کدخبر: 18757

تماشای آنلاین 3 فیلم خارجی پرطرفدار و محبوب IMDb از سایت دالفک

همه عاشق فیلم هستند و فیلم ها منبع خوبی برای سرگرمی و لذت بردن از زمان هستند. وقت گذارانی با فیلم دیدن تنها جنبه مثبت دیدن فیلم های جذاب نیست. شما با قرار دادن خود به جای شخصیت های فیلم خودتان را در شرایط خاص قرار میدهید و قدرت تحلیل و خیال پردازی خود را به خوبی تقویت میکنید.

 

 

علاوه بر این شما فقط فیلم تماشا نمیکنید، بلکه دوست دارید درباره فیلمها بخوانید، شخصیتهای آنها بشناسید و موارد دیگر را بدانید، پایگاه داده فیلم و سایتهای نقد همه چیز درباره فیلمها را در اختیار شما قرار میدهند، در آنجا میتوانید فیلمهای جدید منتشر شده، آخرین اخبار، نقد فیلمها، تریلرها را تماشا کنید.

 

آی ام دی بی (پایگاه داده فیلم های اینترنتی) یکی از محبوب ترین وب سایت ها یا پایگاه های داده درباره فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و موارد مشابه است.

 

لیست ۲۵۰ فیلم برتر پایگاه داده اینترنتی IMDb  همواره مورد توجه طرفدران پرو پاقرص فیلم و سریال قرار دارد . این فهرست برای بسیاری از علاقه مندان اغلب منبعی برای کشف فیلم های محبوب و پرطرفدار می باشد اگر برای دسترسی به این صفحه مشکل دارید باید به شما اطلاع بدهیم که صفحه دانلود فیلم دالفک اطلاعات جامعی را از 250 فیلم برتر تاریخ سینما را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است و کار را برای طرفدران فیلم و سریال فارسی زبان راحت تر کرده است.

 

تنها رای های رای دهندگان عادی IMDb یعنی افرادی که مرتباً در IMDb رای میدهند در هنگام ایجاد فهرست ۲۵۰ فیلم برتر در نظر قرار داده شده است. این مجموعه از داده شامل 250 لیست برتر IMDB از سال 1921 تا 2022 با اطلاعات اولیه هر فیلم است.

 

برای آن دسته از شما که علاقه مند هستید که تماشاگران دیگر چه فیلم هایی را به عنوان منبعی برای تماشای فیلم های جدید و محبوب خود انتخاب میکنند این لیست را پیشنهاد میکنیم.

 

 

دانلود فیلم دیکتاتور بزرگ 1940

 

خلاصه داستان: دیکتاتور Adenoid Hynkel سعی می کند امپراتوری خود را گسترش دهد در حالی که یک آرایشگر یهودی فقیر سعی می کند از آزار و اذیت رژیم Hynkel جلوگیری کند.

درباره فیلم: دیکتاتور بزرگ (به انگلیسی: The Great Dictator) فیلمی کمدی و درام، به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی چارلی چاپلین با بازی چارلی چاپلین، پولت گادرد، جک اوکی، محصول سال ۱۹۴۰ ایالات متحدهٔ آمریکا است.

 

دانلود فیلم انتقامجویان: جنگ ابدیت 2018

2

خلاصه داستان: انتقامجویان که از هم گسسته اند، دوباره با هم متحد می شوند و به نیروهای نگهبانان کهکشان می پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه ی سنگهای ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است ، مقابله کنند. اما…

درباره فیلم: انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (به انگلیسی: Avengers: Infinity War) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی برادران روسو و نویسندگی کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است که بر پایهٔ گروه خیالی انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس می‌باشد. این فیلم توسط مارول استودیوز تهیه شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است. جنگ ابدیت دنباله‌ای بر فیلم‌های شرکت مارول محسوب می‌شود و نوزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود.

 

دانلود فیلم شاهدی برای تعقیب 1957

3

خلاصه داستان: «سر ویلفرید روبارتس» (لاتن)، وکیل سرشناس، از یک سکتهٔ قلبی جان سالم به در برده است و دوران نقاهت را می‌گذراند. پزشکان او را از ادامهٔ کار در محاکم جنایی منع کرده‌اند، با این همه، «روبارتس» دفاع از مردی به نام «لنرد وول» (پاور) را متهم به قتل بیوه زنی (واردن) شده قبول می‌کند و در این میان "دادستان" از زن متهم بعنوان شاهدی علیه شوهرش استفاده می‌کند ...

درباره فیلم: شاهدی برای محاکمه (انگلیسی: Witness for the Prosecution) فیلمی در ژانر جنایی و درام حقوقی به کارگردانی بیلی وایلدر است که در سال ۱۹۵۷ منتشر شد.

 

ارسال نظر: