کدخبر: 20391

راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی سامسونگ

قبل از اینکه به بهترین مدل های تلویزیون سامسونگ 2023 بپردازیم، بیایید نگاهی به دلایلی کنیم که تلویزیون ‌های سامسونگ را از سایر برند ها متمایز می کند و چرا این برند به این اندازه محبوب شده است.

تمام ما به دنبال یافتن یک تلویزیون با کیفیت برای خانه‌ ی خود هستیم. در بین مارک ‌های مختلف تلویزیون، سامسونگ همواره به عنوان برترین برند شناخته شده است.

به تازگی، نظرسنجی ‌ها نشان داده ‌اند که نیمی از تمام تلویزیون ‌هایی که در سرتاسر دنیا فروخته می ‌شوند، از مارک سامسونگ هستند. اگر به دنبال بهترین تلویزیون سامسونگ مناسب برای خرید هستید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مورد نیاز را در این باره کسب کنید.

images_1699270151_6548ce077705a.jpg

تلویزیون های سامسونگ چه مزایایی دارند؟

قبل از اینکه به بهترین مدل های تلویزیون سامسونگ 2022 بپردازیم، بیایید نگاهی به دلایلی کنیم که تلویزیون ‌های سامسونگ را از سایر برند ها متمایز می کند و چرا این برند به این اندازه محبوب شده است.

یکی از مهم‌ ترین ویژگی ‌های تلویزیون ‌های سامسونگ، کیفیت بسیار بالای تصویر آنهاست. سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنل ‌های نمایش تلویزیون، گوشی‌ ها و تبلت ‌ها شناخته می ‌شود.

حتی برند های معتبری مانند اپل و سونی در پنل ‌های تصویر خود از سامسونگ استفاده می ‌کنند. همچنین، با معرفی تلویزیون Neo QLED توسط سامسونگ، این برند را چند پله بالاتر از رقبای خود قرار میدهد.

دوام و مقاومت تلویزیون ‌های سامسونگ نیز بی ‌نظیر است. شما می ‌توانید سال ‌ها از تلویزیون سامسونگ بدون خرابی و نیاز به تعمیرات مکرر استفاده کنید.

 در واقع، هنوز هم در بسیاری از خانه ‌ها تلویزیون‌ های سامسونگ دوره ‌های طولانی از کارکرد را به راحتی پشت سر گذاشته و نیاز به تعویض ندارند و مثل اول به فعالیت خود ادامه می دهند.

امکانات هوشمند و اتصال به دیگر دستگاه‌ ها از ویژگی‌ های دیگری است که تلویزیون ‌های سامسونگ را ویژه می‌ کند. با ویژگی اسمارت ویو، شما می ‌توانید تصاویر، ویدئوها و موسیقی ‌های مورد علاقه‌ تان را روی تلویزیون سامسونگ خود پخش کنید. همچنین، تبدیل گوشی هوشمند خود به یک ریموت کنترل تلویزیون، امکان استفاده آسان از مرورگر و برنامه های مختلف را فراهم کرده است.

در مورد قیمت نیز، تلویزیون ‌های سامسونگ جزو به صرفه ‌ترین گزینه‌ ها هستند. با توجه به تنوع بالای مدل‌ های سامسونگ، شما با هر بودجه ‌ای می ‌توانید تلویزیون سامسونگ انتخاب کنید و از ویژگی‌ ها و امکانات منحصر به فردشان لذت ببرید.

در نتیجه، تلویزیون ‌های سامسونگ به عنوان یک گزینه بسیار مناسب با کیفیت تصویر بالا، دوام و مقاومت، امکانات هوشمند و قیمت مناسب جزو بهترین گزینه ها برای خرید هستند.

images_1699270159_6548ce0f75eee.jpg

تلویزیون چند اینچ برای خرید مناسب است؟

یکی از مهم ‌ترین تصمیم ‌ها در هنگام خرید تلویزیون، انتخاب اندازه مناسب آن است. این تصمیم به دو عامل اساسی وابسته است: بودجه شما و اندازه منزل شما.

امروزه تلویزیون‌ های استاندارد در ابعاد 32 تا 85 اینچ تولید می ‌شوند و سامسونگ نیز مدل‌ های خاصی با ابعاد 110 و 105 اینچ تولید کرده است. در میان این تنوع سایز ها، تلویزیون‌ های 55 اینچی سامسونگ بیشترین طرفدار را دارند.

تلویزیون‌ های 55 اینچی سامسونگ به عنوان گزینه ‌ای مناسب برای خانه ‌هایی با متراژ 80 تا 100 متری در ایران شناخته می ‌شوند. اما در نهایت، انتخاب اندازه تلویزیون بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد. بهتر است در کنار سلیقه شخصی خود برای انتخاب اندازه مناسب، بودجه و اندازه مکان را محاسبه کرده و در نظر بگیرید.

images_1699270166_6548ce164cbae.jpg

تلوزیون های تخت سامسونگ یا مدل های منحنی؟ کدام یک بهتر است؟

بیشترین تفاوت اساسی بین تلویزیون ‌های تخت و منحنی سامسونگ در طراحی آنهاست . تلویزیون ‌های منحنی دارای ظاهری زیبا‌تر نسبت به تلویزیون‌های تخت هستند و باعث کاهش بازتاب نور در صفحه نمایش می ‌شوند. اما تماشای تلویزیون از کناره‌ های آن لذت‌بخش نیست، زیرا صفحه منحنی تلویزیون باعث کاهش زاویه دید می ‌شود.

به عبارت دیگر، تماشای تلویزیون از کناره‌ های تلویزیون منحنی کمتر لذت‌ بخش است. همچنین، تلویزیون‌های منحنی سامسونگ با قیمت‌های بالاتری نسبت به تلویزیون‌های تخت سامسونگ عرضه می‌شوند. در نتیجه، به شما توصیه می‌شود تنها در صورتی به تلویزیون‌های منحنی سامسونگ روی آورید که به طراحی جذاب آن علاقه دارید و مهمتر از همه، آمادگی دارید که برای تماشای تلویزیون از زوایای محدودتری استفاده کنید.

کیفیت های مختلف تصویر تلویزیون سامسونگ

یکی از سوالات متداول مربوط به خرید تلویزیون‌ های سامسونگ، انتخاب مناسب ‌ترین کیفیت تصویر برای نیاز ها و کاربری خاص خریداران است. در این بخش، ما به شما انواع کیفیت ‌های تصویر موجود در تلویزیون‌ های سامسونگ را معرفی می ‌کنیم.

تفاوت‌های کیفیت تصویر در تلویزیون‌های سامسونگ به این صورت است:

کیفیت تصویر SD

   - این کیفیت دارای رزولوشن پایین است و دیگر در تلویزیون‌های جدید امروزی استفاده نمی شوند.

   - این کیفیت تصویر ها معمولا برای فیلم ‌های دی وی دی قدیمی استفاده میشد.

کیفیت تصویر HD

   - HD مخفف High Definition (وضوح بالا) است.

   - این کیفیت دارای رزولوشن بالاتری نسبت به SD است و تصاویر واضح‌ تری ارائه می ‌دهد.

کیفیت تصویر Full HD

   - کیفیت Full HD از HD بالاتر است و دارای رزولوشن 19201080x پیکسل است.

   - تلویزیون ‌های با کیفیت Full HD دارای دو میلیون پیکسل تشکیل ‌دهنده تصویر هستند

کیفیت تصویر 4k

   - کیفیت 4k دارای رزولوشن بسیار بالا با ابعاد 38402160x پیکسل است.

   - تعداد پیکسل‌ های بیشتر (حدود 8 میلیون پیکسل) در تصویر باعث ارائه جزئیات بیشتری می  ‌شود و تصاویر بسیار واضحی ارائه می ‌دهد.

کیفیت تصویر 8k

   - تلویزیون ‌های 8k دارای رزولوشن بسیار بالا با ابعاد 43207680x پیکسل هستند.

   - این کیفیت به شما جزئیات بسیار بیشتری در تصاویر ارائه می‌دهد.

   - تلویزیون‌های با کیفیت 8k از تلویزیون ‌های با کیفیت 4k قیمت ‌های بالاتری دارند.

بهترین تلویزیون های سامسونگ 2023

  • تلویزیون cu7000 سامسونگ
  • تلویزیون cu8000 سامسونگ
  • تلویزیون Q60C سامسونگ
  • تلویزیون q70c سامسونگ
  • تلویزیون Q80C سامسونگ
  • تلویزیون S95C سامسونگ

images_1699270174_6548ce1e3dcf5.jpg

چه نوع تلویزیون سامسونگی برای خرید مناسب است؟

تلویزیون qn900c مجهز به صفحه نمایش Neo Qled با کیفیت تصویر8k ، رزولوشن 7680×4320 پیکسل و رفرش ریت یا همان نرخ نوسازی 120 هرتزاست.  این تلویزیون هوشمند سامسونگ مجهز به پردازشگر Quantum Processor 8K است.

این پردازشگر به همراه تکنولوژی  Upscaling 8k رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آن ها را از بین می برد و در نهایت محتوا را با همان کیفیت اصلی پخش می کند.

تلویزیون qn900c سامسونگ دارای 6 بلندگو بوده و در مجموع توان خروجی صدای 90 وات را دارد. این تلویزیون مجهز به فناوری ALLM و VRR می  باشد. VRR مخفف عبارت Variable Refresh Rate به معنی رفرش ریت متغیر است.

این قابلیت با تغییر رفرش ریت بین 60 تا 120 هرتز در صحنه ‌های مختلف، می ‌تواند بهترین کیفیت و سرعت عمل در بازی های کامپیوتری را ارئه دهد و گزینه مناسبی برای بازی با کنسول نسل نهم مانند ps5 می باشد.

رفرش ریت 120 هرتز، تعداد پورت ها، کیفیت تصویر و رزولوشن بالا، قابلیت HGiG و تکنولوژی HDR10  همگی موجب شده اند تا این تلویزیون به یک تلویزیون گیمینگ درجه یک تبدیل شود.

تلویزیون qn900c سامسونگ از پورت HDMI 2.1 و پورت ورودی USB پشتیبانی می کند. به طور کلی تلویزیون qn900c دارای 3 پورت USB ، 4 پورت HDMI 2.1  ، بلوتوث، LAN، Wi-Fi، ورودی دیجیتال و ورودی ماهواره می باشد.

همچنین به دستیار های صوتی بیکسبی (Bixby)، گوگل (Google Assistant) و صوتی الکسا (Amazon Alexa) نیز مجهز شده است. ویژگی دیگر این تلویزیون قابلیت SmartThings است که به کمک آن می توانید وسایل هوشمند منزلتان را از راه دور مدیریت و کنترل کنید .

قیمت و خرید تلویزیون های سامسونگ

برای خرید تلویزیون سامسونگ با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه هفت هزار مراجعه کنید. بین محصولات مختلف بگردید و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. همچنین برای دریافت مشاوره درباره انواع محصولات و خرید با پشتیبانان هفت هزار در تماس باشید و اطلاعات لازم و مورد نیاز را کسب کنید. تیم پشتیبانی هفت هزار همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

 

ارسال نظر: