کدخبر: 19233

قیمت طی کف شوی برقی در عید سعید فطر

 

در دنیای مدرن طراحی ماشین‌آلاتی که برخی از امور انسان‌ها نظیر نظافت محیط را به بهتر نحو ممکن انجام دهد، به یک امر ضروری تبدیل شده است. پاک کردن گرد و غبار از کف در بسیاری از بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها یک موضوع مهم تلقی می‌شود.

وجود خطاهای انسانی و همچنین کمبود قدرت و دقت در تمیز کردن لکه‌های روغنی و ... باعث شده تا امروزه از دستگاه‌هایی به نام اسکرابر استفاده شود. به کمک این دستگاه‌ها خطای انسانی به حداقل رسیده و تمامی لکه‌ها به سادگی از بین می‌روند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با عوامل موثر در قیمت زمین شوی بیشتر آشنا کنیم.

 

تی زمین شوی برقی چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است این دستگاه ناب و با کارایی بالا را معرفی کنیم. محصولاتی که در آنها چندین موتور اعم از موتور مکنده، تی و ... وجود دارد و از مواد شوینده و آب کمک می‌گیرد تا هم کف محیط را شستشو دهد و هم آن را خشک کند، اسکرابر یا تی زمین شوی نام دارند.

با معرفی این محصولات به بازار سازمان‌ها و ادارات زیادی از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند. در حال حاضر برندهای زیادی در ساخت دستگاه‌های جدید و قدرتمند در حال رقابت هستند و هر کس با توجه به سطح اطلاعات خود مدل‌های مختلف را برای نظافت فضای مورد نظر خود تهیه می‌کند.

این دستگاه را شما می‌توانید با نام‌های کف شوی، سالن‌شوی، اسکرابر و زمین شوی جستجو کنید. خوشبختانه برخی از شرکت‌های وارد کننده نظیر شرکت اتحاد صنعت صدرا محصولات برندهای مطرح دنیا را وارد ایران کرده‌اند و هموطنان عزیز می‌توانند از میان محصولات مختلف مدل دلخواه خود را انتخاب کنند. در ادامه قصد داریم در مورد قیمت تی برقی با شما مطالبی را به اشتراک بگذاریم.

عوامل موثر بر قیمت اسکرابر

یکی از پارامترهای مهمی که در خرید هر محصولی از هر فروشگاهی همه افراد به آن توجه می‌کنند، قیمت است. نوسان قیمت ارز و دلار در کشور ارائه قیمت محصولات وارد شده در سایت‌های مختلف با مشکل مواجه کرده و متاسفانه نمی‌توان قیمت مشخصی برای محصولات معین کرد.

فارغ از قیمت روز محصولات مختلف که باید از فروشگاه‌های آنلاین در لحظه استعلام کرد، عوامل مشخصی بر قیمت‌گذاری محصولات دخالت دارند. بررسی این عوامل می‌تواند به شما کمک کند تا در انتخاب سایت مناسب برای خرید و یافتن محصول ایده‌آل عملکرد مناسبی داشته باشید.

دستی یا خودرویی

دسته‌بندی‌های مختلفی برای این دستگاه‌ها وجود دارد که می‌تواند به شما در انتخاب محصول ایده‌آل کمک کند. از یک منظر می‌توان کف شوی‌ها را به دو دسته دستی و خودرویی دسته‌بندی کرد. در مدل دستی کاربر باید هدایت دستگاه را خودش انجام دهد و می‌توان کارکرد آن را شبیه جاروبرقی اما در سایز بزرگ‌تر دانست.

در مدل خودرویی صندلی مشخصی برای هدایت کننده در نظر گرفته شده تا کاربر مانند ماشین آن را هدایت کند. در هر دو مدل دستگاه کارایی مشابهی دارد و تنها تفاوت آنها در نوع هدایت آنها است. کاملا بدیهی است که قیمت اسکرابر خودرویی بیشتر از مدل دستی خواهد بود.

کابلی یا باتری دار

از دیدی دیگر می‌توان این اسکرابرها را به دو دسته باتری‌دار و کابلی تقسیم‌بندی کرد. در مدل کابلی کار کردن دستگاه از طریق برق شهری است و باید کابل زمین شوی به پریز متصل شود. می‌توان از مزایای آن به قدرت و توان بالای دستگاه در نظافت محیط اشاره کرد.

کفشوی باتری‌دار برای انجام امور و کسب نیرو محرکه از باتری تغذیه می‌کند. شارژ و دشارژ باتری‌ها را در این مدل باید در نظر گرفت تا در مواقع نیاز بتوان همیشه از دستگاه بهره برد. در محیط‌هایی که موانع زیادی وجود دارد یا امکان نصب پریز وجود ندارد می‌توان از اسکرابر باتری‌دار استفاده کرد. بدون شک شما نیز می‌دانید که این دو نوع دستگاه باهم از نظر قیمت تفاوت‌هایی خواهند داشت.

طراحی

از عوامل موثر دیگر در قیمت سالن شوی صنعتی می‌توان به طراحی آن اشاره کرد. در دنیای مدرن توجه به ارگونومی دستگاه‌های مختلف برای تضمین سلامتی کاربر به یک امر ضروری تبدیل شده است. به عنوان مثال در طراحی میز و صندلی نکاتی در نظر گرفته می‌شود که به ستون فقرات هیچ فشاری وارد نشود و کمترین فشار نیز به مفاصل زانو وارد می‌شود.

برند

افراد زیادی در خرید محصولات مختلف به برند آنها توجه خاصی دارند و کاملا بدیهی است که کیفیت محصول با این پارامتر رابطه مهمی دارد. شما در زمینه تلفن همراه کدام برندها را به عنوان سردمداران عرصه می‌شناسید و در خرید به مدل‌های مختلف توجه دارید.

با توجه به استقبال مجموعه‌های مختلف از اسکرابرهای صنعتی برندهای زیادی با ایجاد طرح‌های نوین و ایده‌های خاص فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند. اگر قصد خرید این محصولات را دارید توصیه می‌کنیم دستگاه‌های برندهای مختلفی را زیر ذره‌بین قرار دهید تا در نهایت زمین شوی ایده‌آلی تهیه کنید.

5

کدام برند برای خرید اسکرابر مناسب است؟

در خرید هر محصولی توصیه می‌کنیم نسبت کیفیت به قیمت را مد نظر داشته باشید. همیشه کالایی که ارزان‌تر است، کالای مناسبی نیست و یا محصولی که گران‌تر است حتما از نظر کارایی بهترین نخواهد بود. برای داشتن خریدی موفق شرط اول کسب اطلاعات کافی است که امروزه به کمک اینترنت این امکان برای همه وجود دارد.

در بین برندهای برتر جهان می‌توان به برند comac ایتالیا اشاره کرد. در کشورهای آلمان و انگلستان نیز برندهای قابلی وجود دارد که می‌توان از محصولات برتر آنها نیز بهره‌مند شد. قطعا شما نیز با برند کوماک ایتالیا که در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته آشنا هستید.

خرید از مجموعه‌ معتبر اتحاد صنعت صدرا

یکی از اساسی‌ترین مسائل در خرید سالن شوی صنعتی انتخاب یک مرکز فروش معتبر و با سابقه است. در این بازار پرهیاهو افراد فرصت‌طلب زیادی هستند که از افراد با اطلاعات ناقص سوء استفاده می‌کنند. برای این که به دام این افراد نیفتید لازم است تا مجموعه‌های معتبر را در این زمینه بشناسید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا یکی از مجموعه‌های باسابقه در کشور است که همواره برترین محصولات برندهای مشهور جهان را وارد کشور کرده تا ادارات و سازمان‌های داخلی از آنها نهایت استفاده را داشته باشند. این شرکت موفق به اخذ نمایندگی برند comac ایتالیا شده و اسکرابرهای این برند را در ایران به فروش می‌رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مسئولین سایت اتحاد صنعت صدرا در اترباط باشید.

جمع بندی

این روزها بهترین راه برای نظافت محیط‌های بزرگ و فضاهایی با موانع زیاد، استفاده از اسکرابر است. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با عوامل موثر بر قیمت تی زمین شوی برقی آشنا کنیم تا هنگام خرید بتوانید گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

از عوامل موثر بر قیمت این محصولات می‌توان به نوع دستگاه، طراحی، برند و ... اشاره کرد. انتخاب مجموعه معتبر فروش اسکرابر نیز می‌تواند به شما در خریدی مطمئن و با قیمت مناسب کمک کند. شرکت اتحاد صنعت صدرا یکی از برترین مجموعه‌های فعال در فروش انواع کف شوی است که همواره محصولات برتری را عرضه می‌کند.

این شرکت نمایندگی برند comac ایتالیا در ایران را اخذ کرده و هم اکنون محصولات این برند را با نازل‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده‌ها می‌رساند. شما می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را بگیرید.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

 

ارسال نظر: