کدخبر: 18754

معرفی بهترین کتاب‌های صوتی انگیزشی

انگیزه مهمترین چیزیه که آدما برای پیشرفت بهش احتیاج دارن؛ اون‌هم بین اینهمه درگیری و مشغله ذهنی که برای همه پیش میاد، باید حواسمون باشه از رسیدن به اهدافمون دست نکشیم و دلسرد نشیم. بارها ممکنه کاری رو شروع کرده باشیم ولی بین راه انگیزمون رو از دست دادیم و رهاش کردیم. توی این مقاله می‌خوایم چند تا کتاب بهتون معرفی کنیم که دید عمیق‌تری درباره انگیزه و موفقیت بهتون میده. این کتاب‌ها جزء پرفروش‌ترین و بهترین کتاب‌های انگیزشی دنیا هستن و بهتون کمک میکنن از جاتون بلند بشید و رویاهای خودتون رو دنبال کنید، اما قوی‌تر از قبل! راستی شما می‌تونید خلاصه صوتی این 5 کتاب رو توی سایت 365 بوک گوش کنین و خلاصه متنی کتاب‌ها رو هم به صورت رایگان توی صفحه هر کتاب، بخونین. حالا بریم سراغ معرفی مفید‌ترین کتاب‌های انگیزشی...

 

کتاب انگیزه

ما آدما توی زندگی برای انجام کارا و رسیدن به هدفامون نیاز به انگیزه داریم، نظر عموم آدما درباره انگیزه اینه که حتما باید در قبال انجام کاری، پاداش خاصی بگیریم تا برای انجامش انگیزه کافی ایجاد بشه! جالبه بدونین که این روش نه تنها درست نیست و جواب نمیده، بلکه اینجوری هیچ لذتی هم از انجام دادن کارها و چالش‌های زندگیمون نمی‌بریم.

کتاب انگیزه نوشته دنیل پینک، این نظریه رو با آزمایش و مثال بهمون ثابت میکنه و از یه نگاه متفاوتی این موضوع رو بررسی می‌کنه. دنیل پینک توی کتابش درباره نوع جدیدی از انگیزه حرف می‌زنه که فراتر از پول و جایگاه شغلی خوبه و میاد با زبانی ساده تکنیک‌های موفقیت رو به ما یاد می‌ده. پس اگه دنبال تغییر بزرگ تو زندگیت هستی، گوش کردن به خلاصه کتاب انگیزه دنیل پینک رو حتما توی برنامه‌هات بگنجون!

14

کتاب قله

تا حرف از موفقیت میاد، معمولا کسی رو تصور می‌کنیم که یه استعداد خدادادی توی یه کاری داشته و همین باعث موفقیتش شده! می‌خوایم یه کتاب بهتون معرفی کنیم که کلا تصورتون رو عوض کنه! کتاب قله نوشته اندرس اریکسون، جزء پرفروش‌‎ترین کتاب‌های موفقیت محسوب می‌شه و پیام اصلیش اینه که چیزی به اسم استعداد ذاتی وجود نداره؛ بلکه این تمرین درسته ‌که استعداد وتوانایی آدم‌ها رو می‌سازه! ‌این کتاب که حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش علمی روی زندگی افراد موفق دنیاست، نگاهتون رو درباره موفقیت عوض می‌کنه.

آندرس اریکسون و رابرت، توی این کتاب فرمولی رو پیشنهاد دادن که توضیح می‌ده چطور تمرین هدفمند، افراد رو به پیشرفت می‌رسونه. پس اگه شما هم از ساعت‌ها وقت‌گذاشتن برای تمرین و پیشرفت نکردن توی کارتون، هیچ نتیجه‌ای نگرفتین، پیشنهاد می‌کنیم همین الان خلاصه صوتی کتاب قله را در لینک https://365book.ir/peak رو گوش کنین.

 

کتاب دلایلی برای زنده ماندن

سومین کتابی که می‌خوایم بهتون معرفی کنیم، یه کتاب الهام‌بخش و جذابه که می‌تونه مسیر زندگیتون رو عوض کنه! کتاب دلایلی برای زنده ماندن نوشته مت هیگ، داستان زندگی مت هیگه که درگیر یه بیماری سخت بوده و توی کتابش از روشی که برای درمان خودش ابداع کرد حرف می‌زنه! مت هیگ وقتی که هنوز 24 سال سن داشت، ‌دچار یه حمله عصبی وحشتاک میشه. اونقدر وحشتناک که دیگه حتی ‌نمی‌تونسته به زندگی روزمره خودش ادامه بده و قدرت فکر کردن رو به کل از دست میده. نویسنده در نهایت به جای اینکه توی دایره امن ‌خودش مخفی بشه یا خودش رو با الکل و مواد آروم کنه، برای اولین بار توی زندگی به احساسات ‌درونش اجازه میده که کامل بروز پیدا کنن و اینجوری کم‌کم با مشکلش کنار میاد. پیامی که این کتاب منتقل می‌کنه، میگه که باید با ترس هامون بجنگیم و از مخفی شدن توی دایره امن خودمون دست برداریم. حالا به شما هم پیشنهاد می‌کنیم با گوش دادن به خلاصه صوتی کتاب دلایلی برای زنده ماندن در آدرس https://365book.ir/reasons-to-stay-alive ، با داستان تاثیرگذار زندگی مت هیگ آشنا بشین.

15

کتاب پرواز تا اوج

رسیدن به موفقیت، شاید خیلی مسیر عجیب غریبی هم نداشته باشه؛ ممکنه یه ترس درونی، نگرانی‌ها یا عادت‌های فکری اشتباه، باعث شه خودمون با دست خودمون آرزوها و رویاهامون رو خراب کنیم! کتاب پرواز تا اوج نوشته گی هندریکس که جزء محبوب‌ترین کتاب‌های انگیزشیه، یه گنجینه بزرگ از دیدگاه‌های با ارزش راجع به موفقیته. این کتاب به شما یاد میده که چطور به ترس‌هاتون غلبه کنید و بتونید به موفقیت دائمی برسید. گی هندریکس توی این کتاب به شما نشون میده که چجوری با طرز فکر اشتباه، آینده خودتون رو خراب می‌کنید و در کنارش روش‌های کاربردی برای جلوگیری از این خود تخریبی رو هم ارائه میده. حالا توی خلاصه صوتی کتاب پرواز تا اوج را در لینک https://365book.ir/big-leap می‌تونین کلی راه حل برای رسیدن به موفقیت پیدا کنین.

 

کتاب تغییر

آخرین کتابی که توی این مقاله بهتون معرفی می‌کنیم، کتاب تغییر اثر چیپ هیث و دن هیث هست. این کتاب جزء پرطرفدارترین کتاب‌های انگیزشیه و همونطور که از اسمش مشخصه درباره‌ی ایجاد تغییر حرف میزنه؛ تغییر چیزایی که به نظر سخت و ‌تغییرناپذیر میان.  نویسنده‌های این کتاب به این سوال جواب میدن که چرا برای آدما تغییر ‌رفتارهاشون سخته و چطور میشه با شناخت ذهن، راه میانبر و آسونتری برای تغییر پیدا کرد. این کتاب میگه تغییر کردن شبیه فیل‌سواریه. وقتی سوار یه فیل میشی، یه مسیر رو انتخاب میکنی و در راستای همون مسیر به فیلت بادوم زمینی میدی. اما همه چیز به همین سادگی نیست. تغییر کردن برای اکثر آدم‌ها یه کار مشکل و طاقت فرساست. اینو همه‌ی کسایی که تصمیم گرفتن سیگارو ترک کنن، رژیم بگیرن یا هر روز ورزش کنن، خوب میفهمن! کتاب تغییر، از دل تحقیقات علمی و سرگذشت افراد مختلف، یک سری راهکار برای تغییر کردن میده که در عین سادگی، کارآمد هم هستن. خلاصه صوتی کتاب تغییر در لینک https://365book.ir/switch رو هم می‌تونین از سایت 365 بوک گوش کنین.

 

 

خب تا اینجا 5 تا کتاب انگیزشی و الهام بخش بهتون معرفی کردیم که امیدوارم براتون مفید بوده باشه. شما می‌تونین خلاصه صوتی تمام کتاب‌هایی که معرفی کردیم رو توی سایت 365 بوک گوش کنین. با خرید اشتراک 365 بوک، دسترسی دائمی به خلاصه صوتی 365 کتاب برتر دنیا خواهید داشت و هر زمان که دلتون بخواد، می‌تونین بهشون گوش کنین. مثلا زمان بین رفتن به دانشگاه یا محل کارتون، یا زمان استراحتتون، می‌تونین 20 دقیقه وقت بذارین و روزی یک کتاب صوتی گوش کنین. اینجوری ظرف یک سال کلی به دانش خودتون اضافه کردید و چندین قدم رو به جلو برداشتین! علاوه بر اون، اگه عاشق مطالعه کردن هستین، می‌تونین خلاصه متنی کتاب‌ها رو هم به صورت رایگان توی https://365book.ir مطالعه کنین، همچنین در تلگرام 365 book می توانید به لیست کامل کتاب ها دسترسی داشته باشید.

 

ارسال نظر: