کدخبر: 19369

نقش لوستر های آویز در دکوراسیون

طراحی داخلی نور خانه شما مهم است زیرا می تواند ظاهر خانه شما را بسازد یا خراب کند. روشنایی نقش اساسی در ایجاد احساس درست در فضا دارد. با این حال، عوامل زیادی برای طراحی سبک داخلی خانه شما وجود دارد. به عنوان مثال، ویژگی‌های خانه شما، مانند شومینه یا آثار هنری، می‌توانند از نورهای کانونی استراتژیک بهره ببرند. اما استفاده از یک طرح روشنایی داخلی خانه کارآمد می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما نکات مفیدی را برای طراحی روشنایی داخلی جمع آوری کرده ایم تا به درخشش خانه شما کمک کند!

 

 

 

به نور لایه ها دقت کنید

 

با لایه بندی نورپردازی داخلی خانه شما ظاهری گرمتر و دلپذیرتر به دست می آورد. اغلب خانه ‌داران بر نور محیط تمرکز می‌کنند، که منجر به گوشه‌های مرده می‌شود که نور به آن‌ها نمی‌رسد. اگر این گوشه های نادیده گرفته شود باعث می شوند زیبایی اتاق شما کاهش پیدا کند. بنابراین، گنجاندن انواع وسایل روشنایی در طراحی داخلی خود، از محیط گرفته تا نورپردازی کاری مهم و حیاتی است.

 

تنوع فراموش نشه

 

درست مانند هر عنصر دیگر در طراحی داخلی، نورپردازی نقش مهمی در دکوراسیون اتاق دارد. تعداد بیشماری از وسایل روشنایی وجود دارد که جسور و زیبا هستند. به عنوان مثال، یک لوسترمدرن در مرکز اتاق می تواند خانه شما را لوکس کند. شما می توانید از انواع نورپردازی داخلی مدرن، از لوستر آویز و لوستر اس ام دی گرفته تا چراغ دیواری و دیوارکوب مدرن و چراغ های زمینی ،هر آنچه که دوست دارید ، برای افزودن حس درام استفاده کنید.

26

با نور بازی کنید

 

یکی دیگر از راه های عالی برای بهبود نورپردازی داخلی خانه، تنظیم شدت نور است. نور سفید خنک به روشن‌تر شدن اتاق کمک می‌کند اما می‌تواند به خواب رفتن را دشوار کند، که برای مطالعه عالی است اما در اتاق خواب وحشتناک است. از سوی دیگر، نور زرد برای ایجاد یک حال و هوای معمولی عالی است. داشتن یک ترکیب خوب از شدت های مختلف نور مطمئناً می تواند فضا را فوراً متحول کند.

 

یکی از نقاط مثبت و مفید لوستر مدرن این است که تمامی محصولات ریموت کنترل دارند و امکان تنظیم شدت نور و تغییر حالت نور را به کاربران خود می دهند. تصور کنید با خرید لوستر هم نیاز روشنایی محیط خود را برآورده کرده اید و هم این امکان را برای خود فراهم کرده اید که بتوانید میزان روشنایی فضا خود را کنترل کرده و برای هر استفاده ای آن را تنظیم کنید.

 

لوستر را بد آویزان نکنید

 

ارتفاع وسایل می تواند باعث ایجاد یا شکستن نور طراحی داخلی خانه شود. لوستر آویز با ارتفاع خیلی کم بالای میز ناهار خوری باعث می شود مانور دادن در اطراف آن ناخوشایند باشد. از طرف دیگر، قرار دادن آن بیش از حد بالا، می تواند لوستر آویز را کمتر از آنچه شما می خواهید برجسته کند. به همین دلیل مهم است که لوستر مدرن را در ارتفاع مناسب نصب کنید تا ظاهری متعادل و تاثیرگذار ایجاد کنید.

 

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در خرید لوستر مدرن این است که این محصولات امکان تنظیم ارتفاع دارند. شاید فکر کنید بعد از اینکه لوستر آویز خود را نصب کردیم دیگر نمی توان ارتفاع آن را تنظیم کرد، اما طراحان لوستر مدرن با قرار دادن استوپر در محصولات امکان تنظیم ارتفاع لوستر آویز را در هر زمان و هر میزان که شما بخواهید فراهم کرده اند.

 

فقط بر اساس زیبایی خرید نکنید

 

روشنایی نه تنها به زیبایی شناسی مربوط می شود، بلکه یک هدف عملکردی حیاتی را نیز انجام می دهد. از این رو، تصمیم گیری تنها بر اساس زیبایی شناسی هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. به همین دلیل، ضروری است که طراحی نورپردازی داخلی خانه خود را اتاق به اتاق، بر اساس کاربری مورد نظر از هر فضا، برنامه ریزی کنید. علاوه بر این، شما باید مصرف انرژی، وات و شدت نور گزینه های مورد نظر خود را نیز در نظر بگیرید.

 

کورکورانه از روندها پیروی نکنید

 

انتخاب یک چراغ روشنایی که متناسب با سبک داخلی شما باشد مهم است. نورپردازی داخلی مدرن گزینه‌های زیادی را ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. به مواد، پرداخت ها، شدت نور و نوع لامپ توجه کنید و مطمئن شوید که ظاهر خانه شما را تکمیل می کنند.

 

 

نورپردازی در طراحی داخلی

 

آشنایی با انواع مختلف نورپردازی در طراحی داخلی و اینکه هر کدام از لوستر مدرن مناسب‌تر هستند، مفید است. در این قسمت با انواع نکات مهم در نور پردازی آشنا می شویم.

27

طراحی داخلی نورپردازی محیطی

 

نور عمومی موجود در یک اتاق، نور محیطی در نظر گرفته می شود. این می‌تواند شامل ترکیبی از نور می کنند. لوستر اس ام دی بالا و نورهای پایین باشد که بیشترین نور را از انواع مختلف روشنایی ارائه طراحی نورپردازی سقف داخلی و خارجی از روشی محبوب و کارآمد برای توزیع یکنواخت نور در یک اتاق است. علاوه بر این، نور محیط تضمین می کند که کارهای کلی بدون هیچ گونه تداخلی انجام می شود.

طراحی داخلی وظیفه محور

 

مهمترین نوع نورپردازی در طراحی، نورپردازی وظیفه ای است. این به این دلیل است که این لوستر مدرن مناطقی را که باید وظایف خاصی را انجام دهند، روشن می کنند. به عنوان مثال، یک چراغ دیواری برای یک گوشه مطالعه ضروری است. به طور مشابه، نورپردازی زیر کابینت با استفاده از لاین نوری در آشپزخانه کمک می کند تا محل کار روی میز به وضوح قابل مشاهده باشد.

 

نور طبیعی در طراحی داخلی

 

نور طبیعی در طراحی داخلی نقشی بی بدیل دارد. بهینه سازی نور طبیعی نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، بلکه در مصرف انرژی نیز موثر است. یک فضای نورانی طبیعی به اتاق گرما و عمق می بخشد. علاوه بر این، نور خورشید در ابعاد کوچک فواید سلامتی مختلفی دارد. بنابراین، اگر نور طبیعی کافی دارید، مطمئن شوید که آن را در فضای داخلی خانه خود به حداکثر برسانید.

 

 

برند ملیک

 

ملیک نــام تجاری محصولات شــرکت "طراحان فرداد آروند" میباشــد کــه در سال ۱۳۹۹ با هدف ارتقا و گسترش فناوری های داخلی در جهت بهره وری از به روزترین متد روشنایی به وسیله لامپ ها و چراغ های ال ای دی با استفاده از دانش بومی توسط جمعی از فارق التحصیلان رشته های الکترونیک و آی تی تاسیس گردید . این شرکت دارای محصولات متنوعی از قبیل آویز ها و چراغ های ال ای دی با کاربرد تجاری ، اداری ، صنعتی ، و مسکونی در مدل ها و طرح های مختلف می باشد . کلیه محصولات ملیک در داخل کشور و توسط متخصیصن داخلی طراحی گردیده و در تولید آن بهترین قطعات اولیه به کار رفته است.

28

 

خرید اینترنتی لوستر مدرن

 

تنها یک نکته در خرید هست که از هزینه ای که میخواهید بپردازید از اهمیت بیشتری برخوردار است و آن نکته آگاهی در رابطه با نیاز و کالایی است که قصد خرید آن را دارید. فروشگاه دکوریار با جمع آوری تنوعات جذاب و وسیع از لوستر مدرن، لوستر آویز، چراغ دیواری، لوستر اس ام دی، دیوارکوب مدرن و سایر کالاهایی که به منزل و محیط شما جلوه مدرن و منحصر به فردی می دهد شمارا از مرحله شناخت نیاز تا خرید همراهی نموده و در تلاش است رضایت شمارا که مهم ترین بخش خرید است جلب کند

 

ارسال نظر: