کدخبر: 19454

خرید توری سرندی ، ساندویچ پانل و توری فلزی

توری سرندی مانند یک ورق مشبک، از ترکیب مفتول های بافته شده ایجاد می شود. فضاهای خالی ایجاد شده از بافته شدن مفتول ها، چشمه نام دارند. وجود چشمه ها، باعث ایجاد انعطاف پذیری در توری می گردد. همچنین موج دار بودن مفتول های استفاده شده در توری، مقاومت توری و یکنواختی چشمه ها را افزایش می دهد .

 

 

 

 

 

توری سرندی چیست ؟

به طور کلی بافت این نوع توری بسیار به بافت پارچه نزدیک است. در بین رشته‌های مفتول استفاده شده در ساخت این محصول، فضاهای خالی‌ای وجود دارد که به آن‌ها چشمه یا حفره گفته می‌شود. چشمه‌ها به توری سرندی این امکان را می‌دهند که مواد مختلف را الک کرده و آن‌ها را از هم تفکیک کند .

این نوع توری، به علت داشتن حفره یا چشمه در میان مفتول‌های سازنده‌اش خاصیت انعطاف‌پذیری دارد. این خاصیت باعث می‌شود بتوان از آن برای استفاده در موقعیت‌های بسیار متنوعی بهره برد . مفتول‌های استفاده شده در ساخت این توری‌ها، اغلب به صورت موج‌دار هستند. موج‌دار بودن مفتول‌ها باعث می‌شود توری سرندی استحکام بالاتری پیدا کند و این ویژگی آن را برای استفاده در صنایع مختلف، به خصوص مصارف عمرانی و ساختمان‌سازی مناسب می‌کند .

با توجه به این‌که عمده کاربرد این محصول در غربال کردن مخلوط‌های ناهمگن مختلف است، ضروری است که اندازه‌ی چشمه‌ها یکسان باشد. به همین دلیل سازندگان آن در طی فرایند ساخت، برای یکنواختی اندازه‌ی چشمه‌ها، مفتول‌ها را به هم جوش می‌دهند . برای خرید توری سرندی تنها کافیست با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

 

2

 

ساندویچ پانل چیست ؟

ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آن‌ها از فوم‌های پلی یورتان، اکس پی اس، پلی استایرن یا پشم سنگ پر کرده‌اند و جهت پوشش دیوار بکار می‌رود را ساندویچ پانل دیواری می‌نامند. پانل دیواری برای پوشش دیواره‌های فضاهای صنعتی، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، ساختمان‌های پیش ساخته و.. به کار می‌رود ، قیمت ساندویچ پانل به صورت روزانه دچار نوسان می شود ، به همین دلیل بهتر است قبل از خرید محصول با کارشناسان فولادین مشورت کنید .

 

 

کاربرد و استفاده ساندویچ پانل

استفاده از پنل ساندویچ در انواع سردخانه‌ها و صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه صحرایی سرویس بهداشتی، نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، پست نگهبانی، ویلاهای یک و دو طبقه- واحدهای امدادی در زمان‌های بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، دیوار و سقف سالن‌های تولید، ساختمان‌های اداری و هتل‌ها، کانکس، کانتینرها کاربرد ساندویچ پانل در مخازن چند جداره، پوشش سوله انبارها، خانه‌ها و ویلاهای، ساندویچ پانل در صنایع، پوشش سوله، باشگاه و سردخانه، واحدهای امدادی در زمان‌های بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، مسکونی، انبار غلات، مدارس و درمانگاه‌های سیار، سردخانه گوشت و لبنیات، خانه‌های سیار و کاروان‌ها، استخرهای سرپوشیده و سالن‌های ورزشی، دیوار و سقف ساختمان‌های صنعتی، دیوار و سقف کاذب و دیوار تقسیم داخلی و اتاق‌های اداری در کارخانه‌ها می‌باشد .

 

3

 

 

توری فلزی چیست ؟

توری های فلزی ، محصولاتی هستند که از سیم های مفتولی ساخته می شوند. توری های فلزی شبکه ای است که از کشش یا برش ورق های فولادی و یا از بافته شدن سیم های مفتولی تولید می شوند. توری های فلزی انواع مختلفی دارند که بر اساس نحوه تولید توری، ابعاد چشمه توری و سایز سیم توری فلزی به کار رفته در آن دسته بندی می شوند . برای استعلام قیمت توری می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید .

 

ارسال نظر: