کدخبر: 19391

ارزان‌ترین راه برای نصب چمن مصنوعی

امروزه به واسطه افزایش هزینه‌ها، یکی از چالش‌هایی که افراد برای نصب چمن مصنوعی با آن مواجه هستند، این است که چگونه می‌توان این هزینه‌ها را کنترل کرد و فرآیند نصب این دسته از محصولات را به ارزان‌ترین شکل ممکن انجام داد. در چنین شرایطی، اگر علاقه مند به نصب چمن مصنوعی در محیط پیرامون خود هستید اما پرداخت هزینه نصب این دسته از محصولات تزئینی برای شما چالش‌های بسیار زیادی دارد، با ما همراه باشید تا به بررسی این مسئله بپردازیم که چگونه می‌توانید چمن مصنوعی را به شکل ارزان نصب کنید.

 

روش‌های نصب ارزان

 

به منظور کاهش هزینه‌های نصب چمن مصنوعی، روش‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. در این بین، اگر بخواهیم شما را با تکنیک‌هایی آشنا کنیم که بتوانید اقدام به نصب ارزان چمن مصنوعی کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.زیر بنای ارزان

یکی از فرآیندهای بسیار مهم برای نصب چمن مصنوعی، انجام مرحله زیر سازی است. در واقع، شما برای نصب چمن‌ نیاز است تا چند سانتی متر محیطی را می خواهید چمن روی آن نصب کنید، خالی کرده و برای زیر سازی آماده کنید. انجام این فرآیند تاثیر بسیار زیادی بر طول عمر محصول شما دارد و باعث می‌شود، میزان فرسودگی این دسته از محصولات با گذشت زمان به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

نکته قابل توجه در این است که روش های مختلفی برای انجام فرآیند زیر سازی وجود دارد و نصاب‌های حرفه ای با توجه به محیط نصب به سراغ یکی از مدل‌های زیر سازی آمده و از آن استفاده می‌کنند. یکی از انواع زیر سازی حرفه ای، استفاده از گرانیت تجزیه شده است که به واسطه زهکشی عالی و توانایی بالایی که برای ایجاد یک سطح صاف ثابت دارد، بهترین گزینه به حساب می‌آید. مهم‌ترین مشکل استفاده از گرانیت تجزیه شده، قیمت بالا نصب آن می باشد. به همین جهت، اگر از این مدل زیر سازی استفاده کنید، هزینه‌های نصب چمن مصنوعی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از روش‌هایی که می‌تواند فرآیند نصب چمن مصنوعی را برای شما ارزان کند، استفاده از روش‌ ترکیبی برای زیر سازی است. در این شیوه شما می‌توانید بخشی از فرآیند زیر سازی را با استفاده از گرانیت تجزیه شده انجام دهید و سپس در مابقی قسمت ها سایر مدل‌های زیر سازی را بکار ببرید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید قسمتی از زیر سازی چمن مصنوعی را از طریق گرانیت تجزیه شده انجام داده و بخش قابل توجهی از آن را با استفاده از CMB انجام دهید. انجام این فرآیند باعث می‌شود تا هزینه‌های نصب چمن مصنوعی شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند و هم بتوانید از مزایا استفاده از گرانیت تجزیه شده بهره ببرید. این روش، علاوه بر اینکه هزینه‌های نصب برای شما به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، باعث می شود تا زهکشی خوبی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زهکشی اینجا را کلیک کنید.

البته، باید به این نکته توجه داشته باشید که در برخی از محیط‌ها به واسطه شرایط آب و هوایی نمی‌توان از روش ترکیبی استفاده کنید. به همین دلیل، پیش از استفاده از این شیوه حتماً از افراد متخصص و خبره در حوزه نصب چمن مصنوعی بخواهید تا وضعیت محیط پیرامون شما را بررسی کرده و سپس برای انجام فرآیند زیر سازی اقدام کنید.

2.مواد ارزان قیمت

برای نصب چمن مصنوعی نیاز است تا از مواد اولیه و ابزار آلات تخصصی مختلفی استفاده شود. تنوع بالا ابزارها در این حوزه باعث شده تا بتوانید بسیاری از فرآیندهای نصب و نگهداری چمن را به سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهید. اما اگر برای انجام فرآیند نصب به سراغ مواد اولیه گران قیمت و ابزارهای تخصصی بیایید، هزینه‌های نصب شما به شکل قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

در چنین شرایطی، پیشنهاد ما به شما این است که برای کنترل هزینه‌های خود، به جای خرید ابزارهای تخصصی گران قیمت، به سراغ ابزارها و مواد اولیه ای بیایید که پایه ای و ارزان قیمت تر هستند. البته، نباید از این موضوع غافل شد که با وجود کنترل هزینه ‌اگر از ابزارهای جدید استفاده نکنید، مجبور خواهید شد تا مدت زمان طولانی را برای نصب چمن صرف کنید. در این صورت، انرژی بسیار زیادی را برای انجام این کار می خواهید.

البته، به منظور خرید و استفاده از مواد اولیه نیاز است تا به سراغ محصولاتی بیایید که در کنار قیمت ارزان و مناسب، کیفیت قابل توجهی داشته باشد تا برای انجام فرآیند نصب با مشکل مواجه نشوید. در نهایت نیز باید گفت که اگر بتوانید شخصاً فرآیند نصب چمن مصنوعی را انجام دهید، می‌توانید هزینه‌هایی که باید برای استخدام نصاب چمن پرداخت کنید را حذف و از این طریق هزینه‌های خود را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

3.استفاده از تکه‌های چمن

18

یکی از مشکلاتی که برای نصب چمن مصنوعی همواره با آن مواجه خواهید شد، وجود تکه‌ها و باقی مانده‌های چمن مصنوعی است که بسته به متراژ کل پروژه تکه‌های بسیار زیادی از آن باقی می‌ماند. شما می‌توانید برای صرفه جویی عالی در هزینه‌ها خود، باقیمانده‌های چمن مصنوعی استفاده نشده را با قیمت مناسبی فروخته و از این طریق بخشی از هزینه‌های نصب را جبران کنید. البته، باید به این نکته را توجه داشته باشید که معمولاً تکه‌های چمن باقی مانده ابعاد مختلفی دارند اما معمولاً اندازه این چمن‌های باقی مانده بیشتر از 15 * 15 نخواهد بود.

برای انجام این کار نیاز است به دنبال افرادی بگردید که علاقه مند هستند با تکه‌های باقی مانده چمن‌ مصنوعی شما خلاقیتی به خرج دهند. اگر چه برای رسیدن به این هدف نیاز است تا زمان قابل توجهی را صرف پیدا کردن مشتری کنید، با این حال اگر بتوانید تکه‌های برش خورده چمن مصنوعی را بفروش برسانید، می‌توانید به شکل قابل توجهی در هزینه‌های خرید و نصب چمن مصنوعی خود صرفه جویی کنید. در این مقاله به روش های ارزان و مقرون به صرفه برای کاهش هزینه های نصب چمن پرداختیم. اگر علاقه مند هستید، این کار را خودتان انجام دهید ما به شما پیشنهاد می کنیم، قبل از نصب مقاله روش های آماده سازی زمین برای نصب چمن مصنوعی را مطالعه نمایید.

قیمت نصب چمن مصنوعی

19

در کنار پارامترهای گفته شده، از دیگر مواردی که برای کاهش هزینه‌های نصب چمن مصنوعی باید به آن توجه داشته باشید، خرید چمن مصنوعی با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی است. برای رسیدن به این هدف نیاز است تا از طریق یک فروشگاه معتبر، برای خرید چمن با کیفیت و ارزان قیمت اقدام کنید. در چند سال اخیر به دلیل استقبال مردم مجموعه‌های مختلفی در حوزه عرضه چمن مصنوعی فعالیت دارند. با این حال یکی از برترین فروشگاه‌های فعال در این حوزه، مجموعه خانه چمن است. خانه چمن این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده تا بتوانند چمن مصنوعی با کیفیت را با قیمت پایین خریداری کنند.

پس از بررسی این مسئله، اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که قیمت نصب چمن مصنوعی چقدر است باید گفت که قیمت نصب این دسته از محصولات در ایران به پارامترهای مختلفی همچون کیفیت، نوع چمن مصنوعی، نحوه زیرسازی، هزینه نصاب و ... بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت نصب چمن مصنوعی و خرید آن به سایت این مجموعه به نشانی https://khanechaman.com/ مراجعه کرده و با کارشناسان آنها تماس حاصل نمایید.

 

 

ارسال نظر: