کدخبر: 18737

بزرگترین و معتبرترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران

به منظور شرکت در آموزشگاه آرایشگری مردانه، گذراندن دوره های آموزشی و اخذ مدرک معتبر فنی و حرفه ای با مجموعه تخصصی عصر مو همراه شوید.

 

آموزشگاه آرایشگری مردانه

در گذشته هنر پیرایش و آرایشگری مردانه تنوع زیادی نداشت. این حرفه در میان بانوان به عنوان یک حرفه شناخته شده و طرفداران بیشتری را به خود جلب می کرد. امروزه به دلیل گرایش آقایان به مدل های متنوع و به روز مو، آموزش آرایشگری مردانه نیز بازار گرم و پر رونقی پیدا کرده است. همین امر سبب شده تا تعداد آموزشگاه آرایشگری مردانه نیز در سراسر کشور رشد صعودی داشته باشد.

اگر به عنوان یک آرایشگر آماتور قصد تکمیل حرفه خود را داشته یا فردی هستید که می خواهید از صفر آغاز کنید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ آموزشگاه آرایشگری مردانه ای بروید که از سابقه طولانی و درخشان برخوردار بوده و در پایان به شما مدرک معتبری اعطا کنند. بدین ترتیب شما خیلی سریع و بدون هیچ دغدغه ای وارد بازار کار شده و به درآمد قابل قبولی دست پیدا خواهید کرد.

 

 

مزایای یادگیری و آموزش آرایشگری مردانه

حرفه آرایشگری مردانه در جهان به یک علم تبدیل شده و از زیر شاخه های متعددی تشکیل شده است. این حرفه در کشور ما به تازگی رنگ و بوی حرفه ای شدن به خود گرفته و به صورت پیشرفته تحت آموزش قرار می گیرد.

آموزش آرایشگری مردانه مزایای زیادی دارد که در ادامه آنها را بیان خواهیم کردشما به عنوان یک آرایشگر مردانه:

  • بسیار زود وارد بازار کار شده و در صورتی که در یک آموزشگاه آرایشگری مردانه معتبر و خوب آموزش دیده باشید به سرعت می توانید اعتبار به دست آورده و درآمد خوبی داشته باشید.

  • این شغل بسیار زود بازده بوده و شما خیلی سریع مشغول به کار شده و با درآمد حاصل از کار، هزینه کلاستان را جبران خواهید کرد.

  • در شروع کار، برای خرید لوازم و تجهیزات خود مجبور به پرداخت هزینه های سنگینی نیستید. به همین دلیل بازگشت سرمایه برای شما بسیار سریع اتفاق خواهد افتاد.

  • ساعات کاری تان دست خودتان بوده و در زمان خود، انعطاف بیشتری نسبت به سایر مشاغل دارید. البته درآمد بیشتر در ازای کار و تجربه بیشتر حاصل خواهد شد. ناگفته نماند در برخی از برهه های زمانی همچون شب عید و آغاز سال تحصیلی و ... ممکن است مجبور باشید تا پاسی از شب به کار مشغول باشید.

آرایشگری مردانه، کسب و کاری آمیخته با هنر

  • باید بدانید که، شغل آرایشگری مردانه جزء حرفه های سخت و طاقت فرسا نمی باشد. اگر فرد با علاقه وارد این حرفه شود به دلیل ارتباط آن با هنر، در کنار کسب درآمد، از کار خود لذت زیادی خواهد برد.

  • در این شغل با کسب مهارت ها و مدارک بیشتر، دامنه کارتان گسترده تر شده و درآمد بیشتری خواهید داشت.

  • لازم است به این نکته توجه داشته باشید که، اغلب افرادی که به شما مراجعه می کنند برای خود ارزش قائلند. بنابراین اطراف شما را افراد مثبت اندیش احاطه کرده اند.

  • جالب است بدانید که شغل آرایشگری شادترین و جذاب ترین شغل در دنیا محسوب شده و مختص افراد پر انرژی می باشد.

  • اگر در کنار مهارت بالا از روابط اجتماعی خوبی برخوردار باشید، تعداد مشتریان وفادار تان افزایش خیره کننده ای خواهد داشت.

 

 

در دوره آموزش آرایشگری مردانه چه هنرهایی تعلیم داده می شوند؟

در آموزشگاه آرایشگری مردانه، دوره های آموزشی معمولا به دو دسته مبتدی و حرفه ای طبقه بندی می شوند. مجموعه تخصصی و حرفه ای عصر مو، هر یک از این دو دوره آموزش آرایشگری مردانه، را با جزئیات زیر به کارآموزان خود ارائه می دهد:

افرادی که آموزش را تازه آغاز کرده اند:

  • مسیر آموزش آرایشگری

  • دوره استارتر آرایشگر مردانه یا پیرایشگر مردانه درجه 1

  • دوره پروفشنال آرایشگر مردانه یا پیرایشگر مردانه درجه 2

  • دوره گریم کامل داماد( متعادل سازی چهره مردانه)

  • دوره کاربر مواد شیمیایی شامل کراتینه، فر، ویتامینه و پاکسازی پوست

افراد حرفه ای و کارکرده:

  • دوره پروفشنال آرایشگر مردانه یا پیرایشگر مردانه درجه 2

  • دوره گریم کامل داماد ( متعادل سازی چهره مردانه)

  • دوره کاربر مواد شیمیایی شامل کراتینه، فر، ویتامینه و پاکسازی پوست

  • دوره پروتز یا تعمیر موی مردانه

  • دوره گریم سینمایی، چهره پردازی ( نامتعادل سازی چهره مردانه)

گریم داماد، هنر دست آرایشگر حرفه ای مردانه

چطور در آموزش آرایشگری مردانه پیشرفت بیشتری داشته باشیم؟

خیلی از افراد در دوره آموزش آرایشگری مردانه شرکت کرده و موفق به اخذ مدرک می شوند، اما همه این افراد در کار خود مطرح نشده و به درآمدهای دلخواه دست پیدا نمی کنند. اگر شما به عنوان یک کارآموز به نکات زیر توجه داشته باشید احتمال موفقیت شما در حرفه آرایشگری مردانه افزایش خواهد یافت.

در بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه ثبت نام کنید

بهترین صرفه جویی در وقت و هزینه ها، انتخاب آموزشگاه های حرفه ای و با سابقه در امر آموزش آرایشگری مردانه می باشند. حضور در کلاس اساتید کاربلدی که هنر به روز دارند و فوت و فن های ریز را به شما آموزش می دهند احتمال موفقیت شما را بسیار افزایش خواهد داد. از طرف دیگر شما با در دست داشتن مدرک از این آموزشگاه های معتبر و شناخته شده، احتمال خود را برای پیدا کردن شغل در آرایشگاه های مردانه دیگر بالاتر خواهید برد.

هنر خود را به روز نگه دارید

در میان آرایشگرهای مردانه، افرادی سرشناس و مطرح می شوند که با مدل های موی جدید آشنایی داشته باشند. چنین آرایشگرانی به خاطر دست و پنجه منحصر به فرد خود مشتریان را از هر کجای شهر به سمت و سوی خود خواهند کشاند.

تمرین کنید و تمرین کنید

هر کار و حرفه ای با تمرین به حد اعلای خود خواهد رسید. پس از آنکه دوره آموزش آرایشگری مردانه را گذرانده و موفق به اخذ مدرک شدید، حال نوبت شاگردی، وردستی، تمرین و تمرین است. تنها به این روش می توانید با چم و خم کار آشنا شده، به نقاط ضعف خود پی برده و مهارت عملی خود را ارتقاء ببخشید.

برای رسیدن به درآمد زیاد، عجله نکنید

بهترین آرایشگر های مردانه نیز روزی از صفر آغاز کرده و با سعی و پشتکار به جایگاه فعلی خود دست یافته اند. پس به محض اتمام آموزش ها انتظار درآمد های آنچنانی را نداشته باشید. این طرز فکر سبب دلسردی شما خواهد شد. تلاش کنید و متخصص شوید، درآمد بالا از آن پس عاید شما خواهد شد.

جادوی حرکت شانه و قیچی به دست آرایشگر خبره

جادوی حرکت شانه و قیچی به دست آرایشگر خبره

 

مزایای آموزش آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو

عصر مو، یک آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران بوده که همواره سعی بر آن داشته است با ارائه آموزش آرایشگری مردانه به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا، هنرجویان کاربلد و ماهر را به بازار کار تحویل دهد. در این آموزشگاه حرفه ای سالانه 2000 آرایشگر آموزش دیده فارغ التحصیل شده و با مدرک معتبر فنی و حرفه ای مشغول به کار می شوند. از دیگر فعالیت های این آموزشگاه آرایشگری مردانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به روز نگه داشتن فن و هنر دانشجویان با شرکت در ورکشاپ های رایگان که سالانه برگزار می شوند.

  • برگزاری سمینارهای مختلف در استان های تهران، اصفهان، مشهد، سمنان و ورامین و با حضور آرایشگران مطرح و سرشناس هر استان

  • برگزاری دوره های آموزش آرایشگری مردانه به صورت فرامرزی و بین المللی در کشورهای امارات و دبی و با حضور آرایشگرهای حرفه ای و منتخب از ایران

  • امکان پرداخت شهریه کلاس در بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران به صورت اقساطی برای کارآموزان

  • عصر مو، یک مرجع آموزشی شناخته شده در حرفه آرایشگری مردانه محسوب می شود. به همین دلیل آرایشگاه های مختلفی در سراسر کشور درخواست اعزام آرایشگرهای آموزش دیده و ماهر را برای این مجموعه ارسال می کنند. بنابراین در صورتی که در این آموزشگاه دوره آموزش آرایشگری مردانه را با موفقیت پشت سر گذاشته و در دسته افراد مورد تایید استاد و آموزشگاه قرار گرفته باشید، زمینه کاری شما نیز آماده و مهیا می باشد.

با عصر مو، در آرایشگری خبره شوید

با عصر مو، در آرایشگری خبره شوید

 

 

 

ارسال نظر: