کدخبر: 18828

همه چیز درباره ­ی مانتو

برای خرید مدل‌های جدید مانتو مجلسی باید صرف نظر از مدل آن، به قیمت مانتو هم توجه کرد. بسیاری از مدل‌هایی که در اینترنت می‌بینید و می‌پسندید؛ به دلیل تک‌دوزی، خیلی گران هستند؛ با این‌حال برخی فروشگاه‌های معتبر و مشهور هستند که قیمت مانتو را خیلی معقول حساب می‌کنند. به‌طوری‌که اگر چنین مانتوهای مزونی شیکی را بپوشید؛ همه تصور می‌کنند خیلی گران‌تر از آن‌چه پول داده‌اید؛ برای‌شان خرج کرده‌اید.

همچنین در خرید مانتو اداری یا مانتوهای زمستانی باید به نوع برش مانتو خیلی دقت شود؛ در غیر این صورت؛ مانتو در تن، خوب نمی‌ایستد؛ شما را چاق یا خیلی بداندام، نشان می‌دهد. شاید هم دختر جوانی باشید که به دنبال مانتو اسپرت یا بهاره خنک می‌گردید؛ این مانتوها در فروشگاه‌های معتبر، تنوع خوبی دارند و جنس‌شان هم مثال‌زدنی است. در ادامه با ویژگی‌های انواع مانتوهای مورد نیاز دختران و زنان، آشنا می‌شویم.

 

خرید مانتو مجلسی با قیمت مناسب

مانتوهایی که برای مراسم خاص شب یا قرارهای کاری در رستوران، مناسب هستند؛ اصولا ظریف‌کاری‌هایی بی‌نظیر و خاص دارند. بیشتر هنر طراحان مانتو این است که به جز دیزاین یقه و کمر لباس، از پارچه‌های زیبا، با سنگ‌دوزی یا گل‌دوزی برای انواع مانتو مجلسی یا مانتو مزونی به کار برند.

همین‌که تعدادی اکسسوری شیک و درخشان به یقه، سرآستین، پشت یا روی سینه مانتو، افزوده شود؛ زیبایی بی‌نظیری به قامت شما می‌بخشد. با این اوصاف اگر می‌خواهید چنین مانتوهای پرکار و شیکی را برای مراسم یا دورهمی‌های مختلف بخرید؛ بهتر است به یک فروشگاه معتبر که گلچین بهترین‌های تولیدکنندگان مانتو در ایران را گردآورده، مراجعه کنید.

53

خرید مانتو مجلسی برای شب

هنگامی‌که بخواهید برای یک قرار کاری به رستوران بروید و شام بخورید؛ در مراسم ختم شرکت کنید یا اصلا در مهمانی‌های رسمی خود با مانتو، حاضر می‌شوید؛ باید انواع مدل مانتو مجلسی را یک‌جا ببینید.

اگر طراح بخواهد قیمت مانتو را کمی کاهش دهد که همه قشری بتوانند مانتوهای شیک و رسمی بخرند؛ می‌تواند از پارچه‌های براق زیبا روی نوار جلویی مانتو سرآستین‌ها استفاده کند. به این ترتیب دیگر پول انواع سنگ‌دوزی مانتو را لازم نیست؛ بپردازید.

54

 

انواع مانتو اسپرت و پالتو شیک

گروهی افراد هستند که مانتوهای خیلی رسمی را نمی‌خرند؛ چراکه جایی برای پوشیدن آنها ندارند. این افراد معمولا مانتوهای اسپرت یا پالتوهایی می‌خرند که برش‌های دقیق و کلاسیک دارند؛ به همین دلیل هم می‌توانند در مناسبت‌های رسمی روزانه، مثلا قرار کاری، دورهمی یا گردش، مانتو موردنظرشان را بپوشند؛ هم اگر قرار باشد در یک مجلس رسمی باشند؛ این مانتو درخور، چنین موقعیتی هست.

به این ترتیب، خریدار با یک تیر، دو نشان زده است؛ هم پول مانتو مجلسی نداده که چند ماه، در کمد بماند و از آن استفاده نکند؛ هم مانتویی با استایل شیک دارد که حداقل هفته‌ای چند بار می‌پوشد. البته چنین مانتوها یا پالتوهایی را نمی‌توان در کوه، گردش مهیج ( مثلا سفر بین جاده‌ای یا کوه) پوشید.

مدل مانتو اسپرت با جنس بهاری

مانتوهایی که برای فصل بهار هستند؛ باید خیلی هوشمندانه گلچین شوند. برخی افراد، ساکن مناطق سردسیری هستند؛ بنابراین تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت، باید مانتوهایی بپوشند که کلاه دارند و کمی ضخیم هستند.

 

در مقابل ساکنان بخش‌های مرکزی و جنوبی کشور، مانتوهایی را می‌خرند که از هفته اول نوروز، بتواند تحمل گرمای هوای شهر را برای آنها، ممکن کند. در نظر داشته باشید که مانتوفروشی‌های معتبر، تمام این مدل‌ها و جنس‌های مانتو بهاره در اختیار خریداران، قرار می‌گیرد.

55

خرید مانتو اداری

یکی از انواع سبک‌های مورد توجه مانتو، مدل‌هایی هستند که خانم‌ها باید در محل کار بپوشند. منظور از مانتو اداری، مانتوهایی هستند که کاملا موازین پوشش رسمی جمهوری اسلامی ایران را دارند. این مانتوها، عموما به همراه شلوار ست خودشان، از همان پارچه، عرضه می‌شوند.

معمولا پرسنل شرکت‌های هوایی، مالی، رستوران‌ها، مراکز درمانی و بسیاری از شرکت‌های خدمات اداری و حقوقی، چنین مانتوهایی را به عنوان فرم رسمی خود، انتخاب می‌کنند. از طرفی برخی شرکت‌های خصوصی، فرم اداری خاصی ندارند؛ با این‌حال بهتر است؛ خانم‌ها با مانتو اسپرت به محل کار خود نروند؛ در عوض، مانتوهایی را انتخاب کنند که شکیل و شیک، هستند.

این مانتوها اگر هم دکمه نداشته باشند؛ دو لبه آنها کاملا روی هم قرار می‌گیرند؛ جنس پارچه‌شان هم کمی سفت‌تر است. بنابراین ظاهر خانم را رسمی‌تر نشان می‌دهند.

56

خرید مانتو اسپرت برای گردش و دورهمی

وقتی زندگی فعالی دارید؛ مثلا مرتب با دوست‌های خود برنامه گردش در شهر را می‌گذارید؛ خرید می‌روید؛ تئاتر، سینما یا فرهنگسرا، پاتوق آخر هفته‌های شماست؛ تمام کافه‌ها، رستوران‌ها یا مراکز دیدنی شهر را می‌شناسید؛ حتما به مانتو اسپرت نیاز دارید.

با مانتو مزونی و مجلسی، نمی‌توان در چنین مراکزی حاضر شد؛ مراجعان این اماکن فرهنگی، عموما متواضع هستند؛ بنابراین باید یک استایل کژوال با مانتو اسپرت بزنید. زندگی روزمره باید به دور از آلایش باشد. به همین دلیل می‌توانید مانتوهایی ساده و راحت با رنگ‌های جذاب بخرید و در گشت‌های شهری خود به تن کنید. 

57

خرید انواع مانتو اسپرت با مدل‌های جذاب

جمع‌بندی

برای خرید انواع مدل مانتو مجلسی، اسپرت، اداری باید کجا رفت؟ در این صفحه، به‌طور مفصل توضیح دادیم که چرا باید هر مدل مانتویی را با دقت ویژه‌ای خرید؟ هر مانتویی برای چه موقعیتی مناسب است. حال تصور کنید که به 2 سبک از این مانتوها نیاز دارید؛ آیا باید برای خرید هر کدام‌شان به یک مرکز خرید یا خیابان بروید؟ اگر این‌طور باشد که کلی وقت‌تان، گرفته می‌شود. پیشنهاد ما این است که به جای رفتن به چند مانتو فروشی، طبقات مختلف ساختمان گالری مانتو میرداماد را بگردید. این فروشگاه، مجموعه‌ای از بهترین مدل‌های هر سبک مانتو را یک‌جا، جمع کرده است. یک طبقه مانتو اسپرت، یک طبقه مانتو مجلسی و مزونی و یک طبقه مانتو اداری و رسمی. قیمت مانتو در این فروشگاه، اولین چیزی است که به نظر شما می‌آید؛ تمام مدل‌ها با نرخ مناسب به فروش می‌رسند؛ بودجه‌تان شاید به خرید چند دست رسید؛ مانتوهای زیبا با قیمت مناسب برای شب عید، منتظر شما هستند.

ارسال نظر: