کدخبر: 19118

نمونه متن لوح تقدیر روز پرستار و پزشک+ نمونه طرح تقدیرنامه

 

 

 

لوح تقدیر روز پرستار و لوح تقدیر روز پزشک متنی است که برای ابراز قدردانی به پرستاران و پزشکان داده می‌شود. این نوشته یک متن کوتاه است که به دور از تملق برای تقدیر از فرد نوشته می‌شود.

لوح تقدیر روز پرستار و پزشک با نام‌های دیگری مانند لوح تقدیر روز پرستار، تقدیرنامه روز پزشک، لوح تقدیر مدافع سلامت به کار می‌رود.

هدف از اهدای تقدیرنامه روز پرستار، تجلیل از شخص حقیقی یا حقوقی است. این تقدیر به پاس ارج‌نهادن به فعالیت‌ها و خدمات برجسته یک فرد است.

 شروع تقدیر نامه معمولاً با نام خدا آغاز می‌شود و سپس نام شخص یا گروه نوشته می‌شود و پس از آن متن حمد آمده است، طبق معمول در متن لوح تقدیر روز پرستار یک بیت شعر مرتبط با موضوع درج شده است. در سایت طرح دات آی آر انواع طرح لوح تقدیر روز پرستار در اندازه های مختلف ارائه می‌شود.

انواع طرح لایه باز لوح تقدیر روز پرستار-tarh .ir

 

لوح‌های تقدیر لایه باز

ولادت حضرت زینب (س) در تقویم ایرانیان به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شد. در این روز اگر در میان آشنایان خود پرستاری سراغ دارید، با ارسال یک پیام یا عکس، می‌توانید این روز را به او تبریک بگویید. همچنین در بیمارستان‌ها برای قدردانی از پرستاران و پزشکان به آن‌ها، تقدیرنامه روز پرستار و لوح تقدیر روز پزشک می‌دهند.

لوح سپاس روز پرستار و طرح تقدیر نامه روز پزشک اغلب برای شناسایی و قدردانی از دانش، تلاش‌ها و مهارت‌های فردی در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد. اما برای انتخاب طرح لوح تقدیر مدافعان سلامت، باید این نکات را در نظر داشت:

 در ابتدای کار هدف از طرح مورد نظر را مشخص کنید. آیا برای تقدیر از دانش، تلاش و توانایی‌های شخصی در حوزه‌های مختلف است یا برای اهدای یک جایزه خاص به شخص مورد نظر است؟

    طرح و شکل طرح لایه باز لوح تقدیر روز پرستار باید با موضوع و هدف اهدای آن منطبق باشد. از نظر طراحی، باید به اندازه کافی جذاب و زیبا باشد و در عین حال، مطابق با اندازه مورد نظر مشتری طراحی و چاپ شود.

استفاده از رنگ‌های مناسب و جذاب می‌تواند جلوه‌ای شیک و زیبا به تقدیرنامه خام روز پزشک ببخشد.

با احترام در ابتدای لوح تقدیر نام شخص دریافت کننده را درج کنید.

متن لوح تقدیر خام روز پزشک باید ساده، واضح و بدون هیچ غلط املایی باشد.

به طور خلاصه، مهم ترین نکته در انتخاب لوح تقدیر روز پرستار، استفاده از آن‌ها است؛ بنابراین، انتخاب شما باید با توجه به موضوع و هدف اهدای آنها و همچنین مکان و موقعیتی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، انجام شود.

پس از این نکات، می‌توانید لوحی مناسب برای تقدیرنامه روز پرستار انتخاب کنید که موضوع، هدف و مکان را در نظر گرفته و با طرحی جذاب و متنی واضح و ساده مورد پذیرش افراد قرار می‌گیرد. به هر حال، معنی و ارزش لوح برای دریافت کننده چیزی بیش از یک جایزه است.

نمونه طرح لوح تقدیر روز پزشک و پرستار-tarh.ir

 

نکات مهم برای لوح تقدیر روز پرستار و پزشک

طرح لایه باز لوح تقدیر روز پرستار و لوح تقدیر روز پزشک، قالب‌هایی آماده‌ای هستند که توسط طراحان گرافیک در بخش لوح تقدیر خام سایت طرح دات آی آر به صورت کاملاً لایه باز طراحی شده و از طریق سایت در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد.

طرح های لایه باز را به راحتی می‌توانید ویرایش کرده و در مناسبت‌های مختلف از آن ها استفاده کنید. هر شرکت یا سازمان می‌تواند بر اساس نیاز خود طرح‌ها را ویرایش و تغییرات لازم را ایجاد کند و آن‌ها را به صورت سفارشی تحویل مشتری دهد.

بدون شک یکی از نکات مهمی که هر مشتری در زمان خرید طرح های لایه باز به آن توجه می‌کند کیفیت و میزان کارایی آن است. با توجه به تنوع لوح تقدیر می‌توانید بسته به سلیقه شخصی مشتری و اینکه چه نکاتی برایتان مد نظر است، اقدام به خرید لوح تقدیر لایه باز روز پزشک، تقدیرنامه خام روز پرستار و لوح تقدیر خام مدافع سلامت نمایید.

مزایای استفاده از لوح تقدیر لایه باز روز پرستار و پزشک

همانطور که مشخص است از تقدیرنامه روز پرستار برای تشکر از افراد استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های تقدیرنامه، ماندگاری آن است؛ زیرا افراد معمولاً این نوع جوایز را در بهترین نقطه اتاق خود نگهداری می‌کنند.

مزیت دیگر قیمت مناسب آن نسبت به سایر هدایا است که می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و از افراد سازمان خود تشکر و قدردانی کنید.

استفاده از لوح تقدیر خام روز پزشک آماده مزایای بسیاری دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • مقرون به صرفه بودن طرح های لایه باز
  • طراحی در کمترین زمان طبق سلیقه مشتری
  • امکان استفاده از جدیدترین طرح ها
  • اجرای طرح های متنوع  و گوناگون
  • قابل ویرایش و انجام تغییرات طبق سلیقه مشتری
  • منبع درآمد خوب برای چاپخانه ها و طراحان
  • استفاده آسان برای مبتدیان
  • طراحی انواع تقدیرنامه به صورت مستقیم و واضح
  • طراحی بر اساس پارامترهای مورد نیاز

نمونه طرح لوح تقدیر مدافعان سلامت-طرح دات آی آر

 

 

سخن آخر

پرستاری شغل حساس و سختی است و پرستاران به دلیل ماهیت خاص کار و تلاش روزانه در سطح بالایی قرار دارند. قدردانی از زحمات این عزیزان امری ضروری است.

با گسترش دنیای گرافیک و افزایش تعداد طرح لایه باز برای روز پرستار، هر روز شاهد محصولاتی هستیم که هدفشان ساده کردن فرآیند طراحی است. بسته های آماده بارگذاری شده در وب سایت‌های مختلف نیز از جمله محصولاتی هستند که به راحتی می‌توان از آنها برای ایجاد گرافیک‌های مختلف برای تبریک و تقدیر در مناسبت های مختلف استفاده کرد.

هدف اصلی از اهدای لوح، یادبود مراسم است. بنابراین متن و نوع طرح لوح تقدیر روز پرستار و لوح تقدیر روز پزشک نقش بسیار موثری در ابراز این تبریک دارد. طراحان سایت طرح دات آی آر همیشه سلیقه مشتریان خود را در نظر گرفته و طبق آن شروع به خلق طرح های لایه باز می‌کنند.

اگر شما یکی از مراکز چاپ و چاپخانه یا طراحان حرفه‌ای و نیمه حرفه ای هستید، می‌توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن لوح تقدیر روز پزشک را با کمی تغییر طبق سلیقه مشتری به او تحویل دهید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: