کدخبر: 18821

شماره تماس نمایندگی پورشه در تبریز و لوازم یدکی پورشه در تبریز

شماره تماس 02191035456

مکان اصلی نمایندگی پورشه در تبریز در خود این شهر نیست بلکه در تهران قرار دارد. شاید از شنیدن این خبر شما متعجب شوید. اما علت این مسئله با کمی جستجو مشخص می شود. می دانید تعداد پورشه های گران قیمت مثل پورشه باکستر – پورشه ماکان – پورشه پانامرا – پورشه کاین و پورشه کررا 911 و ... در کل ایران بسیار کم است همچنین کشور آلمان امکان اعطای نمایندگی به سایر شهر ها را ندارد. به همین خاطر تنها  نماینده رسمی تعمیرات پورشه از مونیخ آلمان در تهران است. شرکت ژرمن مانستر به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر پورشه در تبریز و کل کشور شناخته می شود.

کلیه خدمات ازجمله تعمیر موتور و گیربکس پورشه پانامرا – پورشه کاین – پورشه باکستر – پورشه ماکان – پورشه 911 و... و دیتیلینگ و همچنین سرویس دوره ای را به ما بسپارید. شما می توانید جهت کسب مشاوره و سایر درخواست ها با شماره تماس شرکت  ژرمن مانستر ( هیولا آلمان ) 02191035456 تماس حاصل فرمایید . همچنین با مراجعه به سایت  http://germanmonster.com/porsche اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه خدماتی در خود تبریز برای پورشه انجام می شود؟

با وجود اینکه  مرکز اصلی نمایندگی پورشه در تبریز وجود ندارد و در تهران واقع شده اما بعضی از خدمات در خود تبریز انجام می شود. به منظور این کار تکنسین ها و کادر ژرمن مانستر به تبریز می روند. این خدمات بیشتر در ارتباط با سرویس دوره ای پورشه می باشد, تعویض روغن موتور و فیلتر هوا در سرویس دوره ای اهمیت بسیار بالایی دارند است.  ژرمن مانستر با مجهز کردن تکنسین های خود به قطعات اصلی و مورد نیاز پورشه در تبریز کار سرویس دوره ای را انجام دهند.

مراحل انجام تعمیرات در تعمیرگاه پورشه تبریز چیست؟

تعمیرگاه پورشه در تبریز

شماره تماس نمایندگی پورشه در تبریز

 

اولین اقدام برای تعمیر توسط نمایندگی پورشه در تبریز انتقال ماشین شما توسط خودرو بر از تبریز به تهران است. شرکت German monster این کار را به عهده میگیرد . پس از رسیدن پورشه به تهران، فرایند تشخیص نقص شروع می شود تا عیب های ماشین مشخص شود. این مرحله، یعنی عیب یابی در انجام تعمیرات نقش بسیار مهمی دارد. بعد از شناخت مشکل، تعمیرات انجام  می شود  و همانطور که گفته شد، بیشتر از 95 درصد قطعات پورشه در انبار های هیولا آلمان موجود است و در صورت عدم موجودی قطعات در انبار های شرکت قطعات طی 4-5 روز کاری از دفتر هیولا آلمان از دبی به ایران با بهترین شرکت پست بین المللی فرستاده می شود و بر روی خودرو مشتری نصب میشود  .

بهترین تعمیرگاه پورشه تبریز

شرکت هیولا آلمان که نمایندگی رسمی تعمیرات پورشه در تبریز و کل ایران را بر عهده دارد طبق معیار ها و رتبه بندی شرکت دنده معکوس ایران در دسته معتبر ترین و بهترین تعمیرگاه های پورشه در ایران قرار می گیرد. نظر سنجی های انجام شده نیز گواه بر این ادعا می باشد. ما به چند دلیل بهترین هستیم. به طور مثال یکی از دلایل این است که ژرمن مانستر، از قطعات اورجینال و با کیفیت برای تعمیر استفاده می کند. همچنین طبق قانون اتحادیه اروپا همه قطعه های یدکی دارای شش ماه گارانتی هستند و در صورت خرابی پاسخگو خواهیم بود. از دیگر دلایل بهترین بودن این است که پورشه در این مرکز، زیر نظر متخصص رسمی پورشه از کشور آلمان تعمیر می شود.

نمایندگی پورشه تبریز

تعمیر انواع پورشه توسط نمایندگی پورشه در تبریز

 

اعزام خودرو توسط نمایندگی پورشه در تبریز

 به دلیل اینکه محل تعمیرگاه تخصصی نمایندگی پورشه در تبریز، در تهران واقع شده باید خودروی پورشه به تهران اعزام شود. کاملا مشخص است که به دلیل خرابی ماشین تقریبا غیر ممکن است که شما بتوانید پورشه را به تنهایی به تهران بیاورید در نتیجه تنها راه استفاده از خودروبر است. اما نحوه انتخاب خودرو بر امری بسیار مهم است. باید از خودروبرهایی استفاده شود که برای حمل پورشه طراحی و بهینه سازی شده اند. حمل و جا به جایی اشتباه و غیر تخصصی پورشه، می ‌تواند ضرر های زیادی وارد کند. به طور مثال اگر هنگام جک کردن خودرو خطایی رخ دهد، کمک های بادی آن آسیب می بینند. خرابی هر کمک برقی برای شما ۶۰ میلیون تومان هزینه دارد. برای اجتناب از این گونه مسائل باید با خودروبر ایمن، ماشین به تهران فرستاده شود. ژرمن مانستر کار اعزام خودروبر برای انتقال ماشین از تبریز به تهران را انجام می دهد.

 آیا توجیه اقتصادی در اعزام خودرو از تبریز به تهران وجود دارد؟

ممکن است تصور کنید پرداخت هزینه برای اعزام خودرو توجیه اقتصادی نداشته و پورشه خود را به یکی از تعمیرگاه شهر خود ببرید. اما باید گفت این مسئله درست نیست و اعزام خودرو به تهران کاملا از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. تصور کنید برای خودروبر مبلغی حدوده 3 تا 4 میلیون پرداخت کنید. اما پرداخت چنین مبلغی در مقابل خساراتی که یک مکانیک ناوارد میتواند به خودروی شما وارد کند بسیار ناچیز است. تعمیرگاه های غیر تخصصی حتی اگر بتوانند مشکل را شناسایی کنند ابزار شناسایی خطا و قطعات اصلی لازم برای تعمیرات را ندارند و این امکان وجود دارد که خودروی شما را به دلیل پیدا نشدن قطعه تا مدت زیادی نگه دارند در نتیجه در صورت سپردن ماشین خود به این مراکز غیرمجاز باید انتظار خسارت هایی که در کوتاه مدت برای پورشه شما به وجود می آید را داشته باشید. اما با پرداخت هزینه اعزام و رفتن ماشین به تعمیرگاه مجاز پورشه  تعمیرات آن به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای با قطعات اصلی انجام می شود

تفاوت نمایندگی پورشه در تبریز با تعمیرگاه های غیر مجاز پورشه در چیست ؟

ژرمن مانستر، نمایندگی پورشه در تبریز را برعهده دارد. تعمیرگاه اصلی این نمایندگی، در تهران واقع شده است. تفاوت هایی چشم گیری بین نمایندگی رسمی تعمیرات پورشه با مراکز غیر مجاز وجود دارد. یکی از مهم ترین تفاوت ها این است که نمایندگی های غیر مجاز پذیرای اکثر ماشین ها هستند از جمله ایرانی و....  همچنین این مراکز غیر مجاز ابزار کافی برای تعمیر  پورشه مانند دیاگ های مخصوص پورشه را ندارند.  در نتیجه به هیچ وجه نباید ماشین خود را به آن ها بسپارید. به طور مثال اگر کسی با تعمیر تخصصی  پورشه آشنایی کافی نداشته باشد تنها با یک اشتباه خود می تواند خسارت های بسیار زیادی را به شما وارد کند. به خاطر داشته باشید که در اثر جک کردن اشتباه ماشین ، باید منتظر خسارات میلیونی باشید.

ارسال نظر: