‌توانید نام کشورهای ویزا فری برای شهروندان دومینیکا را مشاهده کنید.

آندورا، آنتیگوا و باربودا، اسپانیا،ارمنستان، اتریش، باهاما، بحرین، بنگلادش، باربادوس، بلاروس، بلژیک، بلیز، بنین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، بوتسوانا، برزیل، بلغارستان، تاجیکستان، تانزانیا، تیمور شرقی، تونگا، ترینیداد و توباگو، ترکیه، کامبوج، کیپ ورد، کلمبیا، کومور، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، جیبوتی، جمهوری دومینیکن، اکوادور، هائیتی، مجارستان، ایسلند، هندوستان، اندونزی، ایران، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، جامائیک، اردن، کنیا، قرقیزستان، لائوس، لتونی، لسوتو، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماداگاسکار، مالاوی، مالزی، مالدیو، مالت، موریتانی، موریس، میکرونزی، مولداوی، موناکو، مونته نگرو، موزامبیک، نپال، هلند، نیکاراگوئه، نروژ، پالائو، پاناما، پرو، فیلیپین، لهستان، کشور پرتغال، قطر، رومانی، مصر، استونی، اتیوپی، فیجی، فنلاند، فرانسه، گابن، گامبیا، گرجستان، آلمان، یونان، گرانادا، گینه بیسائو، گویان، رواندا، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین ها، ساموآ، سن مارینو، سیشل، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، جزایر سلیمان، سومالی، کره جنوبی، سری لانکا، سورینام، سوازیلند، سوئد، سوئیس، تووالو، اوگاندا، اوکراین، بریتانیا و کشورهای وابسته به آن، اروگوئه، وانواتو، شهر واتیکان، ونزوئلا، زامبیا، زیمبابوه

برای دیدن شرایط اخذ و هزینه پاسپورت دومینیکا به لینک زیر مراجعه کنید :

اخذ پاسپورت دومینیکا

چگونه می‌توان پاسپورت کشور دومینیکا را دریافت کرد؟

اگر می‌خواهید پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید، تنها کافی است با یکی از نمایندگان رسمی دولت این کشور تماس بگیرید و از آنها بخواهید در این راه به شما کمک کنند. روند دریافت تابعیت کشور دومینیکا معمولاً بین ۳ تا ۶ ماه است و شما به‌غیراز یک نماینده رسمی تنها به سرمایه نیاز دارید.

این به این معنا است که همه کارهای شما توسط نمایندگان دولت دومینیکا انجام می‌شود و شما برای شرکت در آن نیازی به سفر به کشور دومینیکا یا مصاحبه با مسئولان این کشور ندارید.

ارسال نظر: