کدخبر: 20413

ارزان ترین تفریحات کشور ژاپن

 

بسیاری از افرادی که به ژاپن سفر می‌کنند، دوست دارند هزینه‌های این سفر را تا جایی که امکان دارد کاهش دهند به همین جهت به دنبال ارزان‌ترین تفریحاتی هستند که می‌شود در شهرهای مختلف این کشور تجربه کرد. البته سفر به ژاپن با مجموعه ستاره ونک می‌تواند در کاهش هزینه‌های اضافی به میزان فراوانی به شما کمک کند.

تفریحات ارزان در تور ژاپن

خدمات تور ژاپن ستاره ونک که به مدت ۹ شب و ۱۰ روز برگزار می‌شود شامل تهیه‌ی بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل‌های چهارستاره به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری در توکیو و اوساکا، راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی است.

https://setarehvanak.com/tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86

سفر با این مجموعه به خودی خود هزینه‌های جانبی شما را کاهش می‌دهد، با این حال می‌توانید از تفریحات ارزان قیمت و حتی رایگان زیر هم در این تور لذت ببرید.

۱. گشت و گذار در منطقه شیبویا

شاید در نگاه اول تصور کنید که بازدید از منطقه شیبویا فقط برای جوانان و افراد علاقمند به مد و فشن مناسب است؛ اما افراد در رده‌های سنتی مختلف می‌توانند از گشت و گذار در این چهارراه معروف و شلوغ لذت ببرند.

در منطقه‌ی شیبویا پارکی به نام یویوگی وجود دارد که می‌توانید بعد از پیاده‌روی، وعده‌ی غذایی خود را در آن میل کنید. به‌علاوه قدم زدن در خیابان تاکشیتا که به فشن و فرهنگ اختصاص یافته و انواع و اقسام لباس‌ها و اکسسوری‌ها در آن یافت می‌شود هم چندان خالی از لطف نیست.

نکته‌ی دیگر اینکه نباید بازید از مجمسه برنزی هاچیکو را فراموش کنید. هاچیکو به احترام یک سگ که حتی بعد از فوت صاحبش به مدت ۹ سال منتظر او در ایستگاه می‌ماند، ساخته شده است. داستان عشق و وفادارای هاچیکو انسان‌های زیادی را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار داده و حتی یک فیلم هالیوودی هم با الهام از آن ساخته شده است.

۲. تماشای کشتی سنتی ژاپن: سومو

تعدادی از گردشگران برای تماشای کشتی سومو هزینه‌های گزافی را پردخت می‌کنند؛ در حالی که نمی‌دانند بازدید از بسیاری از مراکز این ورزشی سنتی ژاپنی رایگان است. البته باید از قبل به فکر رزرو جا باشید و به نکات زیر هم توجه کنید:

  • در زمان اجرای مسابقه نباید صحبت کنید.
  • باید کفش‌های خود را در آورید.
  • در زمان شروع سومو باید فقط مسابقه را نگاه کنید.
  • پیش از عکس گرفتن اجازه بگیرید.
  • باید مسابقه را روی تشک‌های مخصوص در حالی که چهارزانو نشسته‌اید، تماشا کنید.

۳. بازدید از کاخ امپراطور در توکیو

در مرکز پایتخت ژاپن توکیو قسمتی شبیه به یک پارک بزرگ قرار دارد که در حقیقت قصر امپراطور این کشور بوده و پادشاه به همراه خانواده خود در آن سکونت دارد. قسمتی از این کاخ به صورت رایگان به بازدید عمومی اختصاص داده شده است و در برنامه تور ستاره ونک از آن بازدید می‌شود.

باید بدانید که قسمت داخلی قصر در برنامه‌ی بازدید عمومی قرار ندارد؛ اما اگر زمانی در دوم ماه ژانویه یا ۲۳ دسامبر که تاریخ تولد امپراطور ژاپن است به این کشور سفر کردید می‌توانید وارد محوطه داخلی قصر شده و خانواده سلطنتی را که در بالکن هستند، تماشا کنید.

۴. پیاده‌روی در پارک نارا

پارک نارا یکی از معروف‌ترین پارک‌ها در کشور ژاپن است که امکان بازدید رایگان از آن وجود دارد. در این پارک حدود هزار گوزن زندگی کرده و آزادانه در فضای آن گردش می‌کنند. شما می‌توانید از نزدیک این گوزن‌ها را مشاهده کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. با این وجود اگر قصد داشتید به آن‌ها غذا دهید باید کراکرهای مخصوصی را از خود پارک خریداری کنید.

البته تصور نکنید که گردش در نارا صرفاً به مشاهده‌ی گوزن‌ها و طبیعت این پارک محدود می‌شود؛ چرا که در این بخش تعدادی موزه و معبد هم قرار دارند که بازدید از تعدادی از آن‌ها مثل دروازه ناندایمون، باغ یوشیکین و معبد نیگاتسو رایگان است.

۵. بازدید از معبد سنسوجی

سنسوجی قدیمی‌ترین معبد در ژاپن است که ساخت آن به سال ۶۴۵ باز می‌گردد. بازدید از این بنای تاریخی رایگان بوده و می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را در زمینه‌ی تاریخ و فرهنگ غنی ژاپن در اختیار شما قرار دهد.

۶. خرید سوغاتی از فروشگاه‌های یک دلاری

سفر بدون خرید سوغاتی برای عزیزانتان معنایی ندارد، اما به دلیل بالا بودن هزینه‌ها ممکن است قسمتی از بودجه شما صرف انجام این کار شود. خبر خوب این است که می‌توانید از راهنمای تور ستاره ونک درخواست کنید تا شما را به فروشگاه‌های یک دلاری ببرد.

در این فروشگاه‌ها همه‌ی وسایل فقط یک دلار (۱۰۰ ین) قیمت دارند و مراجعه به آن‌ها مناسب‌ترین راه برای خرید سوغاتی است.

۷. بازدید از ساختمان فرمانداری توکیو در شینجوکو

شینجوکو یکی از مناطق گردشگری در توکیو بوده که جاذبه‌های فراوانی را در خود جای داده است. یکی از این جاذبه‌ها ساختمان فرمانداری این شهر بوده که بازدید از آن رایگان است. شما می‌توانید از این ساختمان که مشرف به شهر و پارک شینجوکو چو است، به تماشای مناظر فوق‌العاده توکیو بنشینید.

تجربه‌ی سفری اقتصادی به ژاپن با ستاره ونک

اگر قصد دارید به ژاپن سفر کنید و مدت‌ها است که برای انجام آن برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید این کار را با تور اقتصادی ژاپن ستاره ونک که در اواخر آذرماه سال جاری برگزار می‌شود تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از جزئیات با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۸۰۰۰۰ تماس بگیرید یا به وب‌سایت مجموعه مراجعه کنید.

ارسال نظر: