کدخبر: 19386

خرید خانه پیش ساخته ارزان ؛ پیشنهاد ویژه زرین ویلا

 

امروزه بسیاری از افراد به دلیل مزیت هایی که خانه های پیش ساخته دارند، برای خرید این نمونه از خانه ها اقدام می نمایند. برای خرید خانه پیش ساخته ارزان، باید به خوبی متراژ خانه و متریال هایی که برای ساخت خانه به کار گرفته شده است را به خوبی بررسی کنید. هر یک از خانه های پیش ساخته را با استفاده از متریال های متنوعی تولید می کنند. بنابراین باید به خوبی نوع متریال و قیمت آنها را بشناسید. خانه های پیش ساخته با چوب ترموود نسبت به خانه های پیش ساخته با چوب پلاست هزینه خرید بیشتری دارند. زرین ویلا تنها سازنده ویلا های چوبی و پیش ساخته است که با بهترین کیفیت و بهترین قیمت انواع ویلا های اقتصادی و لوکس ارائه می کند.

برای برآورد کردن قیمت خانه پیش ساخته ارزان نیاز است که چندین فاکتور را در نظر بگیرید. هر یک از کارشناسانی که فروش خانه های پیش ساخته را بر عهده دارند به خوبی قادر هستند که فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت خانه های پیش ساخته را برای شما توضیح دهند. بر همین اساس اگر اطلاعاتی در مورد متریال های به کار گرفته شده برای خانه های پیش ساخته ندارید با کارشناسان مشورت نمایید. تمامی ویژگی های مربوط به متریال های خانه های پیش ساخته و همچنین متراژ خانه ها را کارشناسان برای شما توضیح می دهند. در این صورت  با آگاهی بیشتری و همچنین بر اساس بودجه تان یکی از انواع خانه های پیش ساخته را خریداری کنید.

 

خرید خانه پیش ساخته با مجوز

بسیاری از افراد شاید برای این باور باشند که خانه های پیش ساخته به مجوز نیاز ندارند. شما باید بدانید که این خانه‌ ها از آنجایی که در بنای شهری قرار می‌ گیرند امکان دارد تا چندین دهه در یک جا باشند. به همین دلیل باید مجوز برای این خانه ها دریافت شود. طبیعتا دریافت مجوز از شهرداری و بسیاری از دیگر سازمان های ذیصلاح ضروری است. با توجه به این مسئله که امکان دارد خانه چوبی خود را جابجا کنید، دریافت مجوز از شهرداری برای آنها متفاوت می باشد.

خانه پیش ساخته ارزان همراه با مجوز شهرداری

 در واقع شما مجوزی که برای این نمونه از خانه ها دریافت می کنید، نسبت به مجوز مربوط به خانه های ساخته شده با مصالح ساختمانی متفاوت می باشد. افرادی که قصد خریداری خانه های پیش ساخته را دارند نیاز است که پیش از خرید خانه ها از مجاز بودن ساخت آنها اطمینان به دست بیاورند. امکان دارد که در برخی از موارد شهرداری اجازه طراحی خانه های پیش ساخته را ارائه ندهد.

در واقع شما نمی توانید در برخی از مناطق شهری خانه های پیش ساخته را قرار دهید. بر همین اساس بهتر است که پیش از قرار دادن خانه های پیش ساخته در هر یک از مناطق شهری مجوز آن را از شهرداری دریافت کنید. دریافت مجوز خانه های پیش ساخته به نسبت خانه هایی که با مصالح ساختمانی طراحی می‌شوند آسان تر می باشد. شهرداری قوانین دشواری را برای دریافت مجوز این خانه ها صادر نمی کند.

20

خرید خانه های پیش ساخته ارزان بتنی

بسیاری از خانه پیش ساخته که امروزه طراحی می‌ شوند با استفاده از مصالح بتنی هستند. تمامی مصالح و سازه هایی که در این نمونه از خانه‌ ها به کار گرفته می ‌شود بتنی می باشد. این ساختمان ها برای خانه هایی که در مناطق دور دست قرار گرفته ‌اند بهترین گزینه هستند. به عنوان مثال برای مکان های گردشگری، خانه های نگهبان ها و غیره از این ساختمان ها استفاده می‌ کنند. مقاومت این نمونه از ساختمان‌ ها در مقایسه با بسیاری از دیگر ساختمان‌ هایی که معمولی هستند بیشتر می باشد.

 خانه های پیش ساخته که با استفاده از بتن تولید و طراحی شده‌ اند، امکانات لازم را برای سکونت هر یک از افراد دارند. خانه‌ های بتنی با استفاده از بهترین متریال ها تولید می شوند. این نمونه از خانه های پیش ساخته عایق مناسبی در برابر گرما و سرما هستند. شما می توانید خانه های پیش ساخته بتنی را در اندازه های متنوع خریداری کنید. برخی از خانه های پیش ساخته که با استفاده از ساندویچ پانل تولید می‌ شوند ضد آب هستند و در برابر خوردگی مقاومت دارند. اما باید بدانید که مقاومت این نمونه از خانه ‌ها به نسبت خانه هایی که با استفاده از بتن تولید شده اند کمتر است.

خانه های پیش ساخته که با استفاده از ساندویچ پانل تولید می ‌شوند کاربردی هستند و بیشتر برای مکان هایی که قابلیت جابجایی دارند نصب می ‌شوند. اما خانه های پیش ساخته بتنی را در انواع مکان هایی که امکان دارد تا چندین سال خانه ها جابجا نشوند نصب می ‌کنند. خانه های پیش ساخته بتنی دارای استانداردهای مشخص شده هستند و تمامی متریال های به کار گرفته شده برای آنها مناسب و بی نظیر است.

21

خرید خانه پیش ساخته ارزان چوبی

بسیاری از افراد مایل هستند که بین انواع خانه های پیش ساخته یکی از انواع خانه های چوبی را خریداری کنند. در واقع خرید خانه چوبی برای بسیاری از افراد به عنوان یک نوستالژی خاص شناخته می‌ شود. چوب هایی که برای طراحی خانه های پیش ساخته چوبی به کار گرفته می‌ شوند متفاوت هستند. بسیاری از چوب های به کار گرفته شده برای طراحی خانه های پیش ساخته چوبی از نوع ترموود می ‌باشند.

 چوب های ترموود به عنوان بهترین و با کیفیت ترین چوب هایی شناخته می‌ شوند که جهت تولید خانه های پیش ساخته از آنها استفاده خواهد شد. پیش از اینکه اقدام به خریداری خانه های پیش ساخته چوبی نمایید، باید به خوبی در مورد قیمت آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. یکی از مهمترین ویژگی‌های این نمونه خانه های پیش ساخته این است که قیمت شان مناسب می باشد. این گونه از خانه‌ ها را شما می توانید با هر متراژی که بر اساس سلیقه تان است سفارش دهید.

جهت تجهیز کردن این خانه به سیستم سرمایشی و گرمایشی محدودیتی ندارید. به راحتی می توانید لوله‌ های انتقال حرارت را از درون لایه های میانی دیوار عبور دهید. بر همین اساس باید بدانید که استفاده از خانه های پیش ساخته چوبی به نسبت بسیاری از دیگر خانه های پیش ساخته آسان تر است. شما می توانید خانه های پیش ساخته چوبی را سفارش دهید و در هر منطقه ای که مایل هستید قرار دهید

 

ارسال نظر: