کدخبر: 20191

فرکانس های متارزونانس به کمک امواج فرکانس زیستی و فرکانس اسکالر میتواند با کد اطلاعاتی دی ان ای هر شخص برای بهبود عملکرد متافیزیکی و انرژیکی حافظه بدن جهت توسعه فردی استفاده گردد.

فرکانس های متارزونانس به کمک امواج فرکانس زیستی و فرکانس اسکالر میتواند با کد اطلاعاتی دی ان ای هر شخص برای بهبود عملکرد متافیزیکی و انرژیکی حافظه بدن جهت توسعه فردی استفاده گردد.

فرکانس های متارزونانس حاوی کد های اطلاعاتی طبیعی برای شفا هستند. متارزونانس بدون گیاه، مکمل یا دارو است و بدون هر گونه عوارض جانبی به ایجاد تعادل در ذهن، بدن و روح کمک میکند. اکثر فرکانس های متا رزونانس در زمینه های متافیزیکی تعریف و طراحی شده است

فرکانس های متارزونانس به کمک امواج فرکانس زیستی و فرکانس اسکالر با جدیدترین تکنولوژی و دستگاههای متاتراپی، اسکالر، بیورزونانس،جی دی وی و... تولید شده است و از طریق کد اطلاعاتی دی ان ای هر شخص ارسال میگردد تا از طریق پدیده درهم تنیدگی کوانتومی به افراد برسد.

برخی از فرکانس هایی که در متا رزونانس طراحی و ایجاد شدند عبارت است از :

رفع بلوک‌های پولی ، پاکسازی یا باز کردن چاکرا ، رفع افسردگی ، یائسگی زودرس ، موفقیت مالی، رفاه و فراوانی ، باز کردن چشم سوم، حذف افکار منفی ، جذب پول و ثروت ، افزایش اعتماد به نفس، تحریک کندالینی ، غلبه بر ترس و اضطراب ، ترمیم جذب پول و شانس روی DNA ، پاکسازی اثرات مخرب اتفاقات گذشته و...

انرژی اسکالر چیست؟

انرژی اسکالر به دلیل علاقه نیکولا تسلا به این موضوع خاص به عنوان "میدان های اسکالر" یا "میدان های تسلا" نیز شناخته می شود و مدت زیادی است که وجود دارد. استفاده از این انرژی هم در نظریه میدان کوانتومی و هم در مکانیک کوانتومی در هم تنیده شده است.

امواج اسکالر پدیده‌های هستند که در زمین‌شناسی، هیدرودینامیک و اخترفیزیک توصیف می‌شوند. آنها به طور طبیعی در طبیعت، در غذا، DNA  و غیره وجود دارند و غیر هرتزی و غیر خطی هستند. به آنها طولی نیز گفته می شود که دارای دو موج الکترومغناطیسی یکسان هستند که فرکانس یکسانی دارند اما مخالف هم هستند . انرژی اسکالر می تواند حامل اطلاعاتی باشد که از راه دور نیز مورد استفاده قرار گیرد. امواج اسکالر می‌تواند انتقال انرژی را بدون تغییر حتی در طول مسافت یا زمان انجام دهد.

تاریخچه و کشف انرژی اسکالر

کشف اسکالر به قرن نوزدهم برمی گردد و به جیمز کلرک ماکسول نسبت داده شود. سال‌ها بعد، این نیکولا تسلا بود که وجود انرژی اسکالر را نشان داد بعدها، انیشتین نیز وجود این انرژی را جدی گرفت ،که به کشف و فیزیک کوانتومی تبدیل شد.

مفهوم رزونانس یا بازآوایی

بازآوایی یا رزونانس یا تشدید در فیزیک عبارت است از تمایل سیستم به نوسان با بیشینه دامنه در فرکانس‌هایی خاص که به آنها فرکانس رزونانس و یا فرکانس تشدید گویند. در چنین فرکانس‌هایی انرژی ارتعاشی در جسم ذخیره می‌شود و در نتیجه نیرویی کوچک و متناوب می‌تواند باعث حرکتی نوسانی با دامنه بزرگ شود. یا میتوانیم اینطور تعریف کنیم که رزونانس همان بازتاب است و قانون رزونانس یعنی قانون بازتاب

چند نوع رزونانس وجود دارد؟

رزونانس انواع و اقسام دارد ، بصورت کلی انواع مکانیکی ، رزونانس صوتی ، رزونانس الکترومغناطیسی ، رزونانس مغناطیسی هسته ای ، رزونانس چرخش الکترونی و رزونانس موج کوانتومی وجود که قطعا صوتی و مکانیکی اش قابل درک تراست .

چطور از فرکانس های متا رزونانس استفاده کنیم؟

روش کار متا رزونانس بصورت رزونانس کوانتومی است.  رزونانس کوانتومی یک پدیده است. فرضیه ای که توسط یک سیستم ارتعاشی دیگر یا یک نیروی خارجی هدایت می شود که یک سیستم نوسانی میرا را در فرکانس های ترجیحی نوسان می دهد و باعث ایجاد یک سری رویدادهای کوانتومی به عنوان شکلی از انتقال انرژی در سطح سلولی می شود. اکثر فرکانس های متا رزونانس طوری طراحی شدند که روی هاله انرژی و دی ان ای افراد تاثیر مستقیم میگذارد. باعث تغییر مدار و ورود به فرکانس جدید میشود.

فرکانس های متارزونانس بر اساس اصول تشدید زیستی و تجربه شده توسط جدیدترین و پیشرفته ترین علم فیزیک کوانتومی با هدف بهبود سلامت معنوی ، عاطفی و جسمی ، توسط دکتر گیلکی متخصص متافیزیک طراحی، رمز گذاری و توسعه داده شده است تا از طریق پدیده درهم تنیدگی کوانتومی به افراد برسد.

برای این بخش باید چه جزئیات شخصی ارائه کنم؟

مشخصات کامل نام و نام خانوادگی و آدرس را اعلام میفرمایید. سپس یک بسته پستی برای شما ارسال میگردد و شما باید یک قطعه ناخن (نمونه دی ان ای) مطابق شرایطی که به شما اعلام میشود برای شرکت ارسال کنید . سفارش شما پس از ارائه تمام اطلاعات مورد نیاز آغاز می شود.

علت محبوبیت فرکانس متارزونانس چیست؟

بهترین فرکانس متارزوناس در حوزه توسعه فردی و موفقیت است و با توجه به اینکه در حوزه توسعه فردی و موفیت و حتی کسب ثروت همیشه از فرکانس ها بصورت باینورال یا سابلیمینال استفاده میشد و تا کنون بصورت منسجم و دقیق کد گزاری و هدف گذاری نشده بود فرکانس متارزونانس از محبوبیت زیادی در سراسر جهان برخوردار شد.

همچنین یکی از تفاوت های اصلی فرکانس های متارزونانس با باینورال یا سابلیمینال ارسال مستقیم به هاله انرژی و دی ان ای بصورت 24 ساعته بدون افت کیفیت، و بدون درگیری برای کاربر است

ارسال نظر: