کدخبر: 19385

ده مدل پرفروش میز ناهار خوری

 

میز ناهار خوری در سال های اخیر به یکی از ضروری ترین وسایل در منزل افراد تبدیل شده است. به گونه ای که در کمتر خانه ای می بینیم که از این وسیله استفاده نشده باشد. به دلیل کاربرد های متنوع میز ناهارخوری امروزه انواع بسیار گوناگون و جذابی از آن در دسترس افراد است و هر سلیقه ای می تواند میز ناهار را مطابق با سلیقه ی خود تهیه کند.

با توجه به اهمیت این وسیله در منزل امروز تصمیم داریم ده مدل پرفروش میز ناهار خوری را به شما عزیزان معرفی کنیم که مطمئنا می تواند با سلیقه ی شما نیز مطابقت داشته باشد و شما را در خریدن میز ناهار خوری موردنظرتان کمک کند. تا پایان ما را همراهی کنید.

 

سبک اسکاندیناوی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که میز ناهار باید به آن مجهز شده باشد، تناسب با سایر اجزای منزل است؛ به طوری که با تمامی وسایل منزل هم خوانی داشته باشد. میز اسکاندیناوی به دلیل ظاهر بسیار ساده ولی در عین حال جذاب خود می توانند انتخاب بسیاری از افراد باشد. از این نوع میز می توان هم در فضای نشیمن و هم در صورت تمایل و داشتن فضای کافی در اشپزخانه نیز استفاده نمود.

میزهای اسکاندیناوی می توانند در صورتی که فرد تمایل داشته باشد دارای طراحی های کلاسیک و با شکوه باشند که این تزئینات نیز می تواند بر زیبایی منزل شما بیفزاید. یکی از مشخصه های میز ناهاری اسکاندیناوی رنگ سفید است که با بسیاری از رنگ ها به راحتی هماهنگ می شود و علاوه بر این موجب بزرگ دیده شدن فضای شما خواهد شد.

 

 

سبک روستیک

امروزه سبک روستیک بسیار پرطرفدار شده است و بسیاری از افراد برای منزل خود وسایل و تجهیزات مربوط به این سبک را تهیه می نمایند. همین علت باعث شده است که میز ناهاری به سبک روستیک در بین ده مدل پرفروش میز ناهار خوری قرار بگیرد. این سبک مناسب افرادی است که از وسایل پر زرق و برق و پر تزئینات دوری می کنند و به دکوراسیون ساده و بی آلایش علاقه دارند. از مشخصه های مهم و بارز سبک روستیک استفاده از چوب به شکل طبیعی آن است که می تواند حس بسیار مطلوب و دلپذیری را در فضای منزل ایجاد کند، حسی مشابه خانه های زیبا و دنجی که در دهکده ها وجود دارد. به دلیل استفاده از چوب فضای خانه بسیار گرم و دوستانه خواهد شد و حس صمیمیت بالایی در منزل ایجاد می شود.

 

سبک کلاسیک

هر چند امروزه به دلایل اقتصادی و یا مشکلات مربوط به متراژ فضا افراد بسیاری ترجیح می دهند که از میز هایی استفاده کنند که فضای کمتری را اشغال کند، اما همچنان میز های کلاسیک و شیک طرفداران بسیاری دارد و از علاقه ی افراد به میز های کلاسیک کم نشده است. میز های کلاسیک معمولا از با کیفیت ترین چوب ها نظیر گردو و راش ساخته شده اند و با تزئینات زیبایی که بر روی چوب ها کنده کاری و حکاکی می شود می تواند زیبایی و شکوه بی نظیری را به منزل شما ببخشد. یکی از ویژگی هایی که سبک کلاسیک را همواره جذاب نگاه داشت است این است که سبک کلاسیک همواره به روز بوده و هیچ گاه قدیمی و کهنه نمی شود. این سبک شکوه و رسمیت فراوانی را به منزل شما می بخشد، به همین علت همواره مورد پسند ایرانیان است.

 

سبک مدرن

در ادامه ی معرفی ده مدل پرفروش میز ناهار خوری کم جا قصد داریم در خصوص میز ناهاری مدرن با شما عزیزان صحبت کنیم. این سبک بر خلاف سبک کلاسیک دارای ظاهری بسیار ساده اما متریالی با کیفیت است. سبک مدرن به راحتی می تواند با سایر لوازم منزل ست شود و زیبایی مضاعفی را به منزل شما ببخشد. میز های ناهارخوری به سبک مدرن معمولا دارای نوعی خلاقیت در طراحی خود هستند و همین عامل موجب جذابیت هر چه بیشتر آن ها می شود.

 

سبک مینیمال

نمی شود به معرفی ده مدل پرفروش میز ناهار خوری پرداخت اما از سبک مینیمال سخن نگفت. سبک مینیمال امروزه طرفداران بسیار زیادی را در تمامی جوامع پیدا کرده است. این سبک به دلیل اینکه از هر نوع تزئین اضافی دوری می کند کاملا مناسب افرادی است که سادگی را دوست دارند ولی در عین حال به زیبایی نیز اهمیت می دهد. دقت کنید که اگر تصمیم به خریداری میز ناهارخوری به سبک مینیمال گرفته اید به سایر لوازم منزل خود توجه داشته باشید و در صورتی که مبلمان و دکوراسیون منزل شما با این سبک همخوانی دارد اقدام به تهیه آن کنید. در غیر این صورت نوعی ناهماهنگی و عدم تناسب در دکوراسیون شما به چشم خواهد خورد.

میز ناهارخوری از جنس سنگ مرمر

سنگ های تزئینی همواره به عنوان یکی از مهم ترین و جذاب ترین تزئینات شناخته شده اند. میزهایی که از سنگ های زیبا به خصوص سنگ مرمر ساخته شده اند می توانند شکوه و زیبایی کم نظیری را به منزل شما ببخشند. این میزها معمولا دارای قیمت بالاتری در مقایسه با سایر سبک ها هستند اما همچنان در بین ده مدل پرفروش میز ناهار خوری هستند و طرفداران مخصوص به خود را دارند. بهتر است از میزهای سنگی در فضایی استفاده شود که سایر وسایل نیز با سنگ همخوانی داشته باشند. به عنوان مثال در فضایی که تمامی وسایل از چوب است استفاده از میز ناهار سنگی می تواند نوعی تضاد را در منزل ایجاد کند.

5

میز ناهارخوری گرد

میز های گرد قطعا در بین ده مدل پرفروش میز ناهار خوری هستند، زیرا این میزها به دلیل ویژگی های مثبتی که دارند می توانند در هر نوع منزل و با هر سبک دکوراسیونی مورد استفاده قرار بگیرند. میز های گرد به این دلیل که فضای کمتری اشغال می کنند و دارای لبه های تیز و خطرناک نیستند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. همچین از ویژگی های مثبت میزهای ناهارخوری گرد می توان به ایجاد فضای صمیمی و دوستانه اشاره کرد، به این دلیل که افرادی که در پشت میز ناهاری گرد می نشینند دارای فواصل کمتری هستند و می توانند رو در رو یکدیگر را ببینند از لحاظ روانی می تواند تاثیرات مثبتی بر افراد داشته باشد.

میز های نیمکت دار

برخی از میزها با توجه به تمایل و سلیقه ی افراد می توانند به جای صندلی، نیمکت داشته باشند. میزهای نیمکت دار نیز امروزه در بین ده مدل پرفروش میز ناهار خوری 4 نفره قرار گرفته اند و طرفداران این نوع میزها معمولا نوعی نوآوری و جسارت را در انتخاب هایشان دارند. نیمکت ها به راحتی می توانند با میزهای به سبک روستیک و مدرن و یا حتی مینیمال مورد استفاده قرار بگیرند و فضایی دوستانه و صمیمی را ایجاد کنند.

 

6

 

میز های تاشو

به عنوان آخرین مورد می توانیم میزهای تاشو را در بین ده مدل پرفروش میز ناهار خوری قرار دهیم. امروزه اغلب افراد در آپارتمان ساکن هستند و فضای زیادی را در اختیار دارند. داشتن میزی که بتواند در مواقعی که احتیاج نیست تا شود و یا کاربرد های دیگری داشته باشد می تواند بسیار مناسب باشد. میزهای تاشو با قابلیتی که در ساختار خود دارند می توانند در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرند به راحتی تا شوند و فضای به مراتب کمتری را اشغال کنند.

7

 

ارسال نظر: