کدخبر: 19421

خرید ملک در پردیس و شهرک اندیشه | یک سرمایه‌گذاری سودآور برای آینده

 

قیمت‌ باورنکردنی ملک در پردیس و شهرک اندیشه!

پیدا کردن یک واحد مسکونی نوساز و مدرن با قیمت مناسب به یکی از دغدغه‌های اصلی ساکنان استان تهران تبدیل شده. افزایش قیمت خانه در سال‌های اخیر باعث شده که خرید خانه در شهر تهران برای بسیاری از خانواده‌ها به کاری غیرممکن تبدیل بشه. شهرک‌های اندیشه و پردیس دو مورد از شهرک‌های مسکونی در حومه شهر تهران هستن که به دلیل قیمت مناسب ملک، به جذاب‌ترین مناطق برای اجاره و خرید آپارتمان تبدیل شدن. این دو شهرک از مناطق در حال توسعه استان تهران به شمار میان که پتانسیل قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری دارند.

 

موقعیت جغرافیایی شهرک اندیشه و امکانات رفاهی آن

شهرک اندیشه از نظر موقعیت جغرافیایی در قسمت جنوبی استان تهران واقع شده و یکی از مناطق شهرستان شهریار به شمار میاد. با افزایش جمعیت تهران و رشد وحشتناک قیمت خانه در این استان، بسیاری از افراد به خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه علاقه‌مند شدن. ‌مسکن‌های موجود در فازهای مختلف شهرک اندیشه بیشتر با استفاده از سبک‌های مدرن و با توجه به جدید‌ترین اصول شهرسازی ساخته شدن. البته در فازهای قدیمی‌تر این شهرک مثل فاز 1، همچنان می‌تونید خانه‌هایی با بافت سنتی رو هم پیدا کنید.

شما با خرید ملک و زندگی در شهرک اندیشه می‌تونید خانواده خودتون رو از آلودگی هوا و بیماری‌های تنفسی که ممکنه در آینده گریبان‌گیر شما بشن در امان نگه دارید. همچنین این شهرک آب‌وهوای بسیار مناسبی داره و گرمای هوا در فصول گرم سال باعث اذیت شما نمی‌شه.

مهم‌ترین امکانات رفاهی شهرک اندیشه عبارتند از:

  • مجموعه‌های ورزشی چند منظوره مخصوص آقایان و بانوان
  • انواع پارک‌ها و فضاهای سبز
  • چهار مرکز درمانی در فازهای مختلف که به صورت شبانه‌رازی فعالیت می‌کنن
  • پنج داروخانه بزرگ
  • بازار ایرانی-اسلامی شهرک اندیشه که با الهام گرفتن از میدان نقش جهان ساخته شده
  • انواع مراکز خرید، بازارها و میدان‌های تره‌بار در همه فازهای این شهرک بزرگ

شرایط خرید خانه در فازهای مختلف شهرک اندیشه

شما برای خرید ملک در شهرک اندیشه باید به امکانات رفاهی و بافت فازهای مختلف این شهرک توجه کنید. چون قیمت آپارتمان در اندیشه به سبک شهرسازی و امکانات رفاهی هر فاز بستگی داره. در ادامه با شرایط خرید ملک در بهترین فازهای شهرک اندیشه آشنا می‌شیم.

مزایای خرید ملک در فاز‌های 2 و 3 اندیشه

اگه قصد زندگی در یک منطقه خوش آب‌وهوا و سرسبز رو دارید، فازهای 2 و 3 شهرک اندیشه گزینه‌های مناسبی برای خرید خانه و نقل مکان هستن. البته باید به این نکته اشاره کنیم که فاز 3 به خاطر داشتن مجموعه‌های تفریحی و ورزشی و متراژ بالای آپارتمان‌ها برای خانواده‌های پرجمعیتی که فرزند نوجوان دارن، گزینه مناسب‌تریه. در نقطه مقابل، شهرسازی در فاز 2 شهرک اندیشه به مدرن‌ترین شکل ممکن انجام شده و مراکز تجاری بزرگی در این فاز ساخته شده. پس اگر در کنار خرید خانه قصد انجام یک سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و سودآور رو دارید، فاز 2 بهترین گزینه برای خرید ملک به شمار میاد.

شرایط ویژه فاز‌های 4 و 5 برای خرید خانه

میدان خلیج فارس نقطه اتصال فازهای 4 و 5 شهرک اندیشه‌اس. فاز 4 این شهرک با هدف ساخت مجتمع‌های مسکونی سازمانی و خانه‌عای ویلایی احداث شد. بازار ایرانی-اسلامی شهرک اندیشه در همین فاز واقع شده و مکان مناسبی برای خرید با اعضای خانواده به شمار میاد. در فاز 5 شهرک اندیشه در کنار خانه‌های ویلایی انواع آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مدرن مسکونی هم به چشم می‌خوره. فرهنگسرای سعدی و بسیاری از مراکز خرید شهرک اندیشه داخل همین فاز قرار داره. فازهای 4 و 5 از بهترین فازهای شهرک اندیشه برای خرید خانه و زندگی در فضایی آرام و مدرن به شمار میان.

2

موقعیت جغرافیایی و امکانات رفاهی متنوع شهر پردیس

شهر پردیس یکی از توابع استان تهرانه که در ضلع ضرقی این استان واقع شده. این شهر در سال 1391 با هدف کاهش آلودگی هوا و تراکم جمعیت در شهر تهران احداث شد. افزایش تورم که از عوامل اصلی افزایش سرسام‌آور قیمت ملک در شهر تهران به شمار میاد، از دلایل اصلی نقل مکان بسیاری از مستاجران این شهر به پردیسه. قیمت مناسب ملک در این منطقه باعث شده که بسیاری از افراد قید زندگی در مرکز تهران رو بزنن و با خرید ملک در پردیس، آینده روشنی رو برای خانواده‌های خود بسازن. قیمت آپارتمان در پردیس به هیچ وجه با سایر مناطق استان تهران قابل مقایسه نیست.

مهم‌ترین امکانات رفاهی پردیس عبارتند از:

  • انواع پارک‌ها و فضاهای سبز مانند بوستان الغدیر و پارک سلامت
  • مراکز آموزشی و ورزشی
  • اداره پلیس و آتش‌نشانی
  • بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌رازی
  • مراکز تجاری بزرگ

چرا در پردیس ملک بخریم؟

با وجود این که پردیس در حومه شهر تهران واقع شده، اما شما برای دسترسی به این منطقه با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شید. اگر وسیله نقلیه شخصی ندارید، می‌تونید با مترو به یکی از ایستگاه‌های تهرانپارس، نوبنیاد یا فرهنگسرا برید و از اونجا با تاکسی خودتون رو به پردیس برسونید. اما دسترسی آسان تنها علت محبوبیت این منطقه در میان اهالی استان تهران نیست.

دوری از آلودگی هوا و زندگی در آرامش

در شهر پردیس خبری از آلودگی هوا نیست و شما می‌تونید از زندگی در آب‌وهوای معتدل و خوشایند این منطقه لذت ببرید. همچنین به دلیل جمعیت کم این منطقه در مقایسه با کلانشهر تهران هیچ وقت نگران گیر کردن در ترافیک‌های سنگین نخواهید بود و از آلودگی صوتی هم در امان می‌مونید.

3

پتانسیل بالای پردیس برای پیشرفت و توسعه

شما می‌تونید پردیس رو با توجه به پتانسیل بالا و امکانات رفاهی موجود در آن با شهرک چیتگر مقایسه کنید. همچنین در سال‌های آینده با احداث خط مترای تهران به پردیس باید منتظر رشد و شکوفایی بیش از پیش این منطقه باشیم. بدون شک شما می‌تونید با خرید ملک در این منطقه علاوه‌بر زندگی در یک محیط آرام، سرمایه‌گذاری بلندمدتی هم انجام بدید و دارایی‌های خودتون رو چند برابر کنید.

اگر همین حالا به قیمت خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در پردیس در سایت زومیلا نگاه کنید، متوجه رشد چشم‌گیر قیمت‌ مسکن در این منطقه می‌شید. توجه داشته باشید که در آینده فازهای جدیدتری به این شهر اضافه می‌شه و که هر یک از اون‌ها از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.

قیمت پایین مسکن؛ مهم‌ترین دلیل برای خرید ملک در پردیس!

با وجود افزایش قیمت ملک در چند سال اخیر، پردیس همچنان یکی از مناسب‌ترین مناطق استان تهران برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری به شمار میاد. آپارتمان‌های ساخته شده در فازهای مختلف پردیس با استفاده از به روز‌ترین تکنولوژی‌ و بر اساس سیستم‌های شهرسازی مدرن ساخته شدن. با وجود امکانات رفاهی که در این منطقه وجود داره، قیمت آپارتمان‌ در پردیس به طرز باورنکردنی پایینه و خرید ملک در این منطقه فرصتیه که نباید از کنار اون به سادگی گذشت.

4

خرید مدرن‌ترین آپارتمان‌ها در پردیس و شهرک اندیشه با زومیلا

افزایش جمعیت، ترافیک سنگین، افزایش هزینه زندگی و الودگی هوا از مهم‌ترین عواملیه که بسیاری از ساکنان استان تهران رو به زندگی در مناطقی مانند شهرک اندیشه و پردیس ترغیب کرده. زومیلا به عنوان یکی از بزرگترین و به‌روز‌ترین سایت‌های املاک در سطح کشور ایران، آماده ارائه مشاوره برای خرید ملک در شهرک اندیشه و پردیسه. شما می‌تونید برای خرید خانه در این مناطق و ساختن آینده‌ای روشن برای خانواده خودتون از خدمات متنوع زومیلا استفاده کنید.

ارسال نظر: