کدخبر: 19312

تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه خودروهای چینی در غرب تهران

برای دارندگان خودرو های چینی بسیار مهم است که به یک تعمیرگاه خودروهای چینی در تهران دسترسی داشته باشند و بتوانند در هنگام خرابی خودروی خود به آن مراجعه کنند. بدون شک این خودرو ها همانند بسیاری از خودرو های دیگر دچار مشکلاتی می شوند که باید توسط تکنسین های متخصص در این زمینه برسی شوند. یکی از این مراکز، تعمیرگاه عباسی در تهران است که قادر به برطرف کردن تمامی مشکلات مربوط به خودرو های چینی می باشد.

 

 

 

برخی مشکلات رایج خودرو های چینی که توسط تعمیرگاه خودروهای چینی در تهران رفع می شوند:

1.    خراب شدن دینام خودرو

از مشکلات رایجی که در هر خودرویی از جمله خودرو های چینی ممکن است رخ دهد، خراب شدن دینام خودرو می باشد. پس از این که خودرو روشن می شود، دینام وظیفه دارد که تمامی سیستم های الکتریکی خودرو را روشن نگه دارد. علاوه بر آن تامین انرژی و شارژ باتری خودرو و نگه داشتن آن در بیشترین حد خود، نیز از کارهایی است که توسط دینام صورت می گیرد. با خراب شدن دینام ، باتری خودرو به همراه آن با خرابی رو به رو می شود و یا مشکلاتی برای آن به وجود می آید. 

در صورتی که دینام خودروی چینی شما مشکل شده باشد می توانید با مراجعه به تعمیرگاه عباسی آن را در کوتاه ترین زمان تعویض کنید.

 

2.    داغ شدن بیش از حد موتور خودرو

جوش آوردن و داغ شدن بیش از حد موتور خودرو، از شایع ترین مشکلاتی است که ممکن است برای موتور خودرو ایجاد شود. عوامل مختلفی باعث جوش آوردن و داغ شدن بیش از حد موتور می شوند . برخی از این دلایل شامل پایین بودن سطح مایع خنک کننده، نشتی در سیستم خنک کننده، نشتی در رادیاتور، خراب شدن ترموستات، خراب شدن فن رادیاتور و غیره می شود. هر کدام از این عوامل خود به تنهایی می تواند دلیل بر داغ شدن بیش از موتور باشند. از آنجایی که سیستم خنک کننده خودرو ها بسیار پیچیده است، برسی و عیب یابی آن نیازمند تخصص و دانش کافی در این زمینه می باشد. در نتیجه در صورتی که متوجه شدید دمای موتور خودروی شما بیش از حد معمول است، بهتر است هر چه سریع تر به تعمیرگاه مراجعه کنید. 

تکنسین های تعمیرگاه عباسی قادر می باشند سیستم خنک کننده موتور خودروی شما را به صورت کامل بررسی کنند و مشکلات آن را برطرف کنند.

3.    خراب شدن باتری خودرو

به طور متوسط، باتری در خودرو های بین دو تا سه سال عمر می کند. اما گاهی اوقات ممکن است باتری به دلیل اختلال در جریان الکتریکی خودرو و یا کاهش آمپر دچار خرابی شود. از دیگر دلایلی که منجر به خراب شدن باتری می شوند، می توان به مواردی همچون خراب شدن دینام که در بالا به آن نیز اشاره کردیم، خراب شدن سنسور های باتری و دیگر اجزای آن اشاره کرد. توصیه می شود پس از طی کردن هر 80 هزار کیلومتر نسبت به تعویض باتری خودروی خود اقدام کنید.

4.    خراب شدن موتور استارت خودرو

موتور استارت یک موتور الکتریکی می باشد که وظیفه روشن کردن موتور خودرو را بر عهده دارد. این موتور انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند.از دلایل خراب شدن موتور استارت، آسیب دیدن سلونوئید استارت می باشد. همچنین اختلال در رله استارتر نیز ممکن است باعث خراب شدن این قطعه شود. در صورتی که موتور استارت خودروی شما خراب شده باشد، در هنگام استارت زدن صدا های غیر معمول به گوش می رسد. برای شناسایی این مشکل قبل از این که موتور استارت به طور کامل خراب شود می توانید به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید و با استفاده از خدمات سرویس های دوره ای از وجود چنین مشکلی مطلع شوید.

5.    تعویض روغن خودرو

روغن موتور و همچنین روغن گیربکس از مواردی هستند که نقش های بسیار مهمی را در عملکرد خودرو ایفا می کنند. موتور و گیربکس خودرو بدون وجود روغن، قادر به انجام هیچ فعالیتی نمی توانند باشند و از کار می افتند. این روغن ها باید صورت دوره ای و منظم تعویض شوند تا مشکلی در عملکرد خودرو ایجاد نشود. 

توجه داشته باشید که جهت تعویض روغن موتور، باید از روغنی استفاده کنید که با موتور خودروی شما سازگاری داشته باشد. 

جهت تعویض روغن موتور و گیربکس و همچنین بررسی این که آیا در خودرو نشتی روغن وجود دارد یا خیر می توانید به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید.

6.    آسیب دیدن جلوبندی خودرو

جلوبندی بخش جلویی و زیرین خودرو را شامل می شود. این بخش از قسمت های مختلفی مانند فنر ها، کمک فنر ها، سیستم فرمان، سیبک ها و غیره تشکیل شده است. جلوبندی وظیفه دارد لرزش ها و ارتعاشاتی را که در هنگام عبور از سطوح ناهموار به خودرو وارد می شوند را کاهش دهد و از رسیدن آن ها به سرنشین خودرو جلوگیری کند. جلوبندی معمولا به دلیل آسیب های فیزیکی دچار مشکل می شود و از آنجایی که یکی سیستم مکانیکی است هیچگونه چراغ یا هشداری که مربوط به آن باشد در خودرو وجود ندارد. در صورتی جلوبندی خودروی شما دچار آسیب شده باشد، تکنسین های تعمیرگاه عباسی با استفاده از قطعات یدکی اصل آن را تعمیر می کنند.

تعمیرگاه عباسی، مرکز تعمیرات تخصصی انواع خودرو های چینی

تعمیرگاه عباسی در تهران یکی از مراکز معتبر در زمینه ارائه خدمات و تعمیرات تخصصی خودرو های چینی می باشد. تکنسین های تعمیرگاه عباسی با استفاده از قطعات یدکی اصل و با کیفیت قادر به تعمیر و برطرف کردن تمامی مشکلات خودروی چینی شما می باشند. 

تعمیر خودرو جک در تهران ، تعمیرگاه هایما در تهران ، تعمیرگاه ام وی ام در تهران و.. از خدمات این مرکز می باشد. 

۰۹۱۲۸۱۷۲۷۸۱

www.abbasikhodro.com

 

ارسال نظر: