کدخبر: 18842

نمایندگی فروش ویندوز و آفیس ماکروسافت در ایران

بیل گیتس ایران، ارائه دهنده ویندوز 10 و 11 و 7 به صورت قانونی و با لایسنس رسمی مایکروسافت؛ همچنین سایت بیل گیتس در حال حاضر آفیس اوریجینال 2021 را برای سیستم عامل مک و ویندوز ارائه کرده است

 

 

نمایندگی فروش ویندوز و آفیس ماکروسافت در ایران

خرید لایسنس ویندوز اورجینال شما را از شر مشکلات و دردسرهای نسخه‌های کرک شده و ناپایدار ویندوز رها می‌کند. قطعاً همه‌ کاربران ویندوز دوست دارند از تمام امکانات این سیستم عامل استفاده کنند. اما از آنجایی که قیمت نسخه اورجینال ویندوز برای ما ایرانیان بسیار بالاست، برخی‌ از افراد نسخه‌ هک شده ویندوز را روی سیستم خود نصب می‌کنند که نسخه هک شده ویندوز محدودیت‌ها و معایب زیادی به همراه دارد. البته با نصب نسخه قانونی و اورجینال این سیستم عامل نه تنها خبری از محدودیت‌ها نیست، بلکه کاربران می‌توانند از امکانات و قابلیت‌های بیشتر و بهتری بهره‌مند شوند.

در این مقاله راجع به مزایای خرید لایسنس ویندوز اورجینال، در خصوص محصولات مایکروسافت از جمله مجموعه آفیس و بهترین روش خرید آفیس 2021 و لایسنس ویندوز اورجینال مطالبی را ذکر خواهیم کرد. پس لطفاً تا پایان مقاله همراه ما بمانید.

 

خرید لایسنس ویندوز اورجینال و آفیس 2021 از نمایندگی

هرچند که نسخه‌های کرک شده ویندوز تقریباً رایگان است یا اینکه با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسند، اما همین نسخه‌ها محدودیت‌ها و معایب زیادی به همراه دارند؛ محدودیت‌هایی که با خرید لایسنس ویندوز اورجینال رفع می‌شود. برای مثال نصب ویندوز کرک شده باعث کُند شدن عملکرد سیستم می‌شود. باگ‌ها و خطاهای نرم‌افزاری فراوان شما را کلافه می‌کنند. ناپایداری و نیاز به حذف و نصب‌های مکرر زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. از طرفی نصب ویندوز غیر اورجینال امنیت اطلاعات لپ‌تاپ یا کامپیوتر شما را به خطر می‌اندازد. عدم امنیت و دسترسی آسان به اطلاعات، گاهاً عواقب جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت. بر همین اساس اهمیت نصب نسخه قانونی و اورجینال ویندوز دو چندان خواهد شد.

متاسفانه در کشور ما فرهنگ خرید نرم‌افزارهای اورجینال وجود ندارد. به بیانی دیگر مردم تصور می‌کنند که با وجود نسخه‌های کپی و کرک شده نرم‌افزار، نیازی به خرید نسخه‌های اصلی و قانونی آن‌ها نخواهد بود. عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران نیز به این طرز فکر بیشتر دامن زده است. اما آگاهی از تفاوت‌های بین نرم‌افزارهای اصلی و نرم‌افزارهای کرک شده، قطعا اهمیت خرید نسخه‌های اصلی را روشن‌تر می‌کند.

با خرید لایسنس ویندوز اورجینال (مثل خرید لایسنس ویندوز 10 اوریجینال یا خرید لایسنس ویندوز 7 اوریجینال) یک کد چند رقمی دیجیتالی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کد را در قسمت مشخصی از ویندوز درج می‌کنید و سپس ویندوز به صورت قانونی برای شما فعال می‌شود. فعال‌سازی لایسنس اورجینال ویندوز، مزایای زیادی به همراه دارد که کار کردن با این سیستم عامل محبوب و پرطرفدار را برایتان لذت‌بخش می‌کند. برای مثال دیگر با ارورهای مکرری همچون Activate Windows یاYour Windows License Will Expire Soon مواجه نخواهید شد. در ادامه به تعداد بیشتری از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

مزایای خرید لایسنس ویندوز اورجینال

  • امنیت و محافظت از اطلاعات شما در برابر هکرها

  • امکان استفاده از ویندوز نصب شده در خارج از کشور

  • سرعت عمل و ثبات بالای عملکرد کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما

  • عدم وجود باگ‌ها و خطاها

  • عدم نیاز به حذف و نصب‌های مداوم

  • پشتیبانی و نصب آسان همه‌ بازی‌ها و نرم‌افزارها، خصوصاً نرم‌افزارهای جدیدتر

  • بهره‌مندی از به‌روزرسانی امنیتی و بالا رفتن امنیت سیستم

  • بهره‌مندی از پشتیبانی مستمر و رسمی شرکت مایکروسافت

  • بهره‌مندی از قابلیت پشتیبان‌گیری (بکاپ) و ریستور کردن

  • و ...

 

 

محصولات مایکروسافت؛ ویندوز و آفیس

شرکت مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا در زمینه‌ محصولات کامپیوتری و نرم‌افزاری است. بیل گیتس موسس و بزرگترین سهامدار این کمپانی یکی از ثروتمندترین افراد جهان است. مایکروسافت تاکنون محصولات متعددی را به دنیا عرضه کرده که مهم‌ترین ‌آن‌ها سیستم عامل ویندوز و مجموعه نرم‌افزارهای آفیس هستند. در خصوص ویندوز و نسخه‌های قانونی (اورجینال) و نسخه‌های غیر قانونی (کرک شده) آن صحبت کردیم. در این بخش قصد داریم مجموعه نرم‌افزار آفیس 2021 را به شما معرفی کنیم.

خرید آفیس 2021؛ نمایندگی آفیس در ایران

آفیس 2021 کامل‌ترین نسخه‌ این نرم‌افزار است، این نسخه قابلیت‌های جدید و بهتری به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله می‌توان به منوی باز طراحی شده، سریع‌تر شدن عملکردها، سازماندهی بهتر و ارتباط آسان‌تر با همکاران اشاره کرد. ویژگی‌های نامبرده بازدهی نرم‌افزار را بیشتر کرده‌اند. اما تنها در صورت خرید لایسنس office 2021 از تمام امکانات و مزایای آن بهره‌مند می‌شوید. علاوه بر موارد گفته شده مزایای بیشتری همچون امنیت کامل، عملکرد و کارایی بالا، دریافت پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های مستمر کار با این نرم‌افزار را راحت‌ و بهینه‌تر خواهند کرد.

درست مشابه خرید لایسنس ویندوز اورجینال برای خرید آفیس 2021 نیز باید همان مراحل را بگذرانید. یعنی اینکه ابتدا سفارش خود را در سایت فروش نرم‌افزار آفیس ثبت کرده و سپس کد دیجیتالی چند رقمی که همان لایسنس یا پروداکت کی نرم‌افزار است را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که هر لایسنس تنها روی یک دستگاه قابل استفاده است. در صورتی که قصد دارید لایسنس اورجینال را روی دستگاه دیگری فعال کنید، ابتدا باید لایسنس را از روی دستگاه قبلی پاک کرده و سپس در دستگاه جدید وارد نمایید.

 

 

نکات خرید لاینسس ویندوز اورجینال و آفیس

لایسنس یک کالای دیجیتالی و مجازی است؛ به همین دلیل خرید آن اندکی حساس‌تر از کالای فیزیکی است. بهترین روش خرید لایسنس ویندوز اورجینال خرید از نمایندگی‌های معتبر است. این نمایندگی‌ها غالباً محصولات خود را از طریق سایت ارائه می‌کنند.

سایت خرید ویندوز اورجینال و سایر نرم‌افزارهای این چنینی باید پشتیبانی و پاسخگویی قوی داشته باشند. در ضمن آموزش و مشاوره به افراد یکی از ویژگی‌های سایت‌ها و نمایندگی‌های فروش معتبر است. همچنین در هنگام خرید به شرایط تحویل آنی محصول و ضمانت و گارانتی محصولات نیز توجه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

 

جمع بندی

ویندوز و آفیس دو نرم‌افزار مهم کمپانی مایکروسافت هستند. این دو نرم‌افزار به صورت اورجینال (اصلی) و غیراورجینال (غیراصلی) در دسترس کاربران قرار دارند. نسخه‌های کپی یا هک شده مشکلات و معایب زیادی دارند. برای بهره‌مندی کامل از امکانات هر دو نرم‌افزار بهتر است نسخه‌های اصلی و قانونی آن‌ها را روی سیستم نصب کنید.

جهت خرید لایسنس ویندوز اورجینال و خرید آفیس 2021 می‌توانید از طریق نمایندگی فروش نرم‌افزار اقدام کنید. لایسنس یا پروداکت کی به کد دیجیتالی چند رقمی گفته می‌شود که ویندوز یا نرم‌افزار آفیس را برای شما اکتیو یا فعال می‌کند؛ بنابراین می‌توانید از تمام امکانات و قابلیت‌های آن‌ها از جمله، امنیت، پشتیبانی و آپدیت بهره‌مند شوید. در ضمن سرعت برنامه‌ها بیشتر شده و نیازی به حذف و نصب‌های مداوم نخواهد بود. علاوه بر این‌ چون نسخه‌های قانونی را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید، در خارج از کشور هم با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

ارسال نظر: