کدخبر: 20077

استاندار مازندران: با پتروشیمی مازندران لجبازی میکنند

رییس قوه قضائیه: برای تحقق شعار سال، جلوی اجرای پروژه‌های بزرگ را نگیرید

ادعاهای غیر واقعی و از روی غرض ورزی سازمان محیط زیست که به گفته استاندار مازندران از روی لجبازی با مگاپروژه پتروشیمی مازندران صورت میگیرد، در شرایطی مطرح میشود و جلسه کمیسیون زیربنایی، صنعت و محیط زیست را با دستور جلسه حذف مگا پروژه پتروشیمی مازندران در روز یکشنبه ۵شهریور ترتیب داده که کاملا در تعارض با نقطه نظرات دولتمردان است.

در همین رابطه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفته: «اینجا میانکاله نیست و پتروشیمی مازندران مطابق با استانداردهای محیط زیست بوده و حق مردم مازندران است.»

مقام عالی دولت ادامه داد: «ادعاها در مورد پتروشیمی مازندران غیر کارشناسی مطرح می‌شود و از اینکه چه جریانی پشت آن است، اطلاع نداریم. اما برای انحراف افکار عمومی این کار انجام می‌شود.»

به گفته حسینی پور،  کارشناسان ورزیده بازرسی کل کشور گزارش‌های بسیار خوبی به نفع مازندران تهیه کرده‌اند که هیچگونه انحرافی در موضوع دیده نشده است. ضمن اینکه اجرای پروژه بر عهده آلمانی‌هاست و تا حالا ۲۰۰ هزار میلیارد تجهیزات وارد ایران شده که برای ۷هزار نفر شغل مستقیم ایجاد میکند.»

این در حالیست که امام جمعه بهشهر نیز در خطبه های نماز جمعه از سنگ اندازی و مانع تراشی‌ها در روند احداث پتروشیمی مازندران گله کرده و گفته بود مردم پشت سر آن هستند و نمی‌گذارند متوقف شود.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه نیز عنوان کرده برای تحقق شعار سال باید مشکلات را رفع کنیم و به بهانه مشکل زیست محیطی نباید از اجرای پروژه‌های بزرگ و ملی جلوگیری کرد.


ارسال نظر: