کدخبر: 20179

بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران کجاست؟

آکادمی آگاه حساب به عنوان بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران شناخته می شود که تمام ویژگی های بهترین آموزشگاه را دارد و شما را به یک حسابدار حرفه ای تبدیل می کند و تا زمانی که وارد بازار کار شوید پشت شماست.

 

بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران

رشته حسابداری یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در دانشگاه ها است و هرساله تعداد دانشجویانی که مشغول به تحصیل در این رشته می شوند افزایش پیدا می کند. اما موضوعی که وجود دارد، این است که آموزش حسابداری در دانشگاه ها چندان کیفیت لازم را ندارد و دانشجویان نمی توانند با آموزه هایی که در دانشگاه ها در اختیارشان قرار می گیرد، مشغول به کار شوند و از همین رو به دنبال بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران می گردند تا بتوانند از این طریق اطلاعات خود در رابطه با حسابداری را افزایش دهند و در ادامه مشغول به کار شوند.

البته باید گفت شرکت در این آموزشگاه ها تنها برای دانشجویان رشته حسابداری نیست و اگر شما در این رشته تحصیل نکرده اید، اما به حسابداری علاقه دارید، می توانید با پشت سر گذاشتن دوره های آموزشی در این آموزشگاه ها به مهارت لازم در حسابداری برسید. البته انتخاب بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران کار ساده ای نیست و شما باید به فاکتورهای مختلفی برای این انتخاب توجه داشته باشید که ما در این مقاله فاکتورهای مهم را معرفی می کنیم.

چرا باید به دنبال بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران بود؟

پیش از آنکه فاکتورهای مهم برای انتخاب آموزشگاه حسابداری در تهران را بررسی کنیم، می خواهیم بررسی کنیم که چرا باید به دنبال بهترین آموزشگاه بود؟ مگر آموزشگاه با آموزشگاه فرق دارد؟ در راستای پاسخ به این سوال باید بگوییم که حسابداری یک فن است و اگر استادی که حسابداری را به شما آموزش می دهد، خودش فن این حرفه را بلد نباشد نمی تواند حسابداری را به صورت حرفه ای به شما آموزش دهد.

همچنین باید گفت اصول و فنون حسابداری علاوه بر آنکه پیچیده و سخت هستند، مدام با توجه به شرایط تغییر پیدا می کنند و به روز می شوند. حال اگر شما آموزشگاهی را انتخاب کنید که براساس منابع قدیمی و تکنیک های گذشته حسابداری را به شما آموزش دهد، چه فایده و تاثیری خواهد داشت؟!

حال برعکس این شرایط را تصور کنید که بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران را انتخاب کرده اید و آموزش های لازم را به بهترین شکل پشت سر گذاشته اید و از جدیدترین تکنیک ها مطلع هستید. مسلما زمانی که آموزش شما به پایان می رسد و می خواهید به بازار کار وارد شوید، دیگر نگرانی و چالشی نخواهید داشت، زیرا با جدیدترین تکنیک ها و روش ها آشنا هستید و می توانید با کمک آن ها نیاز شرکت ها و سازمان ها را به حسابداری را برطرف کنید.

ویژگی های بهترین آموزشگاه حسابداریویژگی های بهترین آموزشگاه حسابداری

حال با توجه به مواردی که در بخش قبل به آن ها اشاره کردیم، متوجه اهمیت انتخاب بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران شده اید؛ از همین رو تصمیم داریم در این بخش ویژگی هایی که یک آموزشگاه حسابداری خوب دارد را بررسی کنیم تا با در نظر گرفتن آن ها در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • محیط مناسب و در اختیار داشتن لوازم و تجهیزات لازم

اولین ویژگی که باید به آن توجه داشته باشید، محیط آموزشگاه است. بهترین آموزشگاه در حقیقت آموزشگاهی است که برای حرفه جویان خود یک محیط مناسب فراهم کند و ابزاری که نیاز است را در اختیار افراد قرار دهد. برای مثال موردی که باید به آن توجه داشته باشید، تعداد حرفه جویی است که در کلاس ها حاضر می شوند. یک آموزشگاه خوب باید متناسب با گنجایش کلاس های خود، تعداد حرفه جو پذیرش کند و به ازای آن ها تعداد کامپیوتر نیز داشته باشد. ساعت کلاس ها نیز اهمیت دارد و باید به گونه ای باشد که افراد گیرایی لازم را دارند.

بنابراین اگر متوجه شدید که یک آموزشگاه تنها به دنبال جذب بیشتر افراد است و به شرایط هیچ توجه ای ندارد، باید گفت که این آموزشگاه انتخاب خوبی نیست و نمی تواند شما را به سطح ایده آل در حسابداری برساند.

  • داشتن اساتید حرفه ای و کاربلد

بعد از آنکه در رابطه با محیط آموزشگاه مطمئن شدید، باید اساتید و کادر آموزشگاه موردنظر را نیز بررسی کنید. باید گفت که امروزه در بسیاری از موسسه ها و آموزشگاه ها افرادی مشغول به تدریس هستند که تنها خود را موظف به تدریس می دانند و هیچ تجربه عملی از این شغل ندارند. این درحالی است که در بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران اساتیدی مشغول به کار هستند که تجربه کافی در این حیطه را دارند و تمام سختی و مصائب کار را چشیده اند.

اساتید خوب و حرفه ای که در بهترین آموزشگاه ها مشغول به فعالیت هستند، باید دائما مطالعه داشته باشند و اطلاعات خود را به روز کنند تا از قوانین مطلع شوند و آن ها را در اختیار حرفه جویان قرار دهند. علاوه بر این مورد، بهترین استاد در حقیقت به استادی گفته می شود که کار با اکثر نرم افزارهای حسابداری را بلد است و به بهترین آن ها تسلط دارد. پس مطمئن شوید که اساتید مشغول به کار در آموزشگاه موردنظرتان توانایی انتقال ساده ترین تا سخت ترین مفاهیم را به شما دارد.

  • آموزش حسابداری مطابق با سطح بندی استانداردهای جهانی

مباحث آموزش حسابداری به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که این سه دسته عبارتند از سطح مقدماتی، پیشرفته و آموزش حسابداری بازار کار؛ حال بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران در حقیقت آموزشگاهی است که می تواند تمام این سطوح را به بهترین شکل به شما آموزش دهد. البته آموزشگاه باید حرفه جویان حسابداری را تعیین سطح کند و سپس افراد در هر سطح را گروه بندی کند تا آموزش ها به درستی انجام شوند و حقی از کسی ضایع نگردد.

  • داشتن وب سایت معتبر

آخرین موردی که می خواهیم آن را به عنوان یکی از ویژگی های بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران معرفی کنیم، وب سایت مجموعه موردنظر است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که اگر آموزشگاه موردنظر شما وب سایت اینترنتی کامل نداشته باشد باید به اعتبار آن شک کنید. موسسات و آموزشگاه های حرفه ای و خوب برای آنکه در رابطه با دوره های خود اطلاع رسانی انجام دهند، یک وب سایت طراحی می کنند و از طریق آن اعتبار فعالیت های خود را نشان می دهند.

البته باید به این مورد اشاره کنیم که اگر یک آموزشگاه وب سایت نداشته باشد، لزوما به این معنا نیست که آن آموزشگاه بد است و خدمات بی کیفیتی را ارائه می دهد؛ اما داشتن این ویژگی نیز به نوبه ی خود حائز اهمیت خواهد بود.

بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران

بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران

اکنون شما با ویژگی های بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران آشنا هستید و می دانید که یک آموزشگاه خوب باید چه خدماتی را در اختیار شما قرار دهد؛ اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آید این است که کدام آموزشگاه چنین ویژگی هایی را دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت در تهران تعداد آموزشگاه های حسابداری از آنچه فکر کنید بیشتر است و ما از میان این آموزشگاه ها به شما آموزشگاه آکادمی آگاه حساب را پیشنهاد می دهیم. در این آموزشگاه اساتید حرفه ای و با تجربه مشغول به فعالیت هستند و دوره هایی که برای شما آماده کرده اند جزوء بهترین و کامل ترین دوره ها هستند. از همین رو شما می توانید با اطمینان خاطر این آموزشگاه را انتخاب کنید و با کمک دوره های آموزشی آن به یک حسابدار همه فن حریف تبدیل شوید!

دوره های این مجموعه بیش از 8 جلسه هستند که هر جلسه 4 ساعت آموزش خواهد بود؛ بنابراین می توان گفت شما 32 ساعت آموزش مفید و کاربردی را پشت سر خواهید گذاشت و به مرور به یک حسابدار حرفه ای تبدیل خواهید شد. تعداد ظرفیت کلاس ها 8 نفر است و برای هر حرفه جو یک سیستم در نظر گرفته شده است تا فرد بتواند به راحتی آموزش را یاد بگیرد و در ادامه از آن استفاده کند. برخی از مواردی که در این دوره ها آموزش داده می شوند عبارتند از:

  • آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری سپیدار

  • آموزش سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار

  • آموزش سیستم حسابداری سپیدار

  • آموزش نرم افزار حسابداری هلو

  • آموزش تهیه گزارش فروش

  • آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه در سامانه

  • آموزش سیستم حقوق و دستمزد سپیدار

  • آموزش تنظیمات سپیدار

کلام آخر

اگر تصمیم دارید به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید، باید بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران را انتخاب کنید و آموزش های مجموعه را پشت سر بگذارید. از همین رو ما در این مقاله در رابطه با اهمیت انتخاب بهترین آموزشگاه و ویژگی های چنین مجموعه ای صحبت کردیم تا شما بتوانید با در نظر گرفتن این اطلاعات بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارسال نظر: