کدخبر: 19370

6 حقیقت برتر در مورد کارتیر

 

کارتیه یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین شرکت های جواهرات و ساعت های لوکس در جهان است. این احتمال وجود دارد که وقتی افراد زیادی به یک برند لوکس فکر می کنند، به کارتیه فکر می کنند.

 

کارتیر بیشتر به خاطر جواهراتش مانند دستبند Love یا دستبند Juste un Clou شناخته می شود. اما کارتیه یک شرکت بزرگ است که اشیاء لوکس زیادی از گردنبند گرفته تا ساعت مچی و خودکار و عینک آفتابی می‌سازد. در سال‌های اخیر، کارتیر تعدادی از نمادین‌ترین ساعت‌های مچی جهان را ساخته است و در سال‌های اخیر، ساعت‌های کارتیر به لطف مجموعه‌ای از ساعت‌های اصلاح‌شده و به‌روز شده، محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند.

کارتیر به دلیل موقعیت افسانه ای و موقعیت نمادین خود در صنعت ساعت، مسئولیت هدایت بازار لوکس را بر عهده دارد و به راههای مختلف بر آن تأثیر گذاشته است. اما مانند همه برندها، کارتیه همیشه به اندازه امروز شناخته شده و مورد احترام نبوده است. این سفر طولانی و پر از حوادث بوده است. و در این مقاله، ما در حال حفاری عمیق در تاریخچه کارتیه، برند و محصولات آن هستیم. بیایید به برخی از جالب ترین حقایق در مورد کارتیه نگاه کنیم.

11

1) حلقه های Cartier Trinity در سال 1924 طراحی شدند

کارتیر ترینیتی یکی از محبوب ترین و نمادین ترین طرح های کارتیه است. در ابتدا به شکل حلقه طراحی شده بود، اما گسترش یافته است تا محصولات دیگری مانند دستبند و گردنبند را نیز در بر بگیرد. این تثلیث با سه حلقه طلایی با رنگ های مختلف از جمله رزگلد، طلای سفید و طلای زرد طراحی شده است. Trinity نمادین در سال 1924 توسط ژان کوکتو که یک نقاش و نویسنده مشهور فرانسوی است طراحی شد. سه حلقه در طرح ترینیتی نشان دهنده عشق، دوستی و وفاداری است.

2) کارتیر در سال 2016 توسط مجله فوربس در رتبه 58 با ارزش ترین برند جهان قرار گرفت.

با توجه به شناخت جهانی برند و حضور قوی آن در سراسر جهان، این موضوع تعجب آور نیست. ارزش کارتیه 10.1 میلیارد دلار تخمین زده شد و مجموع فروش آن 6.1 میلیارد دلار با 286 مکان در سراسر جهان در آن سال بود.

3) کارتیر یک تکنیک جدید جواهرسازی را برای طرح پنتر خود ایجاد کرد.

طرح کارتیر پنتر یکی از نمادین ترین و شناخته شده ترین طرح های این برند است. و در توسعه این طرح جدید، کارتیه روش جدیدی برای جواهرسازی ایجاد کرد تا سطح آن را شبیه خز پلنگ کند. این روش جواهرسازی به خز زنی معروف است و به این معنی است که الماس ها در یک شبکه لانه زنبوری با سیم های کوچک و نازک طلا قرار می گیرند. کارتیه برای شبیه شدن به لکه های خز پلنگ از سنگ های قیمتی اونیکس و یاقوت کبود استفاده کرد.

4) ساعت Cartier Crash به طور تصادفی اختراع شد

 

Cartier Crash یکی از نمادین ترین طراحی های ساعت کارتیه است. و داستان چگونگی به وجود آمدن این طراحی واقعاً جالب است.

صاحب ساعت کارتیر پس از تصادف اتومبیل، آن را به کارتیر بازگرداند. کارتیر کاملاً بد شکل و آسیب دیده بود و مالک امیدوار بود برای بازسازی آن کمک بگیرد.

وقتی ژان ژاک ساعت را دید، ایده ای نابغه به ذهنش رسید. او تصمیم گرفت طراحی کج ساعت آسیب دیده را تکرار کند و در سال 1967، اولین Cartier Crash را به عنوان یک نسخه محدود به فروش رساند. این ساعت به سرعت به موفقیت بزرگی دست یافت و امروزه یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین ساعت های مچی کارتیه محسوب می شود. البته نام مدل برای مدل و الهام از آن بسیار جالب بود.

5) آلفرد کارتیه اولین کسی بود که از پلاتین در ساخت جواهرات استفاده کرد

امروزه پلاتین ماده رایجی است که در جواهرات و ساعت‌های لوکس یافت می‌شود. این اغلب به معنای خلاقیت های بسیار گران است. اما این ماده همیشه در جواهرات استفاده نشده است.

در قرن نوزدهم، پلاتین در درجه اول توسط خانواده سلطنتی برای کارد و چنگال و اشیاء مشابه استفاده می شد. به دلیل نقطه ذوب بالای پلاتین، کار با آن بسیار دشوار بود. با این حال، آلفرد کارتیه شروع به آزمایش با پلاتین برای خلاقیت های خود کرد و زمانی که در سال 1847 موفق به استفاده از این ماده شد، این یک دستاورد مهم برای برند و برای صنعت جواهرات به عنوان یک کل بود.

 

136) کارتیر ساعت مچی مردانه را محبوب کرد

وقتی صحبت از ساعت‌های مچی به میان می‌آید، مردان عمدتاً در اواخر دهه 1800 و اوایل دهه 1900 از ساعت‌های جیبی استفاده می‌کردند. ساعت‌های مچی به‌تازگی در بازار ظاهر شدند، اما در آن زمان، کوچک بودند و به عنوان جواهرات مختص زنان بودند.

با این حال، کارتیه مسئول محبوبیت ساعت مچی برای مردان است. یکی از دوستان لویی کارتیه، هوانورد برزیلی آلبرتو سانتوس دومونت دشواری استفاده از ساعت جیبی برای ثبت زمان پرواز را توضیح داد. لویی تصمیم گرفت این مشکل را حل کند و ساعت مچی سانتوس را ساخت. سانتوس دومونت از این ساعت در پروازهای خود استفاده می کرد و به دلیل دستاوردهای بزرگ او در هوانوردی، محبوبیت این ساعت مچی به سرعت افزایش یافت و به برجسته کردن این واقعیت کمک کرد که مردان نیز می توانند از ساعت مچی استفاده کنند.

12

خرید ساعت کارتیه

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی مفید دربارۀ ساعت کارتیر به اشتراک گذاشته باشیم. گالری میراکو توانسته در طی سال های فعالیت مشاوره ای عالی در جهت خرید یک ساعت به مشتریان خود دهد.

میراکو با عرضۀ بهترین کیفیت برای هر سلیقه ای میتواند انتخابی خوب جهت خریدی مطمئن برای شما عزیزان باشد. اگر به ساعت کارتیر علاقه دارید میتوانید برای خرید ساعت به سایت میراکو مراجعه کنید.

 

ارسال نظر: