کدخبر: 20178

پرفروش ترین رمان های ایرانی چه کتاب هایی هستند؟

کتاب ها مجموعه ای از تجربیات انسان ها در زمان های گوناگون هستند که توسط نویسنده ها به نگارش در آورده می شوند. به زبان ساده کتاب ها و رمان هایی که در قرن ها و زمان های مختلف نوشته شده، گنج هایی هستند که به راحتی در قالب داستان ها در دستان ما قرار می گیرند. باشد که پاس بداریم و به بهترین نحو از آنها استفاده کنیم. در میان رمان های نوشته شده، برخی بیشتر به فروش رفته و مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته است. در ادامه به معرفی برخی از پرفروش ترین رمان های ایرانی می پردازیم تا با آن ها آشنایی بیشتری پیدا کنید. تمامی کتاب های معرفی شده را میتوانید از سایت http://www.ekut.ir تهییه کنید.

Capture1

پرفروش ترین رمان های ایرانی

  • رمان ایرانی جای خالی سلوچ

رمانی به سبک رئال از محمود دولت آبادی است. محمود دولت آبادی در سبزوار متولد شده و بیشتر شخصیت های داستانش را از روستایی های اطراف خراسان مده الهام گرفته است. رمان جای خالی سلوچ در طی ۷۰ روز و درست زمانی نگاشته شده که نویسنده از زندان ساواک آزاد شده است‌. داستان سلوچ از زمانی آغاز می شود که او از خانه بیرون رفته و دیگر باز نمی گردد. حالا مادر خانواده همه زحمت ها را به گردن دارد و رنج ها و محنت های فراوانش روایت می شود. ادامه داستان زیبای جای خالی سلوچ را می توانید از معتبرترین فروشگاه کتاب ایران، فروشگاه ایکات تهیه نموده و از خرید آسان آن لذت ببرید. فروشگاهی بی نظیر که خدمات ویژه ای را برای هر خرید برای مشتری ها در نظر دارد.

22

رمان جای خالی سلوچ

  • رمان ایرانی قیدار

رمان تازه نفس قیدار که ۱۱ سال از خلق آن می گذرد، اما در دل مخاطبان جای ویژه ای باز کرده است. رضا امیرخانی نویسنده این داستان در سال ۱۳۵۲ متولد شده است. وی آثار کوتاه و بلند زیادی دارد که از پرفروش ترین رمان های ایرانی نیز هستند.

قیدار نام شخصی است که در محله های قدیمی تهران در زمان گذشته زندگی می کرده است. او مرام جوانمردی دارد که در بطن متن به آن ها پرداخته شده است. این کتاب می خواهد فضائل اخلاقی را به گونه ای دیگر به نمایش در بیاورد. از زبان خود نویسنده شخصیت قیدار الگویی از شخصیت جهان پهلوان تختی می باشد. داستان به قدری جذاب است که اگر بخواهید می توانید همین لحظه از فروشگاه اینترنتی ایکات آن را در کوتاه ترین زمان ممکن خرید نمایید. ویژگی اصلی فروشگاه ایکات خرید مقرون به صرفه و سریع است.

  • رمان ایرانی سال بلوا

کتاب سال بلوا که یکی از پرفروش ترین رمان های ایرانی است، نوشته عباس معروفی و در سال ۱۳۷۱ وارد بازار نشر شده است. این کتاب جذاب را عباس معروف به مادرش تقدیم کرده است. داستان شرح حال دختری به نام نوش آفرین که دختر سرهنگ نیلوفری است. سرهنگ نیلوفری به دنبال فراهم نمودن زندگی و آینده ای عالی برای دخترش است، در حالی که سرنوشت طور دیگری رقم می خورد. برای آنکه از داستان کامل زندگی جناب سرهنگ نیلوفری و دخترش آگاه شوید می توانید خرید اینترنتی خود را از فروشگاه همیشه در دسترس ایکات آغاز کنید و لذت مطالعه آسان آن را بچشید.

33

رمان سال بلوا

  • رمان ایرانی خانه لهستانی ها

خانه لهستانی ها را مرجان شیرمحمدی نوشته است. نویسنده با سابقه کاری خوب، پس از دیگر آثار ممتازش اینک به سراغ خانه لهستانی ها آمده است. داستان به این گونه است که این خانه در جنوب تهران واقع شده و به گفته برخی از هم محلی ها این خانه به جهت پناهگاهی برای آوارگان لهستانی خریداری شده است، اما در حال حاضر در زمان پهلوی دوم در دست خانواده های ایرانی می باشد.

  • رمان ایرانی کشتی پهلو گرفته

رمان کشتی پهلو گرفته نوشته سید مهدی شجاعی داستان نویس ایرانی می باشد .این کتاب مدح و ثنای حضرت فاطمه زهرا می باشد که در ۱۴ فصل مختلف توسط راویان و بستگان حضرت فاطمه زهرا به بیان فضائل حضرت پرداخته شده است. برای مطالعه فصل های این کتاب می توانید در فروشگاه ایکات آسان به خرید کتاب خود بپردازید.

  • رمان ایرانی همنوایی شبانه ارکستر چوب ها

این کتاب که پرفروش ترین رمان های ایرانی است توسط رضا قاسمی نوشته شده است. سبک نگارش این کتاب معروف بسیار نو و جدید است. به همین دلیل صاحب چند جایزه ادبی نیز شده است. کتاب همنوایی شبانه ابتدا در آمریکا منتشر شده و بعدها اجازه انتشار آن در ایران صادر شده است. داستان به این گونه است که فردی که از ایران به فرانسه مهاجرت کرده در طبقه ششم ساختمان زندگی می کند و همسایه های مختلفی در اطراف او دیده می شوند. این داستان جذاب را از سایت اینترنتی ایکات خرید نمایید.

  • رمان ایرانی همسایه ها

احمد محمود این نویسنده معروف، کتاب رمان همسایه ها را تالیف کرده است. داستانی جذاب با سبکی سیاسی و حقیقی که هر مخاطبی را جذب خود می نماید. شخصیت داستان نوجوان خالد است که در زمان ملی شدن صنعت نفت زندگی می کرده است. خالد بر سر دو راهی عشق به دختر سیاه  چشمون و انجام وظیفه اش می ماند و در نهایت خود را در زندان می یابد. برای مطالعه رمان همسایه ها اینجا را کلیک کنید.

  • رمان ایرانی شوهر آهو خانم

 این کتاب که یکی از پرفروش ترین رمان های ایرانی می باشد، نوشته علی محمد افغانی است. نویسنده کتاب را در سال ۱۳۴۰ به نگارش درآورده و با استقبال مخاطبان از این کتاب بی نظیر همراه شد. به طوری که جایزه بهترین کتاب سال را ازآن خود کرده است. داستان این کتاب بسیار ساده و روان می باشد و در آن به مسائل چند همسری پرداخته شده است. که مطمئنا جذابیت های زیادی در متن کتاب منتظر خوانندگان است. با یک کلیک از فروشگاه اینترنتی ایکات می توانید با داستان زندگی سید میران و آهو خانم آشنا شوید.

44

رمان شوهر آهو خانم

  • رمان ایرانی چشم هایش

نویسنده این رمان معروف بزرگ علوی است که تالیفات بسیار زیادی از او به یادگار مانده است. این کتاب در سال ۱۳۳۱ چاپ شده و در آن به روابط عاشقانه با پس زمینه سیاسی پرداخته شده است. این کتاب تاثیر زیادی بر آثار هنری بعد از خود داشته است. داستان از این قرار است که زنی از طبقه  متمول جامعه عاشق مرد نقاشی می شود به نام ماکان. این عشق دردسرهایی را با خود می آورد.

فروشگاه اینترنتی ایکات

در این مقاله با پرفروش ترین رمان های ایرانی تا حدودی آشنا شدیم و از داشتن چنین گنجینه های باارزشی در کشور ایران بسیار لذت بردیم. اگر برای مطالعه کتاب های مورد علاقه خود بهانه ای برای هزینه های بالای کتاب دارید، پیشنهاد ما مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب ایکات است. ایکات علاوه بر فروش کتاب های نو، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که کتاب های خود را نیز در این سایت بفروشید.

خرید کتاب دانشگاهی و خرید کتاب زبان اصلی  ، کتاب های استخدامی همه و همه به آسانی در فروشگاه ایکات قابل خریداری می باشد. اگر قصد فروش کتاب های قدیمی خود را دارید می تواتید آن ها را از طریق فروشگاه ایکات به فروش برسانید.

ارسال نظر: