کدخبر: 19113

موتور جستجوی فارسی

 

 

با رشد و افزایش میزان استفاده مردم از اینترنت در سراسر جهان، به اهمیت وجود پردازنده و جستجوگر اینترنتی پی می‌بریم. وجود آن بسیار مناسب بوده و بسیاری از فایل‌ها را در خود ذخیره می‌کند. وجود چنین پردازنده‌ای باعث ایجاد انواع کسب‌وکارها و تجارت آنلاین شده و همچنین می‌تواندشغل‌آفرینی کند. با طبقه‌بندی‌کردن اطلاعات از اتلاف وقت جلوگیری می‌کنند و شما می‌توانیدبا سرعت بسیار زیاد، از طریق آن به انواع اطلاعات موردنیاز دسترسی داشته باشید.

بهترین انتخاب در جستجوگرهای فارسی، موتور جستجو قدرتمند ایرانی به‌نام جستارجو اقدام کنید. همچنین از طریق آن می‌توانکسب‌وکار خود را با امنیت بیشتری دنبال کرد و به آینده آن بسیار امیدوار بود.

 

 

انواع موتورهای جستجو

ممکن است با شنیدن این کلمه اولین چیزی که در ذهن شما تصور شود، گوگل باشد. اما علاوه‌بر گوگل، تعداد بسیار زیادی جستجوگر وجود دارند که هرکدام از آن‌ها طبق الگو و برنامه خاصی عمل می‌کنند. امروزه موتورهای ایرانی نیز زیاد مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند و آن‌ها هم طبق برنامه و استراتژی خود جلو رفته و در این راستا سعی دارند به‌عنوان یک موتور جستجو قدرتمند ظاهر شوند.

در حالت کلی می‌توان انواع متفاوت آن‌ها را بر 2 اساس طبقه‌بندی کرد که عبارت‌اند از:

1- دایرکتوری ها

  • در مرحله اول صاحبان کسب‌وکار اطلاعات مربوط به کار و فعالیت خود را ثبت کرده و کلمات کلیدی متناسب با آن را انتخاب می‌کند.
  • بعد از ثبت لینک و اطلاعات خود، توسط مدیران دایرکتوری بررسی و تأییدمی‌شوند.

2- براساس خزیدن در سایت و پایگاه داده

نوع موتور جستجو که برایناساس کار می‌کند، دارای یک ربات عنکبوت‌مانندی بوده که در سایت‌ها خزش می‌کند. این ربات بر اساس کلمه کلیدی و ارزش‌های دیگر کارکرده و اگر مشکلی نداشته باشند،آن‌ها را ذخیره می‌کند. بعد از ذخیره می‌تواند آن را برای کاربران به نمایش بگذارد.

موارد نام‌برده اساس کار موتورها بوده و امروزه در ایران نیز جستجوگران از این طریق عمل می‌کنند. یک پردازنده بسیار قوی که می‌تواند در ایران به‌عنوان جایگزین گوگل فعالیت کند، جستارجو است. از طریق آن می‌توانید کارهای خود را به بهترین نحو ممکن و با سرعت فوق‌العاده انجام دهید. بهتر است برای استفاده از جستجوگر ایرانی اطلاعات مناسبی درباره آن داشته باشید.

 

ویژگی‌های جستجوگر ایرانی

همه جستجوگران دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و سعی می‌کنند بر اساس آن‌ها بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. ویژگی‌هایی نیز هستند که به‌طور مشترک در میان همه آن‌ها وجود داشته که در پایین به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • سرعت جستجو بالا: یک موتور جستجو باید در راستای راه‌اندازی جستجوی کاربر خود بهترین سرعت را ارائه دهد. داشتن سرعت بالا می‌تواند موجب جذب کاربران بیشتر نیز بشود.
  • هزینه استفاده نیم‌بها: یکی از موارد مهمی که کاربران به آن توجه بسیار زیادی دارند، هزینه مصرفی در هنگام حضور در پردازنده است. موتورهای ایرانی دارای هزینه نیم‌بها بوده و از این طریق میزان اینترنت مصرفی کاربران کاهش می‌یابد.
  • دسترسی به متن، تصاویر و فیلم‌ها: باید این موتورهابه‌گونه‌ای طراحی شده باشند که به‌طورطبقه‌بندی‌شده انواع متن، تصاویر و فیلم‌ها را برای کاربران ارائه دهند.
  • پشتیبانی از زبان فارسی: این جستجوگرها در داخل ایران بوده و قطعاً باید از زبان فارسی به‌طور کامل پشتیبانی کنند.

موارد گفته شده، ویژگی و خصوصیاتی بودند که یک پردازنده ایرانی باید داشته باشد. می‌توان با دنبال‌کردن جستارجو تمامی این خصوصیات را به خوبی مشاهده کرد. داشتن اطلاعات کافی در مورد موتور جستجو جهت دنبال‌کردن آن بسیار مهم است.

 

 

مزایای استفاده از موتورهای جستجو در کسب و کار خود

1- سریع‌تر دیده شدن کسب‌وکار شما: این مورد از دو طریق انجام می‌شود. یکی از راه‌هایسریع‌تردیده‌شدن، جلو رفتن طبق قواعد و الگوریتم‌های موتور جستجو است. این روش به زمان نسبتاً زیادی نیاز دارد و در درازمدت نتایج بسیار چشمگیری را به مانشان می‌دهد. روش دوم، استفاده از تبلیغ‌های موجود بر خود جستجوگر است که می‌تواند در کوتاه‌مدتبهخوبی جوابگو باشد.

2-مدیریت آسان: یکی از نکات بسیار مهم مربوط به پردازنده‌ها، سادگی کار با آن‌ها است. شما از طریق جستارجومی‌توانیدبه آسانی و راحتی موارد مربوط به کسب‌وکار خود را مدیریت کنید.

3-افزایش ترافیک سایت مربوط به کسب‌وکار: در دنیای مجازی و موتورهای جستجوگر که کاربران به‌دنبال نیازهای خود می‌گردند، اگر تبلیغات مربوط به کسب‌وکار شما تبلیغی جامع و کامل باشد و بتواند نیاز کاربر را برطرف کند،قطعاً کاربر آن را دنبال می‌کند. از این طریق میزان مخاطبان سایت شما افزایش پیدا کرده و باعث افزایش ترافیک سایت می‌شود.

4- اندازه‌گیری عملکرد خود: می‌دانیم که اندازه‌گیری میزان افزایش عملکرد کاری بسیار سخت بوده، ولی از طریق یک موتور جستجو مناسب این کار تا حد زیادی آسان‌ترمی‌شود. شخص از این طریق بهخوبیمی‌تواند میزان عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کند.

برای رونق‌گیری کسب‌وکار و سایت خود در یک ابزار جستجو ایرانی بهتر است که سایت خود را در جستارجو ثبت کنید. با این کار در مدت‌زمان مناسبی می‌توانید مقدار پیشرفت زیادی را در کسب‌وکار خود ایجاد کنید. برای این کار می‌توانید از طریق ثبت سایت در جستارجو اقدام کنید.

 

دلایل استفاده عموم مردم از موتورهای جستجو

هر شخصی می‌تواند متناسب با نیاز خود از سرچ در مجازی و اینترنت استفاده کند. پردازنده‌ها در شرایط خاصی می‌توانند برای همه سؤالات افراد پاسخی ارائه دهند. در کل مردم با چندین دلیل جامع اقدام به بازدید از سایت‌ها و جستجوگرها می‌کند و از مراجعه به آن‌ها حتما هدفی در سر دارند.. برخی از این دلایل عبارتنداز:

1- خریدکردن از طریق آن: درصد بسیاری از افراد برای انجام خریدهای خود از این طریق اقدام می‌کنند. افراد از طریق این ابزار به سایت مدنظر خود وارد می‌شوند. با واردشدن به سایت مدنظر خود اقدام به خرید محصول می‌کنند؛ به همین دلیل است که سرچ عباراتی مانند بهترین قیمت و قیمت مناسب بیش از هر کلمه دیگری است. پس بهتر است که برای خریدهای خود نیز از آن استفاده کنید؛ چون قطعا بهترین محصولات را در اولویت قرار داده و برای شما بالا می‌آورد.

2-انجام کارهای پژوهشی: امروزه بسیاری از افراد برای انجام تحقیقات پژوهشی خود از پردازنده‌ها استفاده می‌کنند. مردم از این طریق می‌خواهند سایتی را پیدا کنند که پاسخگوی سؤالات آن‌ها بوده یا مسیر رسیدن به پاسخ را به آن‌ها نشان دهد.

جالب است بدانید بیشترین زمانی که این ابزارها توسط مردم استفاده می‌شوند، مربوط به فعالیت‌های پژوهشی است.

3- انجام کارهای سرگرم‌کننده:مراجعه افراد به این ابزارها تنها برای خریدوفروش و تحقیقات نیست؛ بلکه عده قابل‌توجهی از مردم برای سرگرمی وارد آن می‌شوند.افراد بسیاری هستند که تنها برای سرگرم‌کردن خود از آن‌ها استفاده کرده و وقت خودشان را با تماشای انواع فیلم‌ها و بازی‌ها و... می‌گذرانند.

موارد گفته شده دلایل مردم برای استفاده از این پلتفرم‌ها را بیان می‌کنند. از طریق جستارجو نیز می‌توانید برای انواع فعالیت و کارهای خود اقدام کرده و برای انجام کارهای خود از آن استفاده کنید.

 

4- تبلیغات کلیکی:تبلیغات در جستارجو بر حسب کلید واژه انجام میشود و کاربران هزینه آگهی را فقط پس از کلیک کردن میپردازند و همین امر کیفیت تبلیغات را بسیار بالا میبرد

 

چرا برای طراحی سایت خود در جستجو گر ایرانی از موتور جستارجو استفاده کنیم؟

جستارجو یک موتور جستجو ایرانی بوده و هیچ‌گونه وابستگی به هیچ نوع موتور دیگری ندارد. به‌علت ایرانی بودن در آینده‌ای نه‌چندان دور مخاطب و کاربران بسیاری را به خود جذب می‌کند. برای ثبت سایت خود در آن باید بدانید که تمامی اطلاعات شما در خود جستجارجو ذخیره می‌شود و دارای امنیت بسیار بالایی است. این پردازنده در جهت ارائه خدمات به شما عزیزان پاسخگوی تمامی سوالات شما است.

 

ارسال نظر: