کدخبر: 19442

تعمیر ظرفشویی در شیراز

تعمیرگاه ظرفشویی در شیراز یکی از معتبرترین و بنام ترین تعمیرگاه ها در جهت رفع هر گونه ایراد و اشکال در دستگاه ماشین ظرفشویی در شیراز است.

 

بیشتر مشکلاتی که برای ماشین ظرفشویی پیش می آید به علل متفاوتی رخ می دهد. برای مثال امکان دارد که به دستگاه ضربه های سخت وارد آمده باشد و بخشی از دستگاه از کار افتاده باشد. یکی دیگر از ایرادات در ظرفشویی نصب غلط و نادرست دستگاه است. نوسان های الکتریکی و یا تعمیرات غلط به وسیله فردی غیر متخصص و بی تجربه نیز می تواند دستگاه را از کار بیندازد. اما باید بدانید که همه این مشکلات در ماشین ظرفشویی بسیار ابتدایی است و به دست کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی در شیراز به راحتی و در مدت زمان کوتاه برطرف می شود.

به طور معمول مشتریان به علت مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی به مرکز تعمیر ظرفشویی در شیراز مراجعه می کنند که ئر زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

 

روشن نشدن ماشین ظرفشویی از مرسوم ترین ایرادات و تعمیر ظرفشویی در شیراز

 یکی از متداول ترین مشکلات، روشن نشدن ماشین ظرفشویی می باشد. چنان چه این ایراد برای این وسیله پیش بیاید لازم است که با بهره گیری از فازمتر از سلامت جریان الکتریکی اطمینان یابید.

 سپس بایستی جعبه تقسیم و فیوزها را وارسی کنید. همچنین ممکن است که ایراد مربوط به قفل در باشد. زمانی که درب ماشین ظرفشویی به درستی بسته نشود سبب می شود تا دستگاه روشن نشود. در پایان لازم است که کنترل الکترونیکی دستگاه و تایمر زمان را بررسی نمایید. اگر همه این موارد را بررسی کردید و هیچ اشکالی پیدا نکردید لازم است که با تعمیر ظرفشویی در شیراز تماس بگیرید تا بهترین راهکار برای تعمیر قطعه خراب شده برای دستگاه شما در نظر گرفته شود.

شنیده شدن سر و صداهای زیاد از ماشین ظرفشویی

 از ایرادات مرسوم دیگر در ماشین ظرفشویی سر و صداهای زیادی است که در حین کار از دستگاه شنیده می شود. بیشتر مراجعانی که به تعمیر ظرفشویی در شیراز مراجعه می کنند با این مساله رو به رو هستند. در نظر داشته باشید که این مشکل می تواند به علت ایراد و اشکال در پمپ باشد. همچنین باید بدانید که اگر ظرف های خود را به روش درست در داخل دستگاه نگذارید امکان دارد که بازوی آب پاش به ظرف ها یا سبدها برخورد نماید و ایجاد صدا کند. اگر چنین نباشد به احتمال زیاد اسپری کننده های داخل دستگاه یا بازوهای آب پاش آسیب دیده اند که باید تعمیر یا تعویض شوند.

بوی بد ماشین ظرفشویی

 از دیگر ایراداتی که می توان در مورد ماشین ظرفشویی مثال زد بوی بد آن است. چنان چه این اشکال را برطرف نسازید هر روز بیشتر از قبل می شود. این مساله می تواند به علت گرفته شدن فیلتر تخلیه در دستگاه باشد. زیرا غذاهای باقی مانده در این بخش جمع می شوند و در صورت تخلیه نشدن ایجاد بوهای بد می نمایند.

15

نشت آب دستگاه به بیرون و تعمیر ظرفشویی در شیراز

 از دیگر اشکالاتی که مراجعان در مراجعه به مرکز تعمیر ظرفشویی در شیراز از آن شکایت دارند نشت آب به خارج از دستگاه می باشد. این ایراد می تواند به دلیل تخریب واشر لاستیکی در ماشین ظرفشویی باشد. به علاوه این امکان وجود دارد که شلنگ تخلیه آب دچار پارگی شده باشد و یا این که گرفته باشد. لازم است که این مساله را هر چه سریع تر بررسی نمایید و با مرکز تعمیر ظرفشویی در شیراز تماس بگیرید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر پمپ دستگاه با ایراد رو به رو شده است و یا این که بست آن دچار شکاف شده می تواند دلیل نشت آب به خارج از دستگاه باشد.

 

طولانی شدن پروسه شست و شوی ظرف ها در ماشین ظرفشویی

 امکان دارد که ماشین ظرفشویی پروسه شستن ظرف ها را در مدت زمانی طولانی انجام دهد و یا این که کار شست و شو را تکمیل نکند. این امر می تواند به علت خرابی و فرسودگی در برخی از قطعه های دستگاه باشد. برای مثال اگر قطعاتی مانند ترموستات، گرماساز، موتور تایمر خراب شوند این مشکل فنی رخ می دهد. برای حل مساله لازم است که تعمیرکاران مرکز تعمیر ظرفشویی در شیراز عیب اصلی را تشخیص دهند و به رفع آن بپردازند.

آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی

از دیگر اشکالات رایجی که ممکن است برای ماشین ظرفشویی رخ دهد این است که دستگاه کار آب گیری را برای آغاز پروسه شست و شو را انجام ندهد. علت این امر می تواند به دلیل خرابی در شیر ورودی آب باشد. بسته شدن مسیر قطعه هایی مثل شناور آب توسط ذره های چربی و بقایای غذاها می تواند سبب اختلال در کار آبگیری شود. همچنین در نظر داشته باشید که فرسوده شدن سوییچ شناور و تایمر در دستگاه نیز می تواند علت بروز این اشکال باشد.

 برای این که این عیب برطرف شود لازم است که ابتدا به بررسی شیر ورودی آب بپردازید. زیرا اگر این بخش، خم شده یا گرفته باشد، آب به درستی به دستگاه وارد نمی شود؛ لذا کار آبگیری انجام نمی شود. در صورتی که اشکال از این قسمت نبود لازم است که مسیر شناور آب مورد ارزیابی قرار بگیرد که بسته نشده باشد. در مرحله آخر لازم است که تایمر و سوییچ شناور چک شوند. در صورتی که هر یک از این اجزا با مشکل رو به رو شده باشند مرکز تعمیر ظرفشویی در شیراز ایراد را به بهترین شکل رفع می کند.

16

خشک نشدن ظرف ها بعد از پایان عملیات شست و شو در ماشین ظرفشویی

 امکان دارد بعد از این که کار شست و شوی ظرف ها توسط ماشین ظرفشویی پایان یافت، متوجه شوید که دستگاه ظرف ها را خشک نکرده است.

 دلیل این امر می تواند مربوط به تخریب مخزن تخلیه ماشین ظرفشویی باشد. همچنین امکان بسته شدن مسیر پمپ تخلیه با چربی ها و قطعه های ریز غذا می تواند سبب بروز این ایراد شود.

 برای حل این اشکال لازم است که دریچه مخزن تخلیه ماشین ظرفشویی چک شود. در صورتی که مشاهده کردید این بخش کار نمی کند لازم است بررسی کنید که آیا با تکه های چربی و غذا بسته شده است یا خیر. در صورت بروز این مشکل لازم است که این قطعه تمیز شود. در غیر این صورت بایستی این قسمت دستگاه، توسط مرکز تعمیر ظرفشویی در شیراز تعویض شود.

 

 

 

ارسال نظر: