کدخبر: 20442

مشاوره سئو چیست؟

مشاور سئو غالبا به بررسی و تجزیه و تحلیل کلی وبسایت همراه با آنالیز مشکلات ظاهری، کدها و تگ های HTML وبسایت و... می پرازد و کمک زیادی به وبسایت کارفرما برای بهبود رتبه در نتایج موتور جستجو می کند.

 

مشاوره سئو چیست

در این محتوا از وبسایت شما را با موضوع مشاوره سئو آشنا می کنیم که احتمالا شاید سوال شما نیز این باشد که هدف از مشاوره سئو چیست و چه وظایفی را فرد متخصص سئو برعهده دارد؟ در پاسخ باید بگوئیم که مشاور سئو غالبا به بررسی و تجزیه و تحلیل کلی وبسایت همراه با آنالیز مشکلات ظاهری، کدها و تگ های HTML وبسایت و... می پرازد و کمک زیادی به وبسایت کارفرما برای بهبود رتبه در نتایج موتور جستجو می کند. همچنین این موضوع را هم بیان کنیم که از دیگر وظایف یک متخصص و مشاور سئو می توان به شناخت بهترین روش ها همچون سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه و ترکیب این دو مورد برای کسب رتبه بالاتر در نتایج گوگل اشاره داشت.

منظور از مشاوره سئو سایت چیست؟

اگر سوال شما نیثز این بوده که منظور از مشاوره سئو چیست باید بگوئیم که مشاوره سئو با هدف بهینه سازی رتبه و جایگاه وب سایت کسب و کار در نتایج موتور جستجو با اهداف به حداکثر رساندن کارایی کسب و کار بوده که فرد مشاور سئو با اطلاع داشتن از تکنیک های امروزی می تواند این بهبودی را برای وبسایت رقم بزند. با کمک خدمات مشاوره سئویی که توسط آژانس های دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار ها ارائه می شود می توان در کمترین زمان ممکن از رقبای خود پیشی گرفت و در زمان و هزینه وبسایت صرفه جویی نمود. 

چرا مشاور سئو باید همراه وبسایت ما باشد؟

ممکن است در مراحل بهینه سازی وبسایت با مشکلات سئویی روبرو شوید که در این مواقع مشاور سئو با تجربه هایی که در این زمینه دارد می تواند کمک زیادی به بهبود رتبه وبسایت شما در نتایج موتور چستجوی گوگل کند. به همین خاطر وجود مشاور سئو باید همراه با روند توسعه سایت در کنار ما باشد تا در مواقع بروز مشکل بتوانیم از او کمک زیادی بگیریم. خدماتی همچون تجزیه و تحلیل، بررسی و بهبود موقعیت وب سایت، بررسی و آنالیز لینک های داخلی و خارجی و... از جمله مواردی است که فرد مشاور سئو می تواند برای کسب و کار و وبسایت شما به همراه داشته باشد. 

چه زمانی به مشاوره سئو نیاز داریم؟

چه زمانی به مشاوره سئو نیاز داریم؟

خب پاسخ به این سوال که چه زمانی به مشاور سئو نیاز داریم را در پاراگراف بالا اشاره داشتیم و بیان کردیم که وجود مشاور سئو در مواقعی که وبسایت ما در بحث بهینه سازی با مشکل مواجه شده است بسیار زیاد احساس می شود. به همین خاطر شما همیشه به یک مشاور و متخصص سئو نیاز دارید اما نقش این مشاور در هر زمانی متفاوت می باشد. به عنوان مثال زمانی که وبسایت خود را به تازگی طراحی کده اید، نقش مشاور سئو در کمک به راه اندازی سایت، انتخاب نام دامنه، شرکت هاستینگ و... می تواند پررنگ تر احساس شود. از سویی دیگر وبسایت را از لحاظ سئویی به جای خوبی رسانده اید اما در برخی کلمات کلیدی افت رتبه داشته اید که نقش مشاور و متخصص سئو در این مواقع نیز احساس می شود. 

وظایف یک مشاور سئو چه می باشد؟

وظایف یک مشاور سئو چه می باشد؟

وظایف یک مشاور حرفه ای سئو بسته به خدماتی که به هر وبسایت می دهد متفاوت است چرا که هر کسب و کار برای اخذ رتبه بالا در نتایج موتور جستجو نیازمند به بررسی های بیشتر در حوزه مربوطه می باشد. در واقع یک مشاور و متخصص سئو باید از یکسری دانش و آگاهی ها در زمینه سئو اطلاع داشته باشد تا بتواند از آنها در پروژه کارفرما به کار گیرد. مهمترین وظایفی که یک مشاور سئو حرفه ای باید داشته باشد شامل موارد زیر می باشد که مهمترین آن ها عبارتند از:

  • ارائه استراتژی مناسب برای بهبود سئو سایت کارفرما
  • آنالیز وبسایت رقبا و بررسی نقاط قوت و ضعف وبسایت ما
  • تحقیق کلمات کلیدی 
  • آمکان آموزش دادن 
  • شناخت بهترین روش های بهبود سئو سایت
  • ارائه روش هایی برای بهبود تجربه کاربری 
  • توانایی رفع مشکلات فنی وبسایت همچون خطاهای 404 و canonicalization، خطاهای 301 یا 302، لینک های شکسته، خطاهای هاست و سرور، خطاهای گوگل در سرچ کنسول سایت، توانایی تشخیص محتوای تکراری و...
  • بهبود رابط کاری و تست واکنشگرایی وبسایت در حالت موبایل و..
  • داشتن دانش هاست و دامنه 
  • پیاده سازی استراتژی محتوایی سئویی 
  • حل مسائل فنی و تکنیکال سایت
  • بهینه سازی محتوای سایت
  • پیاده سازی استراتژی نامگذاری و ایجاد URL در صفحات سایت

ارسال نظر: