کدخبر: 19401

خرید آچار بکس با قیمت مناسب از فروشگاه ابزار مال

آچار بکس یکی از ابزارهای ضروری برای باز و بستن انواع پیچ و مهره در فعالیت های صنعتی، کارخانه های تولیدی، مراکز عمرانی و ساختمانی، تعمیرات تجهیزات آسانسور و لوازم برقی و تعمیرگاه های خودرو است.

 

 خرید آچار بکس با قیمت مناسب مزیت های بیشتری نسبت به خرید آچار و بکس تکی دارد؛ زیرا در آن مجموعه‌ای از مدل های مختلف آچار، سری آچار بکس، جغجغه، دسته بکس، رابط و انواع لقلقه قرار داده شده است که با قیمت ارزان‌تری می توان آن‌ها را خریداری کرد.

آچار بکس یا جعبه بکس چیست؟

قدمت استفاده از آچار به قرن 15 میلادی می رسد و برای تنظیم لباس های زرهی و انواع گیره کاربرد داشته است. در حال حاضر برندهای مختلفی آچارهای متنوعی را برای کاربردهای خاص تولید می کنند که سبب شده متناسب با کاری که می خواهیم انجام دهیم آچار با ویژگی های مناسب را در دسترس داشته باشیم.

آچارها ابزارهای دستی ساده هستند که به منظور چرخاندن اتصال دهنده های چرخشی مثل انواع پیچ و مهره کاربرد دارند؛ همچنین این ابزارها می توانند از چرخش پیچ و مهره ها جلوگیری کنند. سر استوانه‌ای این آچار بکس نان دارد و فضای داخلی آن در سری های مختلف دارای 4 تا 16 شیار هستند که در هر یک تعداد شیارها متغیر است.

 تولیدکنندگان مختلفی جعبه بکس را در سایزها و تعدادهای گوناگون سری آچار تولید می کنند. معمولا جنس بکس ها از کروم وانادیوم ساخته شده و از آن‌ها برای اتصال به اهرم آچار بکس دستی استفاده می شود. برای خرید آچار بکس با قیمت مناسب از طریق فروشگاه های معتبر مثل فروشگاه آنلاین ابزار مال امکان پذیر است.

14

آشنایی با ساختار آچار بکس

آچار بکس دارای دهانه‌ای شبیه حلقه بوده و انتهایی بسته دارد و جهت گیرش پیچ و مهره ها به کار می رود. این ابزار با نام های دیگری مثل آچار جغجغه‌ ای یا مهره‌ پیچ حلقه‌ای نیز شناخته می شود و ساختاری یکسره با انتهایی کمی زاویه دار دارد. در داخل آچار بکس تعداد شیارهای متفاوت چهار، شش، هشت، دوازده یا شانزده شیار وجود داشته که هدف از طراحی آن ها گیرش بهتر سطح اتصال دهنده ها است.

 با افزایش تعداد شیارهای حلقه داخلی آچار چرخاندن پیچ یا مهره راحت‌تر انجام می شود؛ این ویژگی به خصوص در فضاهای محدودتر کاربرد بیشتری دارد. برای مثال برای باز و بسته کردن مهره های شش ضلعی یا مربع شکل آچار بکس با 12 شیار مناسب است و برای پیچ و مهره های مربعی از آچار بکس 8 و 16 شیار استفاده می شود. معمولا جعبه بکس نسبت به آچارهای با انتهای باز گیرش بیشتری دارد و برای چرخاندن مهره هایی که با آچار سر تخت دسترسی به آن‌ها دشوار است استفاده از فک های آچار بکس پایه بلند مناسب است.

انواع جعبه بکس

مدل های متنوعی از آچار بکس شامل ابزار دستی، ابزار بادی، ابزار آلات برقی و شارژی توسط برندهای مختلف ساخته شده و به بازار وارد می شوند. آچار بکس از لحاظ سایز پایه و نحوه دسترسی به پیچ و مهره ها در دو مدل پایه بلند و پایه کوتاه وجود دارند. انواع بکس بادی نیز براساس ابعاد و وزن ابزار، سرعت چرخش آزاد، حداکثر گشتاور، مصرف باد، سایز دنباله ورودی و نوع آلیاژ سری برای کاربردهای متفاوتی به کار می روند.

این نوع آچار بکس معمولا سری های ضخیم و دارای 6 شیار بوده و از نوع فشار قوی است که رنگ تیره دارد و با هدف استفاده در گشتاورهای بالا طراحی شده است. انواع دیگر جعبه بکس، آچارهای بکس شارژی و تفنگی هستند که با توجه به ویژگی هایی چون طراحی بدنه، مقاومت به آب، سایز شفت، ولتاژ ورودی و گشتاور، منبع تغذیه و حداکثر سرعت ضربه بر دقیقه توسط برندهای مختلفی در مدل های متنوعی ساخته می شوند.

بهترین مارک جعبه بکس

برای خرید آچار بکس با قیمت مناسب ابتدا باید مشخص کنید که برای چه کاربردی به آچار نیاز دارید و سپس از بین برندهای مختلف بهترین آچار بکس را با قیمت مناسب خریداری نمایید. برندهای خارجی و داخلی بسیاری در زمینه تولید جعبه بکس فعالیت می کنند که از جمله معتبرترین تولیدکنندگان می توان به برندهای ، بوش،فورس ، اسناپون و تاپ تول اشاره کرد.

  نکات مهم در خرید انواع آچار بکس

هنگام خرید آچار بکس با قیمت مناسب به صورت حضوری یا غیر حضوری و اینترنتی باید نکات مهمی را مدنظر قرار داد تا بتوان محصول کاربردی و با کیفیتی را انتخاب کرد. کامل بودن ابزارها و آچارهای داخل هر جعبه بکس از موضوعات مهم هنگام خرید این محصول است که شامل سایزهای کوچک سری بکس، سایزهای بزرگ، چندین مدل رابط و دسته بکس می باشد.

جعبه بکس ها با تعدادهای متفاوتی تولید می شوند که با افزایش تعداد آچارها، در داخل جعبه بکس تعداد ابزارها و سری آچار بیشتری قرار می گیرد.

نکته دیگر که هنگام خرید باید به آن توجه کرد جنس جعبه ابزار است که برای نگهداری و جابه جایی آچارها استفاده می شود و می تواند جنس فلزی یا پلاستیکی داشته باشد. این جعبه ها و ست بکس در اندازه ها و انواع گوناگونی مثل جعبه بکس شش گوش، جعبه بکس اینچی، جعبه بکس ستاره ایی و جعبه بکس 12 پر در بازار وجود دارند. جعبه بکس ها با توجه به تعداد ابزارهایی که در داخل آن ها جا می گیرند نام گذاری می شوند؛ برای مثال در جعبه بکس 20 پارچه یا جعبه بکس 35 پارچه به تعداد ابزارهای داخل جعبه اشاره دارد.

قیمت آچار بکس

با توجه به اینکه جعبه بکس ها دارای تعداد آچارهای متفاوتی هستند و مدل های مختلفی از آچار بکس مثل آچار بکس دستی، بادی و شارژی وجود دارد، نمی توان قیمت مشخصی برای این محصول بیان کرد. همچنین جعبه این آچارها از جنس های پلاستیکی و فلزی هستند که این موضوع نیز می تواند روی قیمت خرید آچار بکس تاثیر بگذارد. فاکتور دیگری که روی قیمت آچار بکس موثر است سری های مختلف آچار مثل سری حلقه‌ای یا جغجغه‌ای و تفاوت در سایزها و شیارهای آن ها می باشد.

 

15

خرید آچار بکس با قیمت مناسب از فروشگاه ابزار مال

برندهای مختلفی در دنیا در زمینه تولید آچار بکس فعالیت می کنند که هر یک این محصولات را با کیفیت و سطح استاندارد و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می کنند. در مجموعه ابزار مال می توانید انواع جعبه بکس با تعداد متفاوت و از برندهای مختلف را مشاهده کنید و خرید آچار بکس با قیمت مناسب را از این فروشگاه اینترنتی به راحتی انجام دهید.

 

ارسال نظر: