کدخبر: 19399

خرید آنلاین توری پرسی ، مش جوشی و فرنگی

توری پرسی نوعی سیم مفتول است که معمولا دارای خانه های مربع و یا مستطیلی شکل می باشد و حاصل جوش دادن و یا پرس کردن سیم است که معمولا جوشکاری در آن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و از جنس های مختلف ساخته می شوند و کاربرد های مختلفی نیز دارند . این سیم ها ممکن است از جنس فلز ، برنج ، مس و فولاد باشد ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

 

 

قیمت امروز توری پرسی

توری پرسی ، یکی از محصولات مفتولی است که کاربردهای زیادی دارد. این محصول، گاهی با نام فنس پرسی و همچنین توری مشبک نیز شناخته می‌شود. این نوع توری، دارای چشمه‌های مربعی و مستطیلی‌شکل است و از این جهت، ظاهری شبیه به تورهای جوشی دارد. محل تلاقی مفتول‌های مورد استفاده در این نوع توری به این صورت است که تار و پودها به هم بافته‌ شده‌اند.  نوع بافت این محصول به گونه‌ای است که باعث استحکام و ثبات زیاد و در عین حال، انعطاف‌پذیری توری می‌شود .

قیمت توری پرسی با توجه به نوع مفتول و جنس آن متغیر است . دقت داشته باشید که جنس مفتول به‌کاررفته در این محصول می‌تواند نشان‌دهنده‌ی کیفیت و استحکام توری باشد. قیمت توری پرسی، مانند سایر محصولات مفتولی بر اساس عوامل مختلف ، متغیر است و نمی‌توان قیمت واحدی برای آن در نظر گرفت .  

 

14

 

انواع توری پرسی و روش تولید

توری پرسی را می ‌توان از دو جنبه تقسیم ‌بندی کرد. اول، از لحاظ مواد اولیه به کار رفته در تولید آن که شامل آهن کربن، فولاد گالوانیزه، فولاد ضدزنگ و مس می ‌شود. دوم، از لحاظ روش ‌های بافت که به دسته ‌های چین ‌دار دوبل، چین‌ دار تک میانی، چین‌ دار دوبل میانی و چین‌ دار قفلی تقسیم ‌بندی می ‌گردند. فرآیند تولید توری پرسی به نام پیش چین نیز شناخته می ‌شود. در این فرایند ابتدا سیم را در ماشین ‌ها و دستگاه‌ های دقیق با استفاده از قالب ‌های چرخشی مشخص کننده فاصله دقیق سیم ‌ها (چشمه توری)، قرار می‌ دهند. این کار تضمین خواهد کرد که سیم ‌ها در تقاطع‌ هایی محکم به هم قفل و پرس شوند. سپس به مونتاژ سیم ‌های از پیش فشرده و پرس شده در ماشین‌ های مونتاژ صفحه نمایش سفارشی (بافندگی) می ‌پردازند .

 

14

 

توری مش جوشی چیست ؟

توری مش جوشی نوعی توری فلزی است که بر خلاف توری هایی نظیر فنس ، توری گابیون که با استفاده از مفتول گالوانیزه تولید می شود؛ از میلگرد ساخته می شود. هر چند در بعضی موارد از مفتول سیاه نیز استفاده می شود. در میلگردها به صورت عمودی و افقی بهم جوش داده می شوند و ساختار مشبکی را به وجود می آورند که به آن توری جوشی می گویند. البته این نوع توری با نام توری مش نیز شناخته می شود. برای ساخت توری مش از میلگردهای ساده یا آجدار استفاده می شود که معمولا میلگردهای ساده در سایز 6 و 8 و میلگردهای آجدار در سایزهای 8 ، 10 ، 12 و 14 برای تولید مش جوشی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در بازار در دو حالت رولی و برگی به فروش می رسد .

قیمت توری جوشی به صورت روزانه در وبسایت فولادین بروزرسانی و آپدیت می شود ، برای استعلام قیمت دقیق و لحظه ای این محصول میتوانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

 

15

 

قیمت روز توری فرنگی

توری فرنگی از انواع توری ساخته شده با مفتول گالوانیزه گرم یا سرد و از خانواده توری مرغی و توری گابیون است. قطر مفتول توری فرنگی مابین قطر تورهای مرغی و توری گابیون است و مهمترین دلیل محبوبیت این توری میزان مقاومت آنها در مقابل شرایط آب و هوایی مثل رطوبت، خشکی و ضد زنگ بودنشان و محکم بودنشان می باشد .

توری فرنگی از انواع توری ساخته شده با مفتول گالوانیزه گرم یا سرد و از خانواده توری مرغی و توری گابیون است. قطر مفتول توری فرنگی مابین قطر تورهای مرغی و توری گابیون است و مهمترین دلیل محبوبیت این توری میزان مقاومت آنها در مقابل شرایط آب و هوایی مثل رطوبت، خشکی و ضد زنگ بودنشان و محکم بودنشان می باشد .

 

ارسال نظر: