کدخبر: 19945

بیوگرافی مسعود صادقلو + زندگی خصوصی و درامد

 

 

مسعود صادقلو کیست ؟

مسعود صادقلو متولد 18 فروردین 1365 در تهران، خواننده می باشد ، اولین بار با فیت دادن شروع به قدم در راه موسیقی زیرزمینی گذاشت، همکاریش اش با رضا شیری و سپس مسعود جهانی کارهایش را حرفه ای منتشر کرد و خیلی زود دیده شد بصورت جدی موسیقی از نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد سپس با حضور در کلاس های آواز کلاسیک محمدرضا صادقی خط مشی مشخصی به فعالیت خود از سال 95 داد .

 

 

سابقه مسعود صادقلو

مسعود جهانی یکی از برترین تنظیم کننده های ایرانی است و با خواننده هایی مانند رضا بهرام، میثم ابراهیمی، مهدی دارابی و … همکاری داشته است که اکثر کارهای او بسیار موفق بوده اند. مسعود جهانی در ابتدا با مسعود جهانی و رضا شیری کار موسیقی را شروع کرد .

معروف ترین آهنگ او هوس باز است که مدتی در هر جایی شنیده می شد و همین قطعه باعث مشهور شدن او شد. سپس آهنگ نیمه گمشده و زیر بارونا برقص هم منتشر شد که باعث بیشتر شناخته شدن وی شد .

 

5

 

دانلود آهنگ مسعود صادقلو

آهنگ های مسعود صادقلو همواره جزو پر دانلود ترین آهنگ های وبسایتن کاست باز بوده است ، برای جدیدترین ریمیکس ها و آهنگ های مسعود صادقلو می توانید به وبسایت کاست باز مراجعه نمایید . آهنگ هیچ را به صورت فیت با الیاس یالچینتاش منتشر کرد. متاسفانه این آهنگ نتوانست موفق شود و زیاد شنیده نشد. این اهنگ بقدری ضعیف بود که الیاس آهنگ را در شبکه های اجتماعی اش نظیر اینستاگرام معرفی نکرد . او هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است. عکس هایی در کنار دخترانی که هوادارش هستند منتشر شده است و هیچ کدام همسر او نیستند .

 

 

شهرت

همکاری مسعود با رضا شیری و سپس همکاری با مسعود جهانی باعث شد تا کارهایش دیده شوند و توانست کارهایش را به صورت حرفه ای منتشر کند. در مورد این که او با کدام آهنگ توانست برای مخاطبان معرفی شود باید بدانید که مسعود صادقلو اولین بار صدایش با آهنگ هوس باز شنیده شد. قطعه های دیگر او با نامهای آخر شب، دیونه بازی، زیر بارونا برقص و نیمه گمشده هم در رسیدن او به شهرت بیشتر بی تاثیر نبودند. باید بدانید که آنچه باعث شهرت بیشتر صادقلو شد، سبک کار او بوده است که سبک پاپ است و با نوع لحن و اجرای خاصی که دارد باعث شده است تا در عرصه موسیقی چهره ای شاخص شود .

 

 

رستوران مسعود صادقلو

مسعود صادقلو در سال ۱۴۰۲ رستوران های زنجره ای خود را به نام آخر شب در متل قو و تهران افتتاح نمود . علاوه بر درامد بالای کنسرت ها رستوران های او نیز درامد بالایی برای این خواننده بوجود آورده است .

 

6

 

دانلود ریمیکس جدید

دانلود ریمیکس جدید یکی از عبارت های پر سرچ سایت های دانلود آهنگ در ایران می باشد ، وبسایت کاست باز یکی از برترین وبسایت های دانلود آهنگ و ریمیکس است .

 

 

حواشی مسعود صادقلو

در بخش خبری بیست وسی در یکی از بخش های چالشی خبر بیست و سی درباره دادن مجوز به خوانندگان از وزارت ارشاد این مجری به خواننده پاپ اهانت کرده وی را خواننده مبتذل خواند و مورد انتقاد قرار داد. این مجری زن گفت که خواننده ای با نام م ص اجراهای مبتذل در دخال و خارج از کشور برگزار می کند و نظارتی در برگزاری این کنسرت ها و دادن مجوز نیست. در پاسخ به این حمله نیز صادقلو جوابی با کامنتی در پیج خود به این مجری سیما داد .

 

 

دانلود جدیدترین موزیک ها از کاست باز

کاست باز یکی از ده وبسایت برتر موسیقی می باشد که همیشه در صدر گوگل و نتایج به مخاطبان معرفی می شود ، برای مشاهده جدیدترین مطالب کاسب باز می توانید به این وبسایت دانلود آهنگ رایگان سری بزنید و از شنیدن بهترین موزیک ها لذت ببرید .

 

ارسال نظر: