کدخبر: 18871

باربری آموت بار

آموت بار، بهترین باربری برای حمل و نقل بین شهری است که با بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری به عنوان نخستین ناوگان سبک بار در ایران شناخته می شود. گروه حمل و نقل و باربری آموت بار با داشتن بیش از 34 نماینده رسمی و 64000 راننده فعال در سراسر کشور، مجموعه ای گسترده برای باربری در تمام نقاط ایران را به وجود آورده است.  

برای ارتباط با آموت بار می توانید با تلفن 02152901 تماس بگیرید.

 

 

باربری بین شهری با نیسان بار

با توجه به افزایش تقاضا برای حمل بار بین شهری با نیسان بار ، آموت بار آماده ارائه خدمات باربری با نیسان بار است. بنابراین مشتریان گرامی می توانند برای حمل انواع بار از نیسان بار استفاده کنند.    

برای نخستین بار در ایران، خدمات باربری بین شهری توسط گروه حمل و نقل آموت بار به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

در حمل بار با نیسان بار برگشتی، اگر راننده در هنگام برگشت به مبدا، اعلام بار کند، هزینه باربری کاهش یافته که به آن باربری ارزان گفته می شود. نیسان بار برگشتی یکی دیگر از خدمات آموت بار برای باربری با نیسان است.

باربری ایمن با آموت بار

سالم رساندن محموله های در یک مدت زمان کوتاه به مقصد، از ویژگی های انحصاری گروه حمل و نقل آموت بار است. در این باربری برای تمام امور باربری، بارنامه هوشمند ارائه می شود تا مشتری بتواند با استفاده از کدرهگیری مندرج در بارنامه، از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شود. همچنین برای حمل انواع بار با درخواست و رضایت مشتری براساس ارزش محموله، بیمه نامه معتبر صادر می شود. بیمه نامه یکی از موارد ضروری در حمل و نقل بین شهری است، بر همین اساس همواره پیشنهاد می شود که مشتریان برای ایمن بیشتر محموله خود آن را انجام دهند.

مشتریان با بیمه نامه باربری آموت بار، می توانند خسارت‌های مربوط به آتش سوزی، سرقت، حوادث رانندگی و آسیب به محموله را به صورت کامل دریافت کنند.

باربری ایمنی در آموت بار، موجب افزایش اعتماد و جلب رضایت مشتریان برای باربری بین شهری شده که همین مورد نیز باعث محبوبیت روزافزون و تبدیل شدن آن به معتبرترین و ایمن ترین باربری در کشور شده است.  

باربری تهران به شهرستان با آموت بار

حمل و نقل آموت بار، باربری بین شهری را به صورت کاملا حرفه ای و با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار انجام می دهد. در این باربری تمام امور باربری تهران به شهرستان با بهترین کیفیت و پایین ترین تعرفه انجام می شود.

گروه حمل و نقل آموت بار با پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان گرامی است. در این باربری تمام امور باربری بین شهری در کمترین زمان و با رعایت کامل ایمنی، به صورت شبانه روزی انجام می شود. 

از آنجایی که باربری آموت بار در تمام نقاط ایران دارای نمایندگی رسمی و فعال است، می توان برای حمل انواع بار در شهرهای برزگ و کوچک از جمله باربری اصفهان ، باربری شیراز، باربری مشهد، باربری کرمان، باربری تبریز، باربری رشت، باربری اهواز، باربری آمل، باربری چالوس، باربری بندرعباس و غیره استفاده کنید.

23

 

آموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری در کشور

حمل و نقل آموت بار، تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات تولیدی و صنعتی، حمل انواع مواد اولیه، حمل کالا تجاری و حمل دستگاه و تجهیزات کارخانه ای و فنی را به صورت اصولی و ایمن انجام می دهد و در همین راستا خدمات ویژه ای به متقاضیان حمل بار ارائه می دهد.

برخی از خدمات آموت بار، مربوط به حمل اثاثیه منزل است که به صورت کاملا اصولی و با مدرن ترین تجهیزات و روش های باربری انجام می شود. همچنین این باربری با درخواست مشتری برای تمام مراحل اسباب کشی، نیروی بسته بندی و باربری باتجربه و ماهر اعزام می کند تا مشتریان دغدغه ای برای جابجایی نداشته باشند و به آنها اطمینان می دهد که وسایل آنها به صورت کاملا سالم به خانه جدید منتقل خواهد شد.  

حمل خرده بار، از دیگر خدمات حمل و نقل آموت بار است که با استفاده از آن مشتری فقط هزینه حمل بار را پرداخت می کند و دیگر نیازی به استفاده از نیسان بار به صورت دربستی نخواهد داشت.

ارائه نیسان بار برگشتی برای حمل انواع بار، از دیگر خدمات باربری آموت بار است که مشتریان با پرداخت هزینه کمتر برای حمل بار، از فواید باربری ارزان و مقرون به صرفه برخوردار خواهند شد.

در این باربری حمل وسایل سنگین و حساس، انواع محموله های خوراکی و کشاورزی، تجهیزات صنعتی، فرآورده‌های دامی، با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار به صورت کاملا ایمن انجام می شود.

حمل انواع بار با تعرفه ارزان

تعرفه باربری آموت بار، با توجه به عواملی مانند به نوع بار، حجم بار، مبدأ و مقصد بار، مسافت، زمان بارگیری و تخلیه بار، نوع ماشین باربری و تعداد آن محاسبه می شود. همچنین استفاده از بیمه نامه و نیروی باربری در هزینه باربری تاثیرگذار است. خدمات باربری در حمل و نقل آموت بار، با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ارائه می شود. این مجموعه می کوشد تعرفه های باربری را در پایین ترین نرخ نگه دارد و همواره سعی بر جلب اعتماد و رضایت مشتریان برای پرداخت هزینه های باربری دارد.

مشتریان گرامی می توانند با برقراری ارتباط با پشتیبانی آموت بار، از قیمت دقیق و حقیقی آن مطلع شوند. با استعلام قیمت امکان مقایسه تعرفه این باربری، با سایر باربری ها وجود دارد که این کار حمل و نقل آموت بار را به عنوان بهترین باربری برای حمل انواع بار با تعرفه ارزان در ذهن مشتریان ماندگار کرده است.

 

24

 

ویژگی‌های انحصاری آموت بار

  • هوشمند بودن سامانه آموت بار برای صدور بارنامه
  • باربری ایمن و ارزان
  • قیمت‌دهی سریع و حقیقی
  • بزرگ ترین ناوگان سبک بار سازماندهی شده در کشور
  • بیش از 34 نمایندگی فعال در تمام نقاط ایران
  • 64.000 راننده نیسان بار فعال تا به امروز
  • ارائه دهنده خدمات باربری به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته
  • پایین نگه داشتن نرخ و تعرفه حمل بار بین شهری
  • باربری تهران به شهرستان و سراسر ایران
  • صدور بارنامه برای اعلام وضعیت بار به صورت آنلاین
  • صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری (با ارزش 1 میلیون تومان تا 100 میلیارد تومان)
  • ارسال راننده به مبدأ بارگیری کمتر از یک ساعت در سراسر کشور
  • پشتیبانی شبانه‌روزی بین شهری (برای نخستین بار در ایران)
  • ارسال ماشین باربری سالم از لحاظ فنی و مجهز به امکانات لازم برای باربری
  • حمل بار به تمام نقاط کشور
  • ارسال ایمن و تضمین حفظ سلامت بار
  • رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آنها

 

ارسال نظر: