کدخبر: 20289

چگونه از بازی Candy Crush درآمد کسب کنیم ؟

چگونه از بازی Candy Crush درآمد کسب کنیم ؟

راحت‌ترین روش برای کسب درآمد از بازی کردن در Candy Crush استفاده از برنامه‌های Playtime است. این بسترها را می‌توانید روی دستگاه همراه خود نصب کنید و سپس با بازی کردن در بازی‌های مختلف از جمله Candy Crush درآمد کسب کنید.

بازی CANDY CRASH

Candy Crush یک بازی معروف و پرطرفدار است که توسط شرکت King توسعه داده شده است. هدف اصلی بازی، جمع‌آوری و ترکیب کردن شکل‌های شیرین (شکلات، آبنبات، آب میوه و غیره) در یک صفحه بازی خاص است. با ترکیب کردن سه یا بیشتر از شکل‌های هم‌رنگ در یک خط عمودی یا افقی، آن‌ها از صفحه بازی حذف می‌شوند و امتیازات به شما داده می‌شود.

 بازی Candy Crush دارای مراحل مختلف و چالش‌های مختلف است که با پیشروی در بازی، سطوح بالاتر را به دست می‌آورید. همچنین، در بازی محدودیت تعداد حرکات و زمان وجود دارد که باید آن‌ها را به بهترین شکل مدیریت کنید تا به اهداف مرحله برسید. بازی Candy Crush در انواع سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌های مختلف، از جمله موبایل‌ها و کامپیوترها، قابل بازی است.

بازی Minesweeper

a1

به منظور اجتناب از باز کردن خانه‌هایی که مین دارند و آشکار کردن تمام خانه‌هایی که مین ندارند، شما باید از اطلاعاتی که از خانه‌های همسایه دریافت می‌کنید و اصول استنتاج منطقی استفاده کنید. در ادامه، روش‌هایی را برای کمک به شما در بازی انفجار Minesweeper آورده‌ام:

- اطلاعات همسایه: هنگامی که یک خانه را باز می‌کنید، عددی ظاهر می‌شود که تعداد مین‌های همسایه آن خانه را نشان می‌دهد. با توجه به این اطلاعات، می‌توانید به نتیجه برسید که کدام خانه‌ها حاوی مین هستند و کدام خانه‌ها امن هستند.

- شمارش: با شمارش تعداد مین‌های همسایه برای هر خانه که باز شده است، می‌توانید به تشخیص خانه‌هایی که مین دارند یا امن هستند برسید. اگر عددی در یک خانه نشان داده شود و تعداد مین‌های همسایه برابر با آن عدد باشد، می‌توانید همه خانه‌های همسایه را به عنوان مین علامت بزنید. اگر عددی در یک خانه نشان داده شود و تعداد مین‌های همسایه کمتر از آن عدد باشد، می‌توانید خانه‌های خالی را به عنوان امن علامت بزنید.

مبلغ درآمد روزانه برنامه Candy Crush چقدر است؟

این بازی یکی از اولین بازی‌های رایگان با سیستم Freemium بوده که بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. گزارش مالی فصل دوم سال ۲۰۲۳ توسط شرکت Activision Blizzard نشان داد که Candy Crush Saga روزانه ۶۳۳،۰۰۰ دلار درآمد دارد.

چگونه می‌توانم با بازی کردن در Candy Crush پول دربیاورم؟

a2

در زیر برخی از روش‌های برتر برای کسب درآمد از طریق بازی کردن آمده است:

- نوشتن پست‌های وبلاگ در مورد بازی‌.

-  ساختن کانال YouTube.

-تبدیل شدن به تستر حرفه‌ای بازی.

- تبدیل شدن به استریمر در Twitch.

-کسب درآمد از راهنمایی بازی‌.

- ایجاد و فروش NFT.

-فروش لوازم جانبی بازی آنلاین.

-راه‌اندازی پادکست با موضوع بازی‌.

چگونه اپلیکیشن‌هایی مانند Candy Crush پول در می‌آورند؟

Candy Crush Saga تمامی درآمدهای خود را از خریدهای درون برنامه‌ای توسط کاربرانش کسب می‌کند. روش عملکرد آن این است که Candy Crush Saga اقلام درون برنامه‌ای را برای کاربرانش به فروش می‌رساند.

آیا Candy Crush مبتنی بر مهارت یا شانس است؟

تحلیلی از طراحی Candy Crush در Gamasutra توسط یک اقتصاددان بازی حرفه‌ای نشان می‌دهد که در ابتدا، وقتی که رودخانه اول را در نقشه بازی عبور می‌کنید، بازی از یک بازی مهارتی به "بازی پول" تغییر می‌کند، که عامل حاکم در آن شانس است و شما باید بیشتر و بیشتر فرصت‌ها را خریداری کنید تا پیشرفت کنید.

آخرین سطح Candy Crush چیست؟

در بازی Candy Crush  بیش از ۱۰،۰۰۰ سطح وجود دارد. در تاریخ جولای ۲۰۲۲، شما می‌توانید در نسخه HTML5 ۱۲،۱۸۵ سطح را در ۸۱۳ قسمت بازی کنید. برای کسانی که از برنامه Windows 10 استفاده می‌کنند، ۹۰ سطح اضافی در شش قسمت وجود دارد، به این معنی که در تاریخ جولای ۲۰۲۲، ۱۲،۲۷۵ سطح و ۸۱۹ قسمت وجود دارد.

مزایای بازی کندی کراش

بازی کردن کندی کراش می‌تواند برخی از مزایای را فراهم کند، اگرچه مهم است که بدانید این مزایا برای هر فرد متفاوت است. در ادامه چندین مزیت شناختی که می‌توان با بازی کندی کراش مرتبط کرد را بررسی می‌کنیم:

- مهارت‌های حل مسئله

- بهبود حافظه و توانایی انجام چند کار همزمان

- هماهنگی چشم و دست و بهبود مهارت‌های حرکتی دقیق

- تحریک ذهنی و تقویت عملکرد مغز

اپلیکیشن Candy Crush در روز چقدر درآمد دارد؟

در حالی که عایدی روزانه دقیق کندی کراش ممکن است متفاوت باشد، گزارش شده است که این بازی میلیون‌ها دلار درآمد در روز ایجاد می‌کند.

a3

این بازی از مدل فریمیوم استفاده می‌کند، به این معنی که دانلود و بازی آن رایگان است، اما خریدهای درون برنامه‌ای برای اقلام و ابزارهای مختلف در بازی ارائه می‌شود که به طرز قابل توجهی در عایدی آن مؤثر است. علاوه بر این، کندی کراش همچنین از طریق تبلیغاتی که در طول بازی نمایش داده می‌شود، درآمد کسب می‌کند.

با توجه به تعداد زیاد بازیکنان و گیم‌پلی ، کندی کراش به منبع درآمدی پرسود برای توسعه دهندگانش تبدیل شده است. موفقیت این بازی می‌تواند به  با توجه به مکانیزم جذاب آن، تصاویر رنگارنگ و استفاده استراتژیک از خریدهای درون برنامه‌ای نسبت داده شود.به طور کلی، کندی کراش یک برنامه موبایل بسیار پرسود است و روزانه درآمد قابل توجهی را تولید می‌کند.

کسی که Candy Crush را ساخته چقدر ثروتمند است؟

شخصی که کندی کراش را ایجاد کرده، سباستین کنوتسون، بدون شک کسب مالی قابل توجهی را به دست آورده است. با این حال، مهم است به این نکته توجه کنید که کندی کراش توسط یک تیم افراد در شرکت King، شرکتی که پشت بازی است، توسعه یافته است. اما در مورد خود سباستین کنوتسون، دقیقاً دارایی خالص او به صورت عمومی در دسترس نیست. با این وجود، موفقیت گسترده کندی کراش بدون شک به او ثروت قابل توجهی را به ارمغان آورده است.

محبوبیت بازی منجر به درآمد قابل توجهی شده است که عمدتاً به خریدهای درون برنامه‌ای و تبلیغات برمی‌گردد. با میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان و حضور قوی در صنعت بازی‌های موبایل، می‌توان گفت که شخصی که کندی کراش را ایجاد کرده، از درامد مالی قابل توجهی کسب کرده است.

چگونه و کجا می توانم حساب های بازی خود را بفروشم؟

شما می‌توانید حساب‌های بازی خود را به فروش برسانید. برخی از وبسایت‌ها به عنوان بازارچه‌هایی برای معامله حساب‌های بازی عمل می‌کنند از جمله

- PlayerUp: Worlds Leading Digital Accounts Marketplace

- Buy & Sell OSRS Gold

- WOW Gold

-  PlayerAuctions| POE Currency

- World Leading Digital Marketplace Platform،

- EpicNPC Marketplace.

سخن پایانی

آیا می‌توان با بازی کردن کندی کراش پول کسب کرد؟ پاسخ کوتاه این است که بله، اما واقعیت پیچیده‌تر است. در حالی که برخی از بازیکنان توانسته‌اند از این بازی سود کسب کنند، اما این یک منبع درآمد تضمینی برای همه نیست. برای کسب درآمد از بازی کردن کندی کراش، نیاز به سرمایه‌گذاری زمان، تلاش و استراتژی دارید.

ساختن یک جمعیت بزرگ در پلتفرم‌هایی مانند توییچ یا یوتیوب می‌تواند فرصت‌هایی برای اسپانسرها و درآمد تبلیغاتی را به ارمغان آورد. تبدیل شدن به یک بازیکن برتر در تورنمنت‌های رقابتی همچنین می‌تواند به جوایز نقدی منجر شود. با این حال، مهم است به خاطر داشته باشید که برای موفقیت در کسب درآمد از کندی کراش، نیاز به پشتکار، مهارت و کمی شانس است.

ارسال نظر: