کدخبر: 19352

بررسی ساعت مچی جدید ریچارد میل + عکس و مشخصات ساعت

هر ساله تعداد زیادی ساعت مچی در سطح جهان طراحی و به مرحله تولید می رسد. بعضی از ساعت های تولیدی جنبه فشن و زیبایی دارند و بعضی از آنها جنبه مقاومت و به اصطلاح سخت جانی دارند. اما امسال ریچارد میل شاهکار دیگری به بازار ارائه می کند. این کمپانی در صنعت ساعت سازی همواره نامی پرآوازه است و به ساخت ساعت های عجیب و لوکس مشهور است.ساعتی که در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم نسل جدیدی از ساعت های اتوماتیک با موتور قلب باز هست که میتواند در عین شاهکار بودن تا حدی پیشرفت کند که صفحه میکانیکی پرشور در عین حال طرحی جسورانه و شگفت انگیز را ارائه نماید. اگر به بیشتر دانستن در مورد این ساعت علاقه دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اسم این ساعت به شدت شور هیجان دارد توربیلون پرندهRM66  نشان از پویایی این ساعت دارد. یک طراحی جسورانه و زیبا که هر ثانیه میخواهید به دست ببندید.

راک را چگونه تعریف می کنید؟ آیا این یک موسیقی، یک نگرش است؟ خیلی بیشتر از این است! به سادگی ساعت جدید توربیلون پرنده  RM66توسط ریچارد میل را بررسی کنید و با آن موافقت خواهید کرد. در قلب صفحه روباز آن، یک عقربه بریده شده با طلای قرمز 5N توجه این قطعه استثنایی را جلب می کند. این مجسمه مینیاتوری اصیل که در کارگاه‌های اولیویه واچر در ژنو ساخته شده است، نشانه‌های خرافی را به تصویر می‌کشد که به نماد تجمع یک جامعه پرانرژی تبدیل شده است. سایر جزئیات زیبایی شناختی این سری محدود از 50 قطعه را به ذهنیت راک گره می زند. در وسط جعبه کربن TPT®، ردیف هایی از الگوی پاریسی وجود دارد که با همان فلز گرانبها ساخته شده است. این موتیف ظاهر کمربندهای پانک را تداعی می کند. سر کوک دینامومتری نیز به شخصیت بی نظیر ساعت کمک می کند. در مورد نشانگرها به شکل پیک گیتار، پوشش سوپر لومینوا آنها هماهنگی کاملی را در زمانی که نور کافی وجود ندارد تضمین می کند. سوپر لومینوا همان پوشش ای است که در نور انرژی را در خود ذخیره میکند و در نورکم شب این انرژی را باز تاب می نماید که امروزه مورد توجه عده زیادی از ساعت ساز های جهان قرار گرفته است.

25

موتور ساعت از نوع اتوماتیک و از نوع سیم پیچ دستی سات که می تواند با یکبار کوک حدود 72 ساعت انرژی را در خود ذخیره کند که این فرآیند در نوع خود نوعی نبوغ طراح است که با کیفیتی مناسبی موتور را تهیه دیده است. تخصص ریچارد میل در ساخت ساعت در استفاده از مواد با تکنولوژی بالا کاملا مشهود است . این مکانیزم در اطراف یک صفحه و پل ها از تیتانیوم درجه 5 ساخته شده است. شفت سیلندر در Chronifer®، فنر تعادل در Nivarox®، و چرخ تعادل در Glucydur® همگی به لطف خواص ضد زنگ و ضد مغناطیسی خود، دقت موتور این ساعت را تضمین می کنند. توربیلون پرنده با اینرسی متغیر به عملکرد آن کمک می کند. چه برقی باشد چه مکانیکی، راک زنده و سالم است!

26

این ساعت از آخرین تولیدات کمپانی موفق ریچارد میل می باشد. علاقه مندان ریچارد میل این برند را یکی از بهترین ساعت سازهای لوکس در دنیا می نامند برای خرید ساعت مچی ریچارد میل باید مبلغ بالایی پرداخته شود به همین علت شخصیت های معروف اعم از بازیگران و فوتبالیست ها و ... میتوانند این ساعت ها را تهیه نمایند. تولیدات این کمپانی همواره به صورت محدود در طرح و رنگ متفاوت می باشد به طوریکه دیده شده این ساعت مچی برای طرفداران سبک موسیقی راک تهیه و تولید شده است.

اگر شما هم به دنبال کردن بازار ساعت مچی جهانی علاقه دارید میتوانید مقالات بروز در این مورد را از ساعت فروشگاه نیپون مطالعه بفرمایید. پیش زمینه خوب در این مورد میتواند شما را در انتخاب ساعت مورد نظر خود یاری نماید.

بهترین انتخاب ها همواره با به کمک گیری بهترین پیشنهاد ها صورت می گیرند. گروه فروش اینترنتی نیپون (ساعت نیپون) با ارائه 13 سال تجربه در فروش ساعت مچی میتواند بهترین انتخاب برای مشاوره گرفتن و در نهایت خرید ساعت توسط شما باشد. این گروه در سال 1389 در تهران کار خود را آغاز نمود و شما میتوانید برای خرید ساعت مچی مناسب خود به سایت این گروه به آدرس www.nipponshop.ir  همینطور با تماس با شماره 09386888727 بهترین مشاوره و خرید را داشته باشید. ساعت نیپون نمایندگی برندهای مطرح جهانی همچون گس ، بیگوتی ، دنیل کلین و کلبرت می باشد و همواره بهترین مدل های این برندها را ارائه می دهد. بر خلاف فروشگاههای اینترنتی دیگر این گروه از سال 1398 شعبه حضوری خود را در تهران محله مرزداران راه اندازی نموده است و مشتریان عزیز میتوانند به صورت حضوری ساعت موردنظر خود را خرید نمایند و با خیال راحت انتخاب کاملی داشته باشند.

نیپون ، درخشش در تلالو زیبای ثانیه ها

 

 

ارسال نظر: