کدخبر: 19448

از طراحی محصول تا وب سایت و برندینگ خود را به آویده بسپارید

آژانس دیجیتال برندینگ آویده از سال 1360 شمسی فعالیت خود را در حوزه‌های برندینگ، بسته بندی، مارکتینگ و اجرای کمپین‌های بازاریابی یکپارچه آغاز کرده است. این آژانس دیجیتال برندینگ در طی فعالیت 40 ساله خود توانسته بهترین نمونه‌های برندسازی و طراحی بسته بندی را در بازار داخلی ایران عرضه کند.

 

در آژانس دیجیتال برندینگ آویده کلیه خدمات مربوط به رشد و توسعه یک کسب‌و‌کار در هر حوزه‌ای از قبیل طراحی محصول، سایت و برندینگ به شکلی کاملا تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید ذهنیتی جدید، پربار و البته بسیار مثبتی از خود در ذهن مخاطبان بازار هدف خود ایجاد کنید کافی است تا با آویده همراه شوید.

خلق برندی قدرتمند و متمایز با آویده

شما برای رهایی یافتن از ترافیک سنگین رقابت رقبا و پیشی گرفتن از آن‌ها تنها به چند استراتژی بلند مدت و کوتاه مدت در پروسه مارکتینگ و برندینگ خود نیاز دارید! برندینگ عنصر کلیدی هر کسب‌و‌کاری است که با استفاده از آن می‌تواند برتری و تمایز خود را نسبت به رقبا به مخاطبان هدف ابراز کند.

 

طراحی وبسایت با وردپرس

آژانس دیجیتال برندینگ آویده در طی این 40 سال تلاش مستمر و بی‌وقفه خود امروز به این نتیجه رسیده است که هر کسب‌و‌کاری برای داشتن برندی خاص و البته قدرتمند باید استراتژی برندینگی حرفه‌ای و کاملا تخصصی برای خود تعیین کند. به همین ترتیب متخصصان و کارشناسان آویده با تکیه بر تجربه چند ساله و دانش بنیادی خود می‌توانند با شناسایی کامل و دقیق مخاطبان بازار هدف شما نیز می‌توانند این پروسه را آغاز کنند.

البته ما در فرایند تعیین استراتژی برندینگ تلاش می‌کنیم تا جایگاه و موقعیت برند شما در بازار خدمات تخصصی به شکلی دقیق تعیین کنیم. البته بیان جایگاه برند شما توسط آویده کاملا حقیقی و بر اساس توانایی‌ها و خدمات شما است تا با استفاده از آن بتوان بیشتر و بهتر توجه مخاطبان را جلب کرد.

توجه به المان‌های بسیار مهم در برندینگ: لوگو، برند و عنوان

یکی از مهم‌ترین کارهایی که ما در آویده در طول اجرا و پیاده‌سازی استراتژی برندینگ به آن توجه می‌کنیم برند، لوگو و عنوان است. در صورتی که شما هم به تازگی شرکت خود را تاسیس کرده‌اید حتما به یک نام تجاری متمایز و جذاب نیاز دارید. المان‌هایی چون برند (نام تجاری)، لوگو و عنوان بیشترین اهمیت را در موفقیت یک استراتژی برندینگ دارند.

لوگو در این میان بیشترین تاثیر را در ثبت تصویری متفاوت در ذهن مخاطب دارد. برای نمونه شما با دیدن لوگو سیب گاز زده در کسری از ثانیه شرکت اپل و محصولات آن را تصور می‌کنید، این دقیقا بهترین مثال از یک برند موفق و قدرتمند است. تمام تلاش ما در آویده از برندسازی کسب‌و‌کار شما این است که نام و تصویری متمایز و مثبت از برند شما در ذهن مخاطبان هدف به مدت بسیار طولانی حتی مادام‌العمر نقش ببندد!

آویده-آژانس برندینگ و دیجیتال مارکتینگ

9

صفر تا صد طراحی سایت با آویده

وب‌سایت بزرگ‌ترین و بهترین ابزار هر کسب‌و‌کار دیجیتال امروزی است. بک کسب‌و‌کار آنلاینی که تنها در شبکه‌های اجتماعی بدون داشتن وب‌سایت اختصاصی در حال فعالیت است مانند فردی است که سوار بر دوچرخه‌ای شده و قصد دارد با تمام توان خود به خودروهای پرسرعت رقبا نیز برسد!

برای اینکه بتوانید شما هم مانند بسیاری از کسب‌و‌کارهای قدرتمند دیگر در حوزه‌های مختلف سوار بر سفینه توقف‌ناپذیر فروش شوید بایستی یک سایت با بهترین امکانات و تجربه و رابط کاربری را متناسب با نوع حوزه فعالیتی خود راه‌اندازی کنید.

10

اصول و مراحل طراحی سایت (Web design) در آویده

اولین کاری که در آویده برای طراحی هر سایتی انجام می‌شود تعیین اهداف اصلی کسب‌و‌کار از راه‌اندازی سایت است. برای نمونه اگر هدف اصلی شما از راه‌اندازی سایت فروش انواع محصولات مختلف باشد بایستی نوع برنامه نویسی و قالب سایت متناسب با نیازهای یک سایت فروشگاهی باشد. نیازسنجی از مهم‌ترین مراحل طراحی سایت در آویده است.

دومین مرحله از طراحی سایت در موسسه ما معماری دقیق و کامل اطلاعات است، در این مرحله داده‌های گردآوری شده در اثر نیازسنجی به شکل یک قالب ساختار داده‌ای آماده می‌شود. در حالت کلی کلیه مراحل طراحی سایت در موسسه ما از انتخاب نام دامنه گرفته تا تعیین عناوین صفحات و... به صورت تخصصی انجام می‌شود تا شما بتوانید در نهایت بهترین و مناسب‌ترین سایت را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

البته باید به این نکته بزرگ و مهم هم اشاره کرد که برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو به خصوص گوگل باید در مرحله اول سایتی با استانداردهای تعیین شده طراحی کرد.

طراحی محصول (Product Design) خلاقانه و موثر با آویده

محصول دستاورد و نتیجه تلاش‌های شما برای برطرف کردن نیاز مخاطبان هدف است. به بیانی روشن‌ترشما برای اینکه بتوانید توجه‌ شمار زیادی از مخاطبان را به خود جلب کنید باید محصولی مطابق با درخواست، نیاز و سلیقه آن‌ها به بازار انحصاری عرضه کنید.

طراحی محصول بیشترین اهمیت را در میزان فروش و نتیجه‌گیری کسب‌و‌کار شما دارد، پس اگر می‌خواهید به برند خود قدرت ببخشید کافی است تا محصولاتی خاص و در عین حال کاربردی را برای مخاطبان هدف تولید کنید. طراحی محصول در آویده با توجه به دو المان مشارکت طراحی یکپارچه طراحی مهندسی و طراحی صنعتی صورت می‌گیرد.

طراحان گرافیک، تجربه کاربر، انیمیشن و محققین کاربران ما در آویده همگی دست در دست هم می‌دهند تا در نهایت محصولی جذاب را برای شما خلق کنند به گونه‌ای که هر مخاطبی با دیدن آن مجذوب و شیفته آن شود.

11

شرح طرح محصول (PDS) در آویده

شرح طرح محصول از جمله مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات است که بر خلاف سایر شرکت‌ها در آویده به آن توجه ویژه‌ای می‌شود. در این بخش از طراحی محصول کارشناسان ما بعد از گفت و گو با مشتریان و مخاطبان شما و همچنین تحلیل کامل بازار اطلاعاتی مفید و خاص را جمع‌آوری می‌کنند. سپس با استفاده از این اطلاعات طرح محصول را شرح داده و ویژگی‌هایی که باید داشته باشد را به اشتراک می‌گذارند.

پس از انجام اقدامات فوق نوبت به طرح ایده کلی محصول می‌رسد. در این مرحله کارشناسان و طراحان ما با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده طرح اولیه‌ای از محصول را ارائه می‌کنند. پس از انتخاب ایده کلی از بین چندین ایده و ارزیابی آن طرح جزئی و کامل محصول نیز پیاده‌سازی و اجرا می‌شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

 

ارسال نظر: