کدخبر: 19963

دانلود آهنگ های جدید ایرانی ۱۴۰۲ از زوریکس

زوریکس یکی از پر دانلود ترین سایت های موسیقی در کشور می باشد که با ترافیک روزانه صدها هزار نفر ، یکی از پر بازدید ترین رسانه های موسیقی ایرانی می باشد .

 

 

خوانندگان پر دانلود رسانه زوریکس

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود . بابک جهانبخش خواننده پر مخاطب موسیقی پاپ ایران، روز یکم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در یوخوم آلمان به دنیا آمد. پدرش در آن زمان در آلمان تحصیل می کرد .

بابک جهانبخش در سال 1388 وقتی 26 ساله بود با مروارید شهریاری ازدواج کرد ، خانم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرت جهانبخش در لندن انگلستان بود که این آشنایی از آنجا شروع و به ازدواج ختم شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا می باشد . در روزهای پایانی آذر 1396 بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم «پریا پرتوی» فرد طراحی و مدل لباس خبر دارد .

 

محسن ابراهیم زاده

او از سال ۱۳۸۰ و در سن ۱۴ سالگی شروع به قرائت قرآن کرد و به تدریج وارد عرصه موسیقی شد.[۵] در سال ۱۳۸۳ و در سن ۱۷ سالگی به دوره‌های نوازندگی سازهای ایرانی شرکت کرد و به کلاس‌های آکادمیک موسیقی نزد استاد موسیقی مهدی نیک نام رفته و اولین آهنگ خود را با نام (هنوزم) منتشر کرد . از پرآوازه‌ترین ترانه‌های وی می‌توان به شب‌های دیوونگی ، دلم ازت شکسته ، تب عشق ، میشی فداش ، طاقچه بالا ، برداشت رفت ، دونه دونه ، عاشق شدن ، بی‌قرارم ، چقدر زود ، گرداب ، و.. اشاره کرد . در شهر تربت حیدریه خراسان رضوی در 145 کیلومتری مشهد مقدس بدنیا آمد ، مدتی در کرج ساکن بودند و حالا در شهر قدس در غرب تهران زندگی می کند .

 

7

 

محسن یگانه

محسن یگانه زاده ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس است. او دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تحصیل می‌کرد اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد . پدر محسن یگانه فرزند شهید شده است. او در زمان دفاع مقدس، جذب نیروهای بسیج شد و هنگامی که محسن 10 ماهه بود پدرش در 23 اسفند سال 64 در 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید .

 

 

دانلود ریمیکس8 رپ

برای دانلود جدیدترین ریمیکس های رپ و پاپ می توانید با رسانه زوریکس مراجعه نمایید ، این وبسایت یکی از پر ترافیک ترین وبسایت ها در حوزه موسیقی ایران می باشد .

 

 

دانلود آهنگ جدید

وبسایت زوریکس یکی از غنی ترین آرشیو های موسیقی در سبک های مختلف می باشد ، برای  دانلود جدیدترین آهنگ ها می توانید با وبسایت زوریکس مراجعه نمایید .

 

 

اپیکیشن زوریکس

پس از رونمایی از وبسایت زوریکیس بزودی اپیکیشن زوریکس نیز رونمایی خواهد شد ، اپیکیشینی که مرجع کاملی از آرشیو موزیک های مجاز می باشد .

برای دانلود آهنگ روی این لینک کلیک نمایید و وارد وبسایت زوریکس شوید .

 

 

ارسال نظر: