کدخبر: 19980

از کجا پرستار سالمند مرد و زن برای سالمند در منزل استخدام کنیم؟

سالمندان به دلیل ابتلا به بیماری های مزمن سالمندی به مراقبت و نگهداری نیاز دارند، امروزه اعضای خانواده ها به دلیل مشغله های کاری، تحصیلی و امور روزمره توانایی مراقبت و نگهداری از سالمندان شان در منزل را ندارند از این جهت برای مراقبت و نگهداری از عزیزان سالمندشان پرستار استخدام می کنند.

 

 

ممکن است شما هم برای مراقبت و نگهداری از سالمندان عزیزتان به پرستار نیاز داشته باشید و از خودتان بپرسید که از کجا پرستار سالمند مرد و زن برای سالمند در منزل استخدام کنیم؟ در این مقاله به معرفی بهترین مرکز خدمات پرستاری برای استخدام پرستار سالمند مرد و زن در تهران می پردازیم.

 

شرکت خدمات پرستاری سپید گستر

سپید گستر مجموعه خدمات پرستاری مجاز و معتبری در تهران است که می توانید پرستاران سالمند مرد و زن مجرب و متخصص را از این مجموعه استخدام کرده و مراقبت و نگهداری از سالمندان تان را به آن ها بسپارید، این مجموعه در تمامی مناطق تهران شعبه داشته و از شرق تا غرب و شمال تا جنوب به ارائه خدمات تخصصی پرستاری می پردازد.

وظایف پرستار سالمند مرد و زن در منزل

  1. پرستار سالمند در منزل سالمند را همراهی کرده و با او هم صحبت می شود.
  2. فشار خون و قند خون سالمند را بررسی و کنترل می کند.
  3. مصرف داروهای سالمند را مدیریت می کند.
  4. وضعیت جسمانی و روانی سالمند را بررسی کرده و وضعیت سالمند را به پزشک گزارش می دهد.
  5. سالمند را حمام کرده و در انجام امور نظافتی به سالمند کمک می کند.
  6. در رفتن سالمند به سرویس بهداشتی به او کمک می کند.
  7. برای سالمند برنامه غذایی مناسب تنظیم می کرده و در صورت نیاز برای سالمند غذای تازه و سالم تهیه می کند.
  8. از ایجاد زخم بستر در سالمند جلوگیری می کند.
  9. در صورت نیاز سوند، پوشک و پانسمان سالمند را تعویض می کند.
  10. سالمند را سرگرم کرده و اوقات فراغت سالمند را پر می کنند.

پرستار سالمند

پرستار سالمند مرد و زن برای سالمند

پیش از استخدام پرستار برای سالمندتان نظر او را در رابطه با جنسیت پرستاری که برایش استخدام می کنید جویا شوید، بسیاری از سالمندان با توجه به اعتقادات و عقاید شان پرستار هم جنس با خودشان را ترجیح می دهند.

اگرچه بسیاری از افراد تصور می کنند که پرستاری شغلی زنانه است و ممکن است تعداد پرستاران آقا کمتر از نیاز جامعه باشد با توجه به موارد ذکر شده باید بگوییم که در صورتی که برای مراقبت و نگهداری از سالمند عزیزتان در منزل به پرستار مرد نیاز دارید، امکان استخدام پرستار مرد از مجموعه سپید گستر وجود دارد.

پرستار سالمند مرد سپید گستر

همان طور که توضیح داده شد ممکن است اغلب افراد با شنیدن واژه پرستار، خانمی با لباس سفید را تصور کنند، واژه پرستار در بسیاری از جوامع با نگاه جنسیتی آمیخته شده است، کشورهای پیشرفته و توسعه یافته از هر دو جنس آقا و خانم در مشاغل مختلف استفاده می کنند.

در صورتی که سالمند آقا نیاز به پوشک شدن دارد، بیمار یا ویلچری است، می توانید مراقبت و پرستاری از او را به پرستار مرد بسپارید، سالمندان آقا جهت جابه جایی از تخت به ویلچر، رفتن به سرویس بهداشتی، استحمام، تعویض پوشک، پانسمان زخم بستر و... با پرستار آقا احساس راحتی بیشتری دارند.

پرستار سالمند مرد

پرستار سالمند زن

بسیاری از خانم های سالمند ترجیح می دهند که پرستار خانم از آن ها مراقبت کند، برخی از بانوان سالمند به سوند، پوشک یا تعویض پانسمان نیاز دارند از این جهت ترجیح می دهند که پرستار خانم از آن ها مراقبت کند، در صورت نیاز به پرستار سالمند زن می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

ساعت کاری پرستار مرد و زن در سپید گستر

پرستار سالمند ساعتی

ممکن است برای چند ساعت به مراقب و پرستار سالمند در منزل نیاز داشته باشید، برای حضور در جلسات کاری مهم، مهمانی، پیک نیک، کلاس و... می توانید از خدمات پرستار ساعتی موسسه سپید گستر استفاده کنید، پرستاران در ساعتی که شما تعیین کنید به مراقبت از سالمند پرداخته و به وظایف شان نسبت به سالمند در این ساعات واقف هستند.

پرستار سالمند نیمه وقت

بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند که خودشان از سالمندان عزیزشان مراقبت کنند، اما برای مراقبت از سالمندان در مقاطع زمانی خاصی به پرستار نیاز دارند، به طور مثال چند روز در هفته یا ماه یا ساعاتی از روز را به کمک پرستار سالمند نیاز دارند، در صورت نیاز به پرستار سالمند نیمه وقت می توانید پرستار مورد نیاز تان را از موسسه سپید گستر استخدام  کنید.

دستمزد و هزینه پرستار ساعتی و نیمه وقت کمتر از پرستار روزانه و شبانه روزی است.

نگهداری از سالمند

پرستار سالمند روزانه

خانواده هایی که سالمندشان تنها در طول روز به مراقبت نیاز دارد می توانند از خدمات پرستار سالمند روزانه در منزل استفاده کنند، این افراد به دلیل مشغله های کاری زیاد توانایی مراقبت از والدین سالمندشان در منزل را نداشته و می توانند از خدمات پرستار روزانه مرکز سپید گستر استفاده کنند.

پرستار سالمند 24 ساعته

در صورتی که سالمند توانایی انجام امور روزمره و شخصی خود را نداشته باشد و یا به دلیل بیماری های مزمن سالمندی همچون آلزایمر و... به مراقبت و پرستاری 24 ساعتی نیاز داشته باشد می توانید از خدمات پرستار شبانه روزی در منزل استفاده کنید.

پرستار سالمند مرد

چرا پرستار سالمند مرد و زن را از سپید گستر استخدام کنیم؟

  • سپید گستر موسسه ای رسمی و دارای مجوز از وزارت بهداشت است.
  • کلیه پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر افراد آموزش دیده و متخصصی هستند که با وظایف خودشان آشنایی داشته و آن ها را به بهترین شکل انجام می دهند.
  • پرستاران سالمند فعال در سپید گستر به ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت می پردازند.
  • پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر به ارائه خدمات تخصصی به صورت ساعتی، نیمه وقت، روزانه و شبانه روزی می پردازند.
  • کلیه پرستاران فعال در موسسه سپید گستر افرادی با تجربه هستند.
  • کارشناسان مجموعه سپید گستر به صورت مداوم عملکرد پرستاران را نظارت می کنند.
  • مشاوران و کارشناسان مرکز سپید گستر در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز و گرامی هستند.

دستمزد پرستاران فعال در شرکت خدمات پرستاری سپید گستر مطابق با تعرفه های مجاز و تحت نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تعیین شده و کاملا مقرون به صرفه هستند.

 

ارسال نظر: