کدخبر: 19379

خرید دیزل ژنراتور از مرجع تخصصی دیزل ژنراتور، رادوکو

امروزه خرید دیزل ژنراتور به بررسی زیادی احتیاج دارد. افزایش تنوع دیزل ژنراتور ها و حضور برند های مختلف در بازار از علل این موضوع هستند. در این بین، دیزل ژنراتور بیصدا محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

 

به تازگی سفارش و خرید انواع ژنراتور ها به صورت آنلاین انجام می شود. برای خرید دیزل ژنراتور بیصدا می توانید به فروشگاه های آنلاین معتبری نظیر فروشگاه رادوکو مراجعه کنید.

 

دیزل ژنراتور بی صدا چیست؟

دیزل ژنراتور بیصدا یک محفظه تولید برق از انرژی گازوئیل است که با یک عایق صدا پوشانده شده است.. معمولا تولید برق به روش احتراق با آزادسازی صدای زیادی همراه است. جنس دیزل ژنراتور بیصدا از کامپوزیت های عایق صداست که مانع از پخش شدن صدا در محیط اطراف می شوند.

 

کاهش سر و صدا مزیت اصلی دیزل ژنراتور بیصدا

اصلی ترین مزیت دیزل ژنراتور بیصدا، کاهش سر و صدای تولید برق است. مکان هایی نظیر بیمارستان ها و دانشگاه ها جهت تامین برق اضطراری به ژنراتور احتیاج دارند. صدای زیاد یکی از بزرگ ترین دغدغه های استفاده از دیزل ژنراتورها در مکان های عمومی است. خرید دیزل ژنراتور بیصدا این مشکل را برای این مراکز به خصوص بیمارستان ها حل می کند.

 

دوام دیزل ژنراتور های بیصدا ستودنی است!!

یکی از اصلی ترین تفاوت های بین دیزل ژنراتور معمولی و بی صدا دوام و طول عمر مفیدشان است. اصطحلاک دیزل ژنراتور های بی صدا به دلیل استفاده از تکنولوژی های نوین کمتر است.

 

2

تنوع دیزل ژنراتور بیصدا بسیار بالاست

دیزل ژنراتور های بی صدا بسیار متنوع هستند. این موضوع باعث می شود تا برای هر کاربری، دیزل ژنراتور سایلنت مناسب وجود داشته باشد. دیزل ژنراتور های کوچک مناسب تامین برق یک مرکز تجاری کوچک هستند. همچنین از این ژنراتور ها می توان به عنوان تامین کننده برق اضطراری خانه ها استفاده کرد. بیصدا بودن این محصولات به شما این امکان را می دهد که در هر مکانی از آن ها استفاده کنید. دیزل ژنراتور های بیصدای با توان بالا نیز وجود دارند. این محصولات برای تامین مراکز حساس و بزرگ مناسب هستند. مراکزی نظیر بیمارستان ها، ادارات و مراکز تصویربرداری پزشکی و ..

 رادوکو بزرگ ترین واردکننده دیژل ژنراتور کشور تنوع بی نظیری از این محصولات ایجاد کرده است. برای مشاهده تنوع دیزل ژنراتور بیصدا می توانید به سایت رادوکو مراجعه کنید.

 

 

آیا خرید دیزل ژنراتور بی صدا صرفه اقتصادی دارد؟

 خاص ترین ویژگی دیزل ژنراتور بی صدا قطعا قیمت مناسب در کنار دوام بالاست. قیمت دیزل ژنراتور بیصدا از ژنراتور های دیزلی معمولی گران تر است. علت این موضوع تکنولوژی بالاتر و قطعات مرغوب تر این ژنراتور هاست. ژنراتور های بی صدا به واسطه استفاده از فناوری های نوین تر دوام بالاتری خواهند داشت. خرابی مداوم قطعات به ندرت در این محصولات دیده می شود. بنابراین با خرید دیزل ژنراتور بیصدا هزینه های تعمیر و نگهداری به شدت کاهش می یابد. همین موضوع سبب صرفه اقتصادی این محصولات در بلند مدت خواهد شد.

نمونه یک دیزل ژنراتور بیصدا با توان کم و قابل حمل

 

 

مصرف سوخت دیزل ژنراتور سایلنت خیره کننده است!!

یکی از عوامل اصلی در انتخاب دیزل ژنراتور میزان مصرف سوخت است. میزان مصرف سوخت یکی از عواملی است که هزینه های پنهان یک ژنراتور را رقم می زند. ژنراتور ایده آل، ژنراتوری است که با مصرف کمترین سوخت بیشترین توان را در اختیارتان بگذارد. دیزل ژنراتور بیصدا نسبت به ژنراتور دیزلی معمولی با توان یکسان، سوخت کمتری مصرف می کند. مصرف سوخت پایین تر، باعث کاهش آلایندگی کربنی در محیط های شهری می شود. پس می توانید با خرید ژانراتور سایلنت ضمن کاهش هزینه ها، به پاکسازی آلودگی هوا نیز کمک کنید.

 

دیزل ژنراتور بیصدا بهتر است یا ژنراتور بنزینی

هر کدام از این محصولات دارای مزایا و معایبی هستند. اما اگر بنابر مقایسه و انتخاب باشد، به طور قطع دیزل ژنراتور بیصدا برنده این رقابت خواهد بود. علت این موضوع مصرف سوخت پایین تر، توان تولید برق بالاتر، اصطحلاک و هزینه های کمتر و قیمت مناسب تر است. توان ژنراتور های بنزینی در بلند مدت کاهش چشم گیری پیدا می کند. علاوه بر این آلایندگی دیزل ژنراتور بیصدا نسبت به تمامی رقبا کمتر است.

 

یک دیزل ژنراتور سایلنت مناسب مراکز تجاری و اداری

 

 

قیمت دیزل ژنراتور بیصدا

تنوع بالای ژنراتور های تولید کننده برق ممکن است کارتان را در انتخاب یک ژنراتور سخت کند. اما با در نظر گرفتن همه ی ویژگی ها به نظر دیزل ژنراتور بیصدا بهترین انتخاب است. قیمت این محصولات بر اساس برند ژنراتور، توان برق تولیدی و کارمزد واردکنندگان متغیر است. علاوه بر این موضوع نوسانات قیمت ارز اعلام قیمت این محصولات را سخت تر می کند. رادوکو یکی از فروشگاه های معتبری است که می توانید برای استعلام قیمت به آن مراجعه کنید. این شرکت با حذف واسطه ها  بهترین قیمت را پیشنهاد می دهد.

 

ارسال نظر: