کدخبر: 2428

دانلود فیلم با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده

با شروع فصل تابستان یکی از بزرگ ترین مشکلات پر کردن اوقات فراغت است که به صورت یک معضل برای خانواده ها تبدیل شده است. برخی افراد فکر می کنند فراغت برابر با بیکاری است در حالی که اوقات فراغت از جمله زمان های با ارزش زندگی انسان است.

 

دانلود فیلم

در ایام فراغت می توان به کارهای مورد علاقه پرداخت که تاکنون فرصت انجام آنها تیجاد نشده بود و میتوان تجربیات خوبی به دست آورند. حتی گاهی همین کارهایی که در اوقات فراغت انجام میدهند سبب می شود که مسیر زندگیشان عوض شود. یکی از گزینه ها محبوب برای پر کردن اوقات فراغت سنین مختلف دیدن فیلم های سینمایی، سریال، انیمیشن و یا حتی مستند ها است.

آیا دیدن هر فیلمی برای پر کردن اوقات فراغت مناسب است؟

جواب مشخص خیر است. زیرا امروزه فیلم ها دارای رده سنی مشخصی هستند در نتیجه نکته قابل ملاحظه مطابقت رده فیلم با رده سنی بیننده است. نکته مطرح دیگر که بیشتر در ارتباط با فیلم های خارجی و غیر ایرانی حائز اهمیت است مطابقت فیلم با باور ها و ارزش های دینی جامعه بیننده است؛ گاها خانواده ها تصمیم به مشاهده فیلمی خارجی در جمع های خاموادگی میگیرند که از هر رده سنی ممکن است در این جمع حضور داشته باشند در نتیجه اثرات نامطلوبی بر روی افراد حاضر در جمع گذاشته میشود.

دانلود فیلم جدید

اما چگونه میتوان فیلم های ساخت سایر کشور ها را با خیال آسوده در کنار خانواده دید؟

سایت دانلود فیلم و سریال "ویپو فیلم" ( vipofilm.com ) یکی از معتبر ترین سایت های موجود میباشد که همواره در راستای پاسخگویی به نیاز کاربران در تلاش بوده است در نتیجه علاقه کاربران به فیلم های خارجی جزو مسائل مورد ارزیابی برای تیم ویپوفیلم میباشد که با تشکیل گروه متبهر و انجام سانسور فیلم های غیر ایرانی با توجه به عدم آسیب رسیدن به محوریت و موضوع اصلی فیلم این امکان را فراهم ساخته تا شرایط مشاهده فیلم ها برای خانواده ها ایجاد شود.

دانلود فیلم جدید دوبله فارسی

سایر نکات مثبت سایت ویپوفیلم که سبب برتریت این سایت در برار سایر گزینه های دانلود فیلم شده است شامل:

۱.ایرانی و ملی بودن سایت ویپو فیلم

۲.مصرف اینترنت به صرفه و نیم بها

۳.آرشیو کامل از فیلم های داخلی و خارجی

۴.تنوع بالا در ژانر فیلم ها از جمله جنایی، درام، عاشقانه، کمدیو...

۵.امکان دانلود فیلم های مدنظر در کیفیت های ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p ، ۴۸۰p 

۶.وجود دوبله فارسی و همچنین زیر نویس فارسی برای فیلم های خارجی

۷.وجود اطلاعات کامل فیلم از جمله بازیگران، رده سنی فیلم، خلاصه داستان، ژانر فیلم و...

۸.امکان مشاهده تیزر فیلم پیش از دانلود

۹.امکان برقراری ارتباط با اعضای تیم ویپوفیلم و بیان انتقادات و پیشنهادات

تیم ویپوفیلم ( vipofilm.com ) با تشکیل این سایت  و با بارگزاری فیلم ، سریال ، انیمیشن ، مستند و... در پی جذب اعتماد کاربران خود سعی بر بروز بهترین عملکرد و همچنین به روزرسانی مجموعه خود در حداقل سرعت را دارد و شما میتوانید با اعتماد کامل در راستای پر کردن اوقات فراغت خود به دانلود فیلم های محبوبتان بپردازید.

دانلود فیلم

 

ارسال نظر: