کدخبر: 20342

عایق رطوبتی دیوار خارجی سیمانی چگونه انجام میشود؟

عایق رطوبتی دیوار خارجی سیمانی

عایق دیوار های خارجی سیمانی ساختمان  همیشه در معرض باد و باران و سرما و گرما قرار دارند. به دلیل اتفاقات طبیعی دیوار سیمانی ترک میخورد و رطوبت از درون این ترک ها وارد ساختمان میشود. عایق رطوبتی نقش جلوگیری از ورود نم و رطوبت به داخل ساختمان را دارد. عایق رطوبتی دیوار خارجی و سیمانی به صورت مواد شفاف و مایع میباشد که میتوان به مدت چندین سال از ترک و نفوذ اب جلوگیری کرد.

 عایق نما

 

عایق رطوبتی دیوار خارجی

عایق رطوبتی دیوار خارجی

انواع دیوار سیمانی خارجی

دیوار سیمان سیاه

دیوار سیمان سفید

نمای سیمان

دیوار کناری سیمانی

اب بندی دیوار سیمان سیاه بیشتر برای نماهای کناری خارجی ساختمان اجرا میشود که جهت مقاومت دیوار و بستن راه اب به اتاق های مجاور ساختمان میگردد.

دیوار سیمان سفید خارجی نمای ساختمان پس از چند سال نیاز به رنگ امیزی و ترمیم پیدا میکنند. قبل از رنگ امیزی دیوار سیمان سفید اول باید ترک های ریز و درشت را با عایق های نانو پر کنیم تا اب نفوذ نکند. این کار با مواد نانو عایق ترکیه ای انجام میشود.

 

عایق کاری نما

 

طریقه انجام عایق رطوبتی دیوار خارجی سیمانی

دیوار سیمانی را ابتدا باید با مواد سفت و غلیظ ترک گیری کرد تا تمام محفظه ها بسته شود. در ادامه یک دست روی تمام دیوار سیمانی مواد عایق زده میشود تا یک لایه روی کل سیمان بیاید.

مواد غلیظ را با پودر سنگ الک شده و عایق سوباش درست میکنیم.

 

عایق رطوبتی دیوار سیمانی

عایق رطوبتی دیوار سیمانی

عایق رطوبتی دیوار خارجی سیمانی – عایق رطوبتی دیوار باران گیر

عایق رطوبتی دیوارهای باران گیر به صورت دستی انجام میشود. دستی یعنی با فرچه و سطل انجام میگیرد. این کار باعث دوام بهتر موادی است که روی سیمان و دیوار سنگی زده میشود.

مطلب پیشنهادی ما  بهترین روش ممکن برای آب بندی نمای ساختمان و عایق کاری نما در لنگرود و ماسال

چسب مصرفی عایق کاری دیوار خارجی

چسب مصرفی برای دیوار های سیمانی به اسم سوباش میباشد. این چسب که به اسم نانو هم میشناسیم دارای دوام بالایی است و در مقابل اب و نور خورشید ماندگاری بالایی دارد.

عایق کاری سنگ نما

 

 

قیمت چسب به صورت سطلی چقدر است؟

قیمت چسب مورد نظر که در سطلهای ده کیلویی و بیست کیلویی وارد کشور میشوند لیتری 1میلیون پانصد قیمت دارد. این مواد را با هیچ مواد داخلی مقایسه نکنید و کافی است یک بار انرا روی دیوار و نمای خود استفاده کنید. قیمت بالای ان به دلیل مقاومت و دوام بالای ان است.

قیمت اجرای عایق دیوار خارجی و بارانگیر

اگر بخواهید هم چسب را داشته باشید و اجرای مناسب قیمت متفاوت است. عایق کاری از طریق شرکت ما که میهن راپل است به صورت بدون داربست اجرا میشود. اجرای ما نیاز به داربست ندارد و هزینه داربست را نمیپردازید. قیمت عایق دیوار بارانگیر که اکثرا سیمانی هم هستند از 1میلیون پانصد شروع میشود و رقم ثابتی ندارد. هرچقدر نما و پروژه شما بیشتر و بزرگتر باشد قیمت و هزینه ان نیست افزایش میابد.

 

عایق رطوبتی نمای ساختمان

 

عایق رطوبتی در کجای ایران استفاده میشود؟

عایق های رطوبتی در تمام نقاط ایران مورد استفاده قرار میگیرد. ولی بیشترین مصرف و اجرا را در شمال کشور و تهران و کرج تا به این لحظه داشته ایم. شمال به دلیل بارندگی های زیاد در طول سال باعث میشود که نم بیشتری به داخل ساختمان نفوذ کند. در تهران و کرج هم به دلیل تراکم زیاد ساختمان ها باعث نفوذ اب خواهد شد.

مطلب پیشنهادی ما  خدمات نمای ساختمان در رشت و گیلان و خدمات نمای سنگ و سیمان در رشت و گیلان

شرکت میهن راپل هم کار اجرایی عایق رطوبتی دیوار خارجی و سیمانی را انجام میدهد و هم فروش عایق های رطوبتی درجه یک را به صورت تکی و عمده ای میفروشد. دفتر مرکزی میهن راپل در تهران استاد معین و سمت شمال کشور نوشهر و کرج هم مهر شهر میباشد.

 

عایق نمای سیمانی

 

جنس موادی که برای عایق دیوار خارجی استفاده میکنیم اکرلیکی میباشد و میتوان انرا به راحتی با اب ترکیب کرد. برای دیوار سیمانی باید حتما از رزین های پایه اب استفاده کرد تا انعطاف زیادی داشته باشند.

abbandi.com

 

ارسال نظر: