کدخبر: 18817

دستگاه کش لس جایگزینی برای وجه نقد

سالیان زیادی است که استفاده از پول نقد در جهان منسوخ شده و جای خود را به کارت های اعتباری و بانکی داده است. بالطبع در ایران نیز استفاده از این تکنولوژی به سرعت نفوذ کرده و امروزه اکثر مشاغل به استفاده از دستگاه های POS روی آورده اند و انتقال وجه را به صورت الکترونیکی جایگزین وجه نقد کرده اند. استفاده از دستگاه پوز در کنار مزایای زیادی که دارد، به علت عدم کنترل مالیات حساب افراد و مشاغل رو ز به روز از طرفداران خود کاسته و سعی کرده اند به دنبال جایگزینی برای آن باشند.

بهترین جایگزین دستگاه POS استفاده از دستگاه کش لس یا همان کارت به کارت است که علاوه بر انجام تمامی تراکنش های غیر نقدی بانکی، کمک شایانی به مدیریت مالیاتی حساب اشخاص داشته است. شرکت ATMPOSTEHRAN با همکاری با برترین بانک های ایرانی برای دریافت سوییچ بانکی توانسته است زمان و روند دریافت کش لس را برای متقاضیان تسهیل سازد.

کاربرد کش لس به جای وجه نقد

افرادی که به دنبال خرید دستگاه کش لس به عنوان جایگزین مناسبی برای دستگاه POS هستند، به خوبی میدانند که کش لس ها علاوه بر دارا بودن حجم و ابعاد کوچک و قابل حمل و آپشن های بی نظیری که تنها در این دستگاه یافت می شود، امکان انجام تمامی تراکنش های غیر نقدی بانکی را نیز داراست.

در واقع کش لس از این حیث تفاوتی با سایر خودپردازها نداشته و تنها وجه تمایز آن ها در عدم دارا بودن درگاه برداشت وجه نقد است که همین موضوع سود و کارمزد نهایی ماهیانه آنها را نسبت به ATM کاهش می دهد.

با این وجود، اکثر مشاغل دستگاه کش لس را نه صرفا برای دریافت کارمزد نهایی، بلکه جهت کنترل و مدیریت مالیاتی حساب در گردش خود خریداری و نصب می نمایند و از این طریق میتوانند سود زیادی را در جیب خود محفوظ نگهدارند.

چه مشاغلی نیاز به استفاده از کیوسک غیرنقدی دارند؟

اغلب مشاغل و شرکت ها و تمامی افراد حقیقی و حقوقی دارای شغل معتبر میتوانند از کیوسک غیرنقدی بانکی یا همان کش لس در محل کار خود استفاده نمایند. کش لس بیشتر در مشاغلی که به طور روزانه حجم قابل توجهی مبالغ غیر نقدی در حساب آنها در حال گردش است، مورد استفاده قرار میگیرد.

لذا از این طریق میتوانند مالیات را بر درآمد خالص خود اعمال نمایند و سهم سود خود را گشترش دهند. از جمله مشاغلی که به استفاده از دستگاه کش لس نیازمند هستند، شامل موارد ذیل میگردد:

  1. مشاغلی که دائما در حال جابجایی هستند و در مکانی خاص و ثابت نمی باشند.
  2. کلینیک ها و مطب های پزشکان
  3. بیمارستان های خصوصی
  4. فروشگاه ها و خرده فروشان
  5. عمده فروشان
  6. ایستگاه های اتوبوس و مترو
  7. پایانه های مسافربری
  8. فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن

228

معرفی انواع دستگاه های کش لس

همانطور که گفته شد؛ دستگاه کش لس میتواند تاثیر زیادی در مدیریت مالیاتی حساب اشخاص و مشاغل مختلفی که به طور روزانه با حجم زیادی از واریزی مبالغ مواجه هستند، داشته باشد. باید دقت داشته باشید که این نوع دستگاه ها انواع مختلفی دارد و می  بایست بر اساس نوع شغل و نوع کاری خود به انتخاب هر یک بپردازید.

پر کاربردترین انواع کش لس در بازار ایران به سه دسته کش لس دیواری، کش لس جیبی و کش لس رومیزی تقسیم میگردد. کش لس جیبی کوچکترین نوع کش لس بوده که قابلیت تشخیص چهره؛ انگشت نگاری و حتی افتتاح حساب را نیز داراست.

پس از انتخاب نوع کش لس به سراغ برند معتبر سازنده آن بروید. برندهای زیادی در سراسر جهان به ساخت و ارائه کش لس میپردازند که متاسفانه به علت تحریم های متعدد در برابر کشور ما، بسیاری از  این برندها اجازه راهیابی به ایران را ندارند.

در میان برندهای داخلی نیز عمدتا محصولات خود را از طریق بازیابی قطعات موجود از سایر دستگاه ها طراحی و ایجاد میکنند.

برای آگاهی بیشتر در مورد انواع و برند کش لس های موجود در بازار ایران و اطلاع از قیمت های به روز آنها میتوانید با کارشناسان شرکت ATMPOSTEHRAN  با تلفن های  02166506701 یا 09909044064 در تماس بوده و ضمن دریافت مشاوره رایگان به خرید محصول مورد نظر بر اساس نیاز خود باشید.

29

 

بهترین جایگزین برای دستگاه POS

دیر زمانی نیست که در کشور ما استفاده از دستگاه های POS یا همان دستگاه کارتخوان جایگزین دریافت وجه نقد شده است و در تمامی مراکز فروش در تمامی صنف ها استفاده از دستگاه کارتخوان ملزم شده است. به این ترتیب مشتریان با استفاده از کارت های بانکی یا کارت های اعتباری خود به پرداخت وجوه خدمت دریافت شده مینمایند.

با ا ین وجود، به علت اعمال مالیات بر تمامی وجوه واریز شده در حساب به کمک دستگاه کارتخوان، مشاغل روی خوشی به این دستگاه ها نشان نداده و به دنبال برترین جایگزین برای آن بوده اند. استفاده از دستگاه کش لس میتواند بهترین جایگزین در این زمینه محسوب گردد. چرا که صاحبان مشاغل میتوانند با تعریف کردن حساب های چندگانه در آنها برنامه ریزی نمایند تا تنها مالیات بر درامد خالص آنها تعلق گیرد و به این ترتیب سود نهایی آنها افزایش پیدا کند.

در واقع تمامی درامد واریز شده به حساب اشخاص جز درامد خالص و واقعی آنها نمی باشد و بخش قابل توجهی از آن به عنوان هزینه مشاغل بوده و از حساب اشخاص خارج میگردد. استفاده از دستگاه کش لس میتواند بهترین راه حل در این موارد محسوب گردد

ماجرای معاف از مالیات بودن کش لس ها

تبلیغاتی مبنی بر معاف از مالیات بودن استفاده از کش لس را دیده اید، اما تا چه اندازه این مورد صحت دارد؟

خوب است بدانید که به طور قطع استفاده از کش لس و ایجاد درامد با این دستگاه مطلقا به معنای معاف از مالیات نخواهد بودو در واقع با  کش لس میتوان حساب بانکی و مبالغ واریز شده در آن را به گونه ای مدیریت کرد که مالیات تنها بر درامد خالص افراد تعلق گیرد و بر تمام موجودی کارت بانکی آنها اعمال نگردد.

مزایای کش لس نسبت به خودپرداز نقدی

  • خرید کش لس با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به خودپرداز نقدی
  • عدم نیاز به تامین امنیت بالا برای دستگاه
  • عدم نیاز به حمل پول نقد و هزینه های جاری ماشین حمل وجه نقد
  • دریافت سوییچ بانکی بسیار سریع تر و سهل تر نسبت به خودپراز نقدی
  • توانایی جابجایی دستگاه در انواع جیبی و سیار
  • هزینه های بسسیار اندک نگهداری و یا تعمیر قطعات کش لس
  • در دسترس بودن قطعات سخت افزاری کش لس در بازار
  • دارای تیم پشتیبانی قوی 24 ساعته
  • امکان استفاده به جای دستگاه کارتخوان در فروشگاه ها و سایر مشاغل

برای بهبود شرایط مالیاتی کسب و کار خود، از همین حالا شروع کن!

یکی از برترین جایگزین های حال حاضر برای دستگاه POS و همچنین وجوه نقد در مشاغل مختلف، استفاده از دستگاه کش لس یا همان کارت به کارت می باشد که به علت ابعاد کوچک و کم حجم و توانایی انجام تمامی تراکنش های غیر نقدی بانکی دارای طرفداران زیادی می باشد. از آنجا که این نوع دستگاه ها دارای تنوع و کاربردهای متغیری است، بهتر است ار را به کاردان سپرده و با خیال راحت به خرید آن اقدام نمایید.

ارسال نظر: