کدخبر: 2515

قیمت اسباب کشی در اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت اسباب کشی در اصفهان تحت تاثیر عوامل مختلفی چون شرکت اسباب کشی انتخابی، تعداد ساعت مورد نیاز برای اسباب کشی، اجرت کارگر اسباب کشی، تعداد وسایل سنگین و حجیم مانند گاو صندوق و یخچال فریزر ساید بای ساید، تعداد طبقات مبدا و مقصد، نوع وسیله حمل و نقل (ایسوزو، کامیونت و...) و بیمه کردن یا نکردن بار قرار دارد. یکی از عواملی که در هزینه اسباب کشی در اصفهان تاثیر گذار است شرکتی است که برای اسباب کشی انتخاب می کنید. اگر از شرکت های معتبر استفاده کنید قیمت های مناسب در کنار خدمات حرفه ای دریافت می کنید ولی اگر شرکت نامعتبری را برای حمل اثاثیه منزل انتخاب کردید، ممکن است صدماتی که به اثاثیه خانه وارد می شود بیش از صرفه جویی و ارزان بودن هزینه اسباب کشی باشد. بنابراین پیشنهاد ما این است که از شرکت های خدمات اسباب کشی حرفه ای در اصفهان استفاده کنید که علاوه بر تجربه، قیمت مناسبی هم ارائه می کنند. ما برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان، شرکت باریکو را پیشنهاد می کنیم. برای مشورت با این شرکت می توانید با شماره 09131255007 تماس بگیرید.

قیمت اسباب کشی در شهر اصفهان

عوامل متعددی در نرخ اسباب کشی در اصفهان موثر هستند، از جمله محل بارگیری (مبدا)، محل تخلیه بار (مقصد)، تعداد طبقات مبدا و مقصد، پیاده روی داشتن یا نداشتن (مثلا به علت کوچه باریک)، اجرت حمل اثاثیه سنگین و حجیم، دستمزد کارگر اسباب کشی و تعداد کارگر مورد استفاده.

محاسبه قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه اسباب کشی در اصفهان به زمان اسباب کشی بستگی دارد. زمان اسباب کشی هم به مقدار لوازم و اثاث منزل و به مسافت بین مبدا و مقصد وابسته است. برای اسباب کشی در اصفهان، هزینه برای کرایه ماشین و برای دستمزد کارگر اسباب کشی برای سه ساعت اول ثابت است و چه اسباب کشی یک ساعت طول بکشد و چه سه ساعت، یک نرخ پرداخت می شود. معمولا نرخ دستمزد کارگر به طبقات خانه ها نیز وابسته است، پس پیش از اسباب کشی به اطلاع شرکت اسباب کشی برسانید که منزل مبدا و مقصد در طبقه چندم است و چقدر هزینه اضافی بابت طبقات دریافت می کند.

حمل بارهای سنگین مانند یخچال ساید و پیانو مشمول هزینه جداگانه است که این مورد را هم از قبل هماهنگ کنید. همچنین اگر کوچه منزل مبدا یا مقصد طوری باریک و تنگ باشد که امکان ورود ماشین اسباب کشی وجود نداشته باشد، به ازای پیاده روی تا منزل نیز هزینه جداگانه دریافت می شود.

وانت بار، نیسان بار، فوتون و ایسوزو برای اسباب کشی هر کدام نرخ متفاوتی دارند. برای اسباب کشی با قیمت مناسب در اصفهان باید وسیله حمل و نقل متناسب با بار منزل خود را انتخاب کنید. اگر مشتری مایل باشد، بعضی شرکت های اسباب کشی مانند اتوبار باریکو، خدمات بسته بندی اثاثیه منزل را نیز انجام می دهند. این کار هزینه جداگانه دارد که به هزینه اسباب کشی می افزاید. کارتن اسباب کشی هم هزینه جداگانه دارد یا باید از کارتن های بی استفاده دیگران استفاده کرد. از کارتن های دوستان و آشنایان استفاده کنید و یا از سوپر مارکت محل یا فروشگاه های دیگر کارتن اضافی را خریداری کنید تا هزینه هایتان کمتر شود.

نرخ ماشین اسباب کشی

نکات اسباب کشی در اصفهان

اصفهان یکی از مهمترین و بزرگترین شهرهای ایران است. این شهر تاریخی در مرکز ایران واقع شده و کلان شهر به شما می رود. صنایع متعددی در اصفهان واقع شده اند که بر اهمیت آن افزوده اند. راه های ارتباطی شهر اصفهان کم و بیش ساختار یافته هستند که حاصل ابتکار و طراحی شیخ بهایی بوده است. اصفهان در 430 کیلومتری تهران و در جنوب این شهر قرار دارد. طول جغرافیایی اصفهان ۵۱ درجه و ۳۹دقیقه و ۴۰ ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۲ درجه و ۳۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه شمالی است. محدوده شهری آن هم به 15 منطقه شهری تقسیم شده و از غرب به خمینی شهر، از جنوب به فلاورجان، از شمال به شاهین شهر و از شرق به دشت سجزی متصل شده است.

برای اسباب کشی در اصفهان و کلا اسباب کشی در هر جا این نکات را در نظر داشته باشید:

شرکت های حرفه ای و با تجربه را انتخاب کنید. افرادی که به صورت فصلی کار می کنند، معمولا قیمت بیشتری می گیرند. به علاوه در صورت بروز مشکل یا وارد آوردن خسارت به لوازم منزل شما پاسخگو نیستند. این افراد از کارگرهای غیر حرفه ای استفاده می کنند که خطر وارد آمدن خسارت به لوازم منزل را افزایش می دهد و منجر به افزایش هزینه های پنهان اسباب کشی در اصفهان می شوند. بنابراین انتخاب شرکت های معتبر با کارگرهای حرفه ای در واقع صرفه جویی در هزینه های اسباب کشی است.

قبل از اسباب کشی لوازم مورد نیاز را بخرید: چسب نواری پهن، کارتن یا صندوق در ابعاد مختلف، نایلون حباب‌دار، ملحفه، کیسه زباله، کاغذ روزنامه، ماژیک.

هزینه بسته بندی حمل اثاثیه منزل

از قبل، وسایل دور ریختنی را جدا کنید و یا به فروش برسانید یا دور بریزید تا اسباب کشی آسان تری داشته باشید و در منزل جدید هم با محدودیت فضا مواجه نشوید.

وسایل شخصی و مهم خود را مانند کارت های بانکی، پول، مدارک و اسناد مهم، شارژر، هدفون، تبلت، حوله و مسواک و شامپو در یک کیف یا ساک شخصی قرار دهید و آن را با خودتان حمل کنید.

تمام وسایل داخل انباری را بررسی کنید. لباس‌های زمستانی و هر چیزی که در حال حاضر استفاده نمی شود را برای انباری خانه جدید بسته بندی کنید. لوازمی که نیاز دارید را برای خانه جدید آماده و بسته بندی کنید.

وسایل شکستنی خود را در کارتن قرار دهید و لابه لای آنها لباس های خود و یا نایلون حباب دار قرار دهید و یا به آنها روزنامه بپیچید. برای اینکه ظروفی مثل بشقاب در حین حمل و نقل نشکند، آنها را ته جعبه نگذارید، آن ها را داخل روزنامه بپیچید و نزدیک لبه قرار دهید زیرا اینگونه بشقاب ها سر جای خود ثابت باقی می مانند و احتمال شکسته شدنشان کم است.

بهتر است قبل از بسته بندی، لوازم مصرفی را اگر کثیف هستند، شسته و سپس بسته بندی کنید. یکی از کارهای خوب در اسباب کشی، شستن فرش ها است. بهتر است قبل از اسباب کشی آن را انجام دهید.

نکاتی برای صرفه جویی در هزینه اسباب کشی در اصفهان

از کمدهای قابل جابجایی استفاده کنید و لوازم سبک مانند لباس ها را داخل کمد جاسازی کنید و با چسب در کشوها را محکم کنید. دور کمدها و کشوها را هم نایلون حباب دار بپیچید تا در مسیر اسباب کشی آسیب نبینند.

لوازم و اثاثیه کوچک را داخل یک کارتن بزرگ جاسازی کنید و با ماژیک مشخص کنید محتویات کارتن چیست. وسایل بزرگ و سنگین مثل چرخ گوشتی را جداگانه بسته بندی کنید.

وسایل مشابه را با هم بسته بندی کنید تا زمان باز کردن کارتن و چیدن اسباب و اثاثیه منزل راحت باشید. یک کارتن جدا برای داروها بردارید.

حتما یک یا دو روز قبل از اسباب کشی، شرکت اسباب کشی معتبری را انتخاب کنید و برای حمل اثاثیه منزل با آن ها هماهنگ کنید. اگر در روز اسباب کشی تازه بخواهید دنبال شرکت حمل اثاثیه منزل بگردید، ممکن است ماشین اسباب کشی آزاد پیدا نکنید و گرفتار شوید.

کمتر از 3 کارگر نگیرید. استفاده از 2 کارگر هم باعث طولانی شدن زمان اسباب کشی می شود و هم به علت خستگی می تواند موجب خسارت به اثاثیه شود.

خودرو اسباب کشی را متناسب با حجم بار اثاثیه منزل انتخاب کنید. چند بار استفاده از نیسان و وانت بار به جای یک بار استفاده از ایسوزو اصلا به صرفه نیست و زمان و هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان را افزایش می دهد. اگر بار شما کم است هم استفاده از خودرو بزرگ منطقی نیست.

زمان های خلوت و بدون ترافیک را برای اسباب کشی انتخاب کنید تا زمان اسباب کشی کاهش یابد. شرایط آب و هوا مثل بارانی یا طوفانی بودن را هم در نظر داشته باشید. در نظر داشته باشید که اسباب کشی در تابستان معمولا گرانتر است. روزهای وسط هفته هم معمولا برای اسباب کشی، قیمت های بهتری می توانید پیدا کنید.

منبع: ایلنا

ارسال نظر: