کدخبر: 19167

با تور اقساطی ارمنستان و برترین شهر این کشور بیشتر آشنا شوید.

 

 

مسافرت همیشه جزئی جدایی ناپذیر از زندگی بشر بوده است. کمتر کسی را در دنیای امروز پیدا می کنید که به مسافرت علاقه مند نباشد. در گذشته که به سختی و با درشکه مسافت های نه چندان طولانی قابل پیمودن بود نیز افراد به مسافرت علاقه زیادی داشتند. در فرهنگ ایرانی نیز درباره سفر رفتن و آموختن مسائل مختلف در سفر اشعار و سخنان زیادی وجود دارد. مردم در گذشته با وجود سختی ارتباطات، حتی راجع به سلامتی خود به سختی میتوانسته اند به خانواده خود اطلاع بدهند. با وجود این همه مشکل گاهی تنها راه لذت بردن و شناخت دیگر فرهنگ ها را سفر می دانسته اند. امروزه ارتباطات بسیار راحت تر شده و سفرهای زمینی و هوایی با امکانات جذابی صورت می گیرد. این داستان وقتی جذاب تر می شود که پای تور اقساطی به ماجرا باز می شود.

 

 

تور اقساطی یک ایده ی جذاب برای راحت تر کردن سفر شماست. با استفاده از مزیت تور اقساطی نه تنها می توانید سفر با کیفیتی را تجربه کنید بلکه نیازی به پرداخت نقدی هزینه های سفرتان ندارید. گاهی اوقات پیش می آید که در فصل مناسبی برای سفر قرار دارید. از قضا فقط در همین زمان محدود وقت سفر رفتن دارید اما از لحاظ مالی نمی توانید سفرکنید. خبر خوش برای شما وجود گزینه سفر اقساطی برای شماست. در ادامه این مطلب شما را با یکی از گزینه های جذاب تور اقساطی یعنی سفر به ارمنستان آشنا می کنیم. برای آشنایی بیشتر با جذابیت های تور اقساطی به ویژه تور ارمنستان در این مقاله با ما همراه باشید.

خرید تور اقساطی به چه صورت است؟

شاید شما هم از کسانی باشید که به دلیل مشکلات اقتصادی زیاد با وجود علاقه ای که به سفر دارید مجبورید از سفر کردن امتناع کنید. استفاده از تورهای اقساطی آژانس مسافرتی پیله های عصرپرواز مناسب ترین گزینه برای شماست. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز انتخاب های متنوعی را پیش روی شما میگذارد. با سفر اقساطی می توانید با جذاب ترین قیمت به مقصدتان مسافرت کنید. شما با داشتن یک چک صیادی می توانید از خدمات بی نظیر این آژانس استفاده کنید. لازم نیست چک صیادی حتما متعلق به خودتان باشد. می توانید از چک صیادی اقوام درجه 1 مثل خواهر و برادرتان نیز استفاده کنید. شرط دیگر سفر اقساطی با آژانس پیله های عصر پرواز پرداخت حداقل 30 درصد هزینه تور در ابتدای سفر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورها و نحوه خرید آن ها می توانید به وبسایت پیله های عصر پرواز مراجعه کنید.

 

 

 

 

همه چیز درباره سفر با تور به ارمنستان

ارمنستان هر ساله یکی از مقاصد جذاب گردشگران ایرانی است. کشور ارمنستان بخش زیادی از درآمد خود را از طریق گردشگری به دست می آورد. تور اقساطی ارمنستان به دلیل جذابیت های دیدنی فراوان ارمنستان و به خصوص غذاهای لذیذ این کشور طرفدار زیادی دارد. دین مردم ارمنستان همانطور که از نامش پیداست ارمنی است. البته در این کشور اقلیت های یهودی و مسلمان نیز وجود دارند. ارمنستان در اصل یک کشور کوچک با مساحت 30 هزار کیلومتر مربع است. جمعیت این کشور حدود 3 میلیون نفر است که حدود یک میلیون نفرشان در ایروان ساکنند. واحد پول ارمنستان درام است. قبل از سفر به ارمنستان بهتر است با برخی قوانین آن آشنا باشید. برای مثال حمل داروهای کدئین دار ممنوع است و امکان نوشیدن الکل فقط در مکان های خاصی مجاز است. آواز خواندن و رقصیدن در خیابان یکی دیگر از ممنوعیت های عجیب ارمنستان است.

ارمنستان زمانی جزوی از خاک ایران بود، بنابراین برخی شباهت های فرهنگی بین این دو کشور وجود دارد. پرواز مستقیم از ایران به ارمنستان وجود دارد که سفر را برای شما راحت تر می کند. به دلیل داشتن مرز زمینی با این کشور، می توانید به صورت زمینی و حتی با ماشین شخصی نیز به آن سفر کنید. پیشنهاد ما برای این سفر، استفاده از تور اقساطی ارمنستان است. تور اقساطی ارمنستان این امکان را به شما می دهد تا نگران رزرو بلیط هواپیما و یا هتل و غذاهای خود در این کشور نباشید. جالب است بدانید ایرانیان برای سفر به ارمنستان نیازی به ویزا ندارند. دره گل ها، قبرستان نوراتوس و معابد و کلیساها از جمله دیدنی های سفر با تور اقساطی ارمنستان هستند. واحد پول ارمنستان درام است که در حال حاضر هر درام 260 ریال ارزش دارد.

تور اقساطی ایروان نگین درخشان ارمنستان

ایروان پایتخت ارمنستان و برجسته ترین شهر این کشور کوچک است. ایروان شهری با آب و هوای سرد و خشک است. این مسئله باعث می شود بهترین زمان برای سفر با تور اقساطی ایروان تابستان باشد. همان طور که اعلام شد هر درام ارمنستان برابر با 260 ریال است. این مسئله باعث می شود هزینه سفر به این شهر ارزان باشد. برای صرف یک وعده غذا در ایروان به طور متوسط باید 3000 درام معادل حدود 80 هزارتومان هزینه کنید. یک آب معدنی در ایروان تقریبا 1000 درام است.در صورت سفر با تور اقساطی ایروان، بهترین وسیله حمل و نقل شما در شهر مترو است. بلیت مترو 100 درام است. به خاطر گرانی سوخت، استفاده از تاکسی گران است. ایروان مرکز خریدهای مناسبی نیز دارد. اگر قصد خرید سوغاتی را دارید، بازار ورنیساج محلی برای خرید عتیقه و سوغاتی ارمنستان است.

 

 

 

 

همان طور که قبلا اشاره کردیم ارمنستان زمانی بخشی از خاک ایران بود. به همین دلیل بسیاری از آداب و رسوم ایران با ارمنستان مشترک هستند. یکی از این رسوم جشن آتش افروزی یا جشن سده است. این جشن روز 24 بهمن برگزار می شود و ارمنی ها با پوشیدن لباس های سنتی خود جشن می گیرند و به کلیسا می روند. با سفر با تور اقساطی ایروان، موزه ها و جاذبه های تاریخی زیادی انتظار شما را می کشند. موزه اربونی ایروان از جمله این جاذبه های تاریخی است. جالب است که غذاهای سنتی ایروان نیز شباهت زیادی به غذاهای ایرانی دارند. کله پاچه، دلمه و بزباش از این غذاها هستند. غذاهایی مثل شامپورز، گاتا، قاپاما و شیرینی های ارمنی نیز از خوردنی های جذاب سفر با تور اقساطی ایروان به شمار می روند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

 

ارسال نظر: