کدخبر: 19191

لیست قیمت و فاکتور ماشین آلات خط تولید

 

یکی از بنیان های اساسی در صنعت و تولید، تامین تجهیزات و ماشین آلات خط تولید است.  زیرا در هر صنعت  دستیابی به استانداردهای جهانی و  رقابت در تولید بدون بهره برداری از تجهیزات و ماشین آلات مناسب و کاهش هزینه های تعمیراتی و زمان از کارافتادگی میسر نخواهد بود. از این رو افرادی که قصد راه اندازی خط تولید را دارند همیشه در مراحل تصمیم گیری با این چالش مواجه هستند که چگونه ماشین آلات خط تولید خود را تامین کنند.

صاحبان بنگاه های تولیدی برای تهیه و تامین لیست ماشین آلات صنعتی گزینه­های مختلف تصمیم­گیری پیش رو دارند که شامل وارد کردن همه ماشین آلات خط تولید از یک شرکت یا شرکت­های  معتبر خارجی و یا تهیه همه ماشین آلات از شرکت سازنده ایرانی و یا تهیه بخش­های مختلف از شرکت­های مختلف داخلی و خارجی بوده است.

 

معیارهای تامین ماشین آلات خط تولید

انتخاب فرآیند ساخت و اینکه چه محصولی قرار است تولید شود مشخص می­کند که هر کدام از کارها توسط چه ماشین­آلاتی انجام می شود. لذا معیارهای تامین ماشین­آلات خط تولید چه در کارگاه ها و کارخانه انواع خط تولید خانگی با توجه به تامین نوع محصول متفاوت است. معیارهای مهم در تامین ماشین آلات خط تولید شامل ظرفیت تولید و همچنین خط تولید ارزان و پر درآمد بوده است.

  • ظرفیت تولید

ظرفیت تولید محصول یکی از معیارهای ابتدایی در راه اندازی خط تولید است. هر چند ظرفیتی که فروشنده ماشین آلات اعلام می­کند با ظرفیت­های اسمی و واقعی و عملیاتی متفاوت است. ظرفیت اسمی معمولا غیر قابل دسترس است.

 

  • خط تولید ارزان و پر درآمد

یکی از معیارهای انتخاب ماشین­آلات، تامین ماشین­آلات با هزینه کمتر و با درآمدزایی بالاتر بوده است. خط تولید ارزان و پر درآمدیکی از معیارهای اصلی در تامین ماشین آلات خط تولید است.

سایر معیارها در تامین ماشین آلات خط تولید را می توان به صورت زیر شمرد:

  • شرایط محیط کسب و کار
  • انعطاف پذیری ماشین آلات
  • مقدار ضایعات و محصولات خراب
  • وزن تجهیزات
  • قطعات و مواد مصرفی ماشین آلات
  • هزینه سرویس های دوره ای
  • ارگونومیک بودن ماشین آلات
  • دقت ساخت
  • ایمنی ماشین آلات
  • آلایندگی ماشین آلات
  • بروز بودن و دانش فنی خطوط
  • فضای مورد نیاز
  • نفرات مورد نیاز
  • عمر مفید
  • موعد تحویل و راه اندازی
  • پشتیبانی از ماشین آلات

 

شرکت سالینام فروش خط تولید

خرید از  شرکت سالینام به عنوان تامین کننده ماشین آلات خط تولید یکی از راه­های تامین ماشین آلات خط تولید بوده است. شرکت سالینام­ حمایت از تولیدکننده را وظیفه خود دانسته و محصولات با استاندارد و با کیفیت تهیه و به بازار عرضه می­کنند و با توجه به محدودیت منابع تلاش می­کنند بهترین ماشین آلات خط تولید را  به خریدارن معرفی کنند. انتخاب و خرید ماشین آلات صنعتی از  شرکت سالینام در وقت و هزینه صرفه جویی ایجاد می­کنند و اطلاعات مفیدی از ماشین آلات در اختیار صاحبان مشاغل و بنگاه ها قرار می دهند.  از این رو خریداران با مراجعه به  شرکت سالینام ، فروشندگان خط تولید، فروشگاه­های حضوری و نمایندگان فروش با فروشندگان  ارتباط برقرار می کنند. فروشندگان درخواست مشتری را با محصول قابل ارائه تطبیق داده و اطلاعات لازم از قبیل قیمت، برند و استانداردها و نحوه فروش و  خدمات پس از فروش را اعلام می کنند و مطابق با درخواست مشتری اقدام به فروش  خط تولید ماشین آلات صنعتی می کنند. 

خرید، فروش و راه اندازی خط تولید به همراه فاکتور و لیست قیمت  یکی از مزایای استفاده از  شرکت سالینام فروش خط تولید می باشند.

 

خط تولید کارخانه

تعیین فعالیت، اهداف و تولیدات اصلی کارخانه، یکی از مهمترین و در واقع نخستین اصل از خرید خط تولید کارخانجات مختلف به شمار می آید. در نظر گرفتن تجهیزات فنی و بخش صنعتی خط تولید انواع مختلف کارخانجات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و تعیین کننده قدرت، توان و قابلیت میزان تولید محصولات در خطوط مختلف بوده است. راه اندازی خط تولید کارخانه  نیاز به یک رابطه اقتصادی و قابل اجرا در خصوص گردش مواد اولیه به منظور تولید محصولات مورد نظر، چگونگی گردش و فعالیت پرسنل و نیروی انسانی، تعیین انواع تجهیزات مورد نیاز به منظور افزایش تولید بوده است. بنابراین مناسب ترین رابطه فیزیکی میان ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در خط تولید کارخانه، بهترین و صحیح ترین روش ها و مکان های انبارداری و تعیین تجهیزات و امکانات فنی است.

 

خط تولید صنعتی و پزشکی

یکی از مهمترین خطوط تولیدی در داخل و خارج از کشور، راه اندازی خط تولید صنعتی و پزشکی است. در این فرآیند تولیدی با توجه به اینکه جان انسان ها در اولویت است استفاده از ماشین آلات مناسب دارای اهمیت استراتژیک است. لذا با توجه به اینکه  که دانش پزشکی همواره در حال بروزرسانی است، استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته نیز حائز اهمیت خواهد بود.

 

 

 

 

خط تولید صنایع غذایی و نوشیدنی

در سال های اخیر با توجه به افزایش و رشد چشم گیر جمعیت مساله تامین غذا و نوشیدنی از حساسیت و اهمیت بسیاری برخوردار است.  صنعتی شدن صنایع غذایی، موج گسترده ای در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی و ماشین آلات بسته بندی به راه انداخته و کارخانه­های مختلف صنایع غذایی بر سر تولیدات جدید یا بسته بندی­های به روز و متنوع، به رقابت سختی با یکدیگر می­پردازند. هر محصول غذایی اعم از فراورده های لبنی، گوشتی، کنسروی دارای خط تولید منحصر به فردی بوده که هر  یک از این خطوط تولید صنایع غذایی ماشین آلات و دستگاه های مورد نیاز خود را داراست و در نهایت دقت در تولید و کیفیت در محصول نهایی فراوری شده، ما حصل این خط تولید می باشد.

خط تولید کارخانه صنعتی و تولیدی و مشاغل خانگی و سیار

خط راه اندازی کشاورزی دامداری ، شیلات ، صنایع تبدیلی و گلخانه

تجهیزات و خط تولید ورزشی ، پزشکی ، بهداشتی ، آرایشی و خدماتی

خط تولید صنایع غذایی و نوشیدنی و پردرآمد کوچک

نمونه فاکتور با ریز تجهیزات مورد نیاز را در محصولات برای آشنایی مراجعین و سرمایه گذاران محترم در سایت سالینام قرار دادیم در صورت موجود نبودن در سایت جهت سفارش ماشین آلات با همکاران ما تماس بگیرید

 

ارسال نظر: