کدخبر: 19094

بهترین تابلوهای تبلیغاتی محیطی برای معرفی کسب و کار شما

 

 

این روزها افراد از روش های گوناگون برای تبلیغات کسب و کار خود بهره می‌برند. ولی اگر دقت کرده باشید اکثر کسب و کارهای شناخته شده و فروشگاه های بزرگ، یک روش مشترک برای تبلیغات دارند و در کنار تمام روش های جدید و نوین تبلیغات مثل بنرها و تبلیغات کلیکی در اینترنت، از آن هم بهره می‌برند. این روش چیزی نیست جز استفاده از تابلوهای تبلیغاتی محیطی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرها و جاده های مواصلاتی بین شهری!

شما هم اگر صاحب فروشگاه و عرضه کننده محصولات متنوع یا صاحب یک برند اختصاصی هستید، یا هر کسب و کار دیگری دارید بدانید که این روش قطعا در رونق کسب و کار و افزایش فروش‌تان تاثیر خواهد داشت. پس برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید! ولی قبل از هر چیز تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید چرا که قصد داریم بهترین تابلو تبلیغات محیطی را معرفی کنیم و اطلاعاتی درباره قیمت و نحوه ساخت آن در اختیار شما قرار دهیم.

تبلیغات محیطی چیست و با چه اهدافی انجام می‌گیرد؟

درصد کثیری از مردم حتی معنای درست تبلیغات محیطی را نمی‌دانند و اطلاعات زیادی درباره این نحوه تبلیغات ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بدانید هر اقدامی که خارج از محیط کار یا به اصطلاح خارج از مرکز خرید مشتری و با هدف جذب او انجام می‌پذیرد، تبلیغات محیطی نامیده می‌شود.

هدف از این شیوه تبلیغات همانطور که گفته شد، جذب مخاطب و تبدیل او به مشتری است. تبلیغات محیطی به شکلی ساده به مخاطب کمک می‌کند تا نام یک فروشگاه یا مکان را قبل از این که به آنجا مراجعه کند، بخاطر بسپارد. در این روش تبلیغاتی معمولا پیام به شکل ساده و گیرا به مخاطب منتقل می‌شود و همین شیوه انتقال، تاثیرگذاری پیام و تبلیغات را بیشتر کرده و نام برند را در ذهن او ماندگار می‌کند.

ابزار مناسب برای تبلیغات محیطی کدام است؟

پخش بنرهای تبلیغاتی در تلویزیون های تبلیغاتی سطح شهر و همچنین تابلوهای تبلیغاتی محیطی، دو ابزار متداول و پربازده در تبلیغات محیطی هستند که در میان آن ها نیز طبق تحقیقات انجام شده و آمار بدست آمده، تابلوها طرفداران بیشتری در میان صاحبین کسب و کارها داشته اند. این محبوبیت بالا و پرطرفدار بودن نشان دهنده این است که افراد مذکور به واسطه بهره مندی از این ابزار تبلیغاتی به هدفی که داشته اند دست یافته اند! حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا تابلوهای تبلیغاتی که به این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند، نوع خاصی از تابلوها هستند یا فرقی با آن ها که سردر فروشگاه ها و دفاتر و ... نصب می‌شوند ندارند؟! در پاسخ به این سوال باید بگویم که تابلوهای تبلیغاتی محیطی نوع خاصی از تابلوها هستند و غالبا از یک قاب با ابعاد نسبتا بزرگ و یک فلکسی شامل نوشته ها و تصاویر و هرآنچه شما نیاز دارید تا در تبلیغات و معرفی کسب و کار خود از آن ها بهره ببرید، تشکیل شده اند.

20

 

تابلو فلکسی؛ بهترین تابلو تبلیغاتی محیطی

بالاتر گفتیم که بهترین ابزار برای تبلیغات محیطی، تابلو تبلیغاتی فلکسی است. این مدل تابلو وقتی قرار است به عنوان تابلو تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار بگیرد در انواع گوناگون ساخته می‌شود که مهمترین و پرکاربرد ترین آن ها عبارتند از؛

بیلبورد

بیلبوردها نوعی تابلو در سطح وسیع هستند که فضایی مناسب برای نصب آگهی تبلیغاتی را در اختیار افراد قرار می‌دهند و هر فردی می‌تواند ایده‌ای که برای تبلیغات در ذهن دارد را روی فلکسی چاپ کرده و برای مدت مشخصی روی آن ها نصب کند. این بیلبوردها تقریبا در همه شهرها و جاده ها وجود دارند پس شما هم می‌توانید از آن ها برای معرفی برند، فروشگاه یا محصولات خودتان استفاده کنید.

استرابوردها

استرابورد یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی محیطی است که شبیه به استند ایستاده ساخته می‌شود و در مکانی پر رفت و آمد قرار می‌گیرد. شما می‌توانید یک استرابورد بخرید و پس از نصب فلکسی با طرح و نوشته های دلخواه روی آن، آن را در مکان نسبتا شلوغ نزدیکی محل کارتان قرار دهید و به عنوان تابلو تبلیغاتی از آن بهره ببرید.

لایت باکس شهری

لایت باکس همانطور که از نامش پیداست نوعی باکس دو یا یک طرفه با ابعاد مشخص است که در سطح شهر و بلوارها، فرودگاه ها، نزدیکی مراکز خرید و هر مکان دیگری قرار می‌گیرد و مطمئنا شما نمونه هایی از آن را قبلا از نزدیک دیده اید. رویه این باکس ها از جنس فلکسی یا PVC بوده و نورپردازی آن ها نیز به واسطه ال ای دی یا مهتابی انجام می‌شود.

این مدل تابلو جزو تابلوهای تبلیغاتی مدرن و جدید است که برخلاف سایر مدل ها روشنایی داخلی دارد به همین دلیل هم معمولا تعداد بیشتری از افراد را جذب می‌کند و تاثیرگذارتر از بیلبورد و استرابورد است ولی خب قیمت بالاتری هم نسبت به آن ها دارد!

ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی محیطی با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت

حالا که متوجه شدید تابلوهای تبلیغاتی محیطی، بهترین و تاثیرگذارترین ابزار برای تبلیغات محیطی هستند و با انواع آن ها آشنا شدید، به احتمال زیاد به فکر این هستید که حداقل یکی از این تابلوها مثلا استرابورد را که قیمت مناسب‌تری دارد را بخرید و به واسطه آن تبلیغات محیطی را آغاز کنید! استرابوردها و به طور کلی هر سه مدل تابلوی معرفی شده چیزی نیستند که شما بتوانید آن ها را به صورت آماده تهیه کنید بلکه باید از یک گروه تابلوسازی مجرب بخواهید آن ها را در ابعاد و اندازه مورد نظر، با طرح ها و نوشته هایی که می‌خواهید برای شما بسازند.

من برای کمک به شما و برای جلوگیری از اتلاف وقت ارزشمندتان تصمیم گرفتم یکی از بهترین تابلوسازی های تهران یعنی تابلوسازی نماشهر را به شما معرفی کنم. این تابلوسازی بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی اعم از تابلو تبلیغاتی مغازه و تابلوهای تبلیغاتی محیطی دارد و از شناخته شده ترین های این صنعت محسوب می‌شود.

اگر قصد ساخت تابلو برای سردر مغازه و فروشگاه یا محل کارتان دارید یا اگر به دنبال تابلوهایی متفاوت برای استفاده در دکوراسیون داخلی محیط کارتان هستید و یا این که می‌خواهید ایده‌ای که بابت تبلیغات محیطی دارید را اجرا کنید و به همین منظور در جستجوی یک گروه تابلوسازی متبحر و متخصص هستید، حتما یک سر به سایت گروه تابلوسازی نماشهر بزنید.

در سایت اینترنتی تابلوسازی نماشهر اطلاعات بیشتری راجع به تابلو تبلیغاتی فلکسی که پرکاربردترین تابلو در زمینه تبلیغات محیطی است کسب خواهید کرد و همچنین از قیمت انواع تابلو تبلیغاتی مطلع خواهید شد.

 

 

ارسال نظر: