کدخبر: 3097

چند دلیل برای خرید ماگ و لیوان های دوست داشتنی

این روزها دیگر خبری از لیوان‌هاو استکان‌های شیشه‌ای برای خوردن نوشیدنی نیست، ماگ‌ها انتخاب جدیدی هستند که اکثریت ترجیح می‌دهند که از آن‌ها استفاده کنند. اگر به دنبال دلیل برای خرید ماگ هستید، حتما سوالات زیادی ذهن شما را به خود مشغول کرده است.

این روزها دیگر خبری از لیوان‌هاو استکان‌های شیشه‌ای برای خوردن نوشیدنی نیست، ماگ‌ها انتخاب جدیدی هستند که اکثریت ترجیح می‌دهند که از آن‌ها استفاده کنند. اگر به دنبال دلیل برای خرید ماگ هستید، حتما سوالات زیادی ذهن شما را به خود مشغول کرده است.

ما به شما می‌گوییم که چرا این لیوان‌های بزرگ و دوست داشتنی به این اندازه در تبلیغ برند شما تاثیر می‌گذارند. احتمالا پس از خواندن این متن به دنبال خرید ماگ تبلیغاتی باشید و به این شیوه نام برند خود را در ذهن مشتری ثبت کنید.

چرا به دنبال دلیل برای خرید ماگ هستید؟

تا چند سال قبل اگر در میان جمع از ماگ صحبت می‌کردید، تعداد انگشت شماری متوجه منظور شما می‌شدند. اگر چه همیشه ماگ‌ها در انواع و طرح‌های مختلف در بازار وجود داشتند، اما هیچ گاه به این اندازه ترند نشده بودند که همه با نام این لیوان‌های جذاب آشنا باشند.

این روزها اما مسئله فرق می‌کند؛ دیگر کمتر کسی را می‌بینید که با نام ماگ غریبه باشد. به جرات می‌توان حتی ادعا کرد که کمتر کسی پیدا می‌شود که از این لیوان‌های زیبا خوشش نیاید؛ به گونه‌ای که حتی افرادی را می‌بینیم که کلکسیونی از ماگ‌ها در طرح‌های مختلف دارند.

این لیوان‌های جذاب جادویی منحصر به فرد در خود دارند که حتی اگر یکی از آن‌ها را داشته باشید، همچنان به دنبال خرید طرح‌های دیگری از آن هستید. همین امر سبب شده است که ماگ‌ها به یکی از گزینه‌های اصلی و همیشگی در لیست هدایای تبلیغاتی دربیایند.

به این ترتیب حتی اگر مخاطب شما تعداد زیادی از ماگ در خانه داشته باشد، همچنان از داشتن طرحی دیگر از این لیوان جذاب خوشحال خواهد شد. چه چیزی بهتر از این است که از تاثیر هدیه خود بر مخاطب مطمئن باشید؟

شما به آسانی می‌توانید با خرید این لیوان‌های زیبا در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف روی مخاطبان خود تاثیر بگذارید و آن‌ها را با خود همراه کنید.

ماگ؛ هدیه‌ای ارزان قیمت اما تاثیرگذار

هدایای تبلیغاتی معمولا در تعداد بالا تهیه می‌شوند؛ هیچ تفاوتی ندارد که شما این هدایا را به کارمندان خود می‌دهید یا مشتریان، گاهی تمام دغدغه شما هزینه‌ای می‌شود که باید به منظور خرید این هدایا پرداخت کنید.

پیش از هر چیز بگذارید نکته‌ای را به شما بگوییم؛ هزینه‌هایی که شما بابت خرید هدیه پرداخت می‌کنید، هرچند زیاد باشد، تاثیری شگفت انگیز در کسب و کارتان به جا می‌گذارد. اما اگر به دنبال راهی هستید که هدیه‌ای ارزان قیمت اما تاثیرگذار انتخاب کنید، بدون شک ماگ بهترین گزینه پیش روی شما است.

درواقع اگر بخواهیم چند دلیل برای خرید ماگ به شما ارائه دهیم، قیمت ارزان یکی از اولین دلایلی است که باید به آن اشاره کنیم.

این لیوان‌های دسته‌دار و بزرگ در طرح‌ها، جنس‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود هستند. از این رو دست شما در انتخاب آن‌ها باز است. یکی از بهترین و تاثیرگذارترین لیوان‌ها را انتخاب کرده و با آن تاثیری شگفت انگیز بر مخاطب خود بگذارید.

خاطره‌ای خوش در دستان مخاطبتان باشید

آیا می‌دانید که هدایای تبلیغاتی بدون ایجاد حس و حال در مخاطب هیچ تاثیر مثبتی در معرفی برند شما نخواهند داشت؟

بنابراین اولین چیزی که باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی در نظر داشته باشید، این است که به چه اندازه حس و حال مخاطبتان را هدف قرار می‌دهد؟

ماگ

ماگ‌ها یکی از گزینه‌های اصلی در لیست هدایای تبلیغاتی هستند که به خوبی برند شما را معرفی می‌کنند. این روزها نه تنها این لیوان‌های دوست داشتنی ترند شده‌اند و از این رو برای همه جذابیت دارند، بلکه نوشیدن در این لیوان‌ها نیز احساس خوبی به مخاطب منتقل می‌کند.

این لیوان‌های دسته‌دار و بزرگ معمولا مهمان لحظه‌های تنهایی همه هستند؛ همان لحظه‌هایی که به دنبال ذره‌ای آرامش در تنهایی خود می‌نشینند و نوشیدنی مورد علاقه خود را می‌خورند. لذت این نوشیدنی زمانی کامل می‌شود که با در دست گرفتن لیوان حاوی آن تمام حس‌های خوب به شما منتقل شود؛ درست مانند زمانی که از سرکار می‌آیید و خود را به یک نوشیدنی گرم در ماگ مورد علاقه‌اتان مهمان می‌کنید.

زمانی که این لیوان بزرگ را در دستان خود جای می‌دهید و گرمای نوشیدنی را احساس می‌کنید، تمام احساس شما با آن درگیر می‌شود. در همین زمان است که احساس خستگی از تن شما پرمی‌کشد و جای خود را به حس و حال خوب می‌دهد.

حال تصور کنید که شما این لیوان دوست داشتنی را به مخاطب خود هدیه داده باشید؛ در این صورت شما و کسب و کارتان در تمامی این لحظه‌ها با آن فرد همراه هستند. در این صورت به یاد ماندن نام برند شما در ذهن مشتری دور از انتظار نیست. این دلیل برای خرید ماگ شما را از تاثیر این هدیه بر نام برندتان متقاعد خواهد کرد.

ماگ؛ هدیه‌ای ماندگار

یکی دیگر از فاکتورهایی که در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، ماندگاری آن‌ها است. هر چه هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید، ماندگارتر باشد، مدت طولانی‌تری مبلغ برند شما خواهد بود. از این رو ماندگاری هدایای خود را دست کم نگیرید.

خوشبختانه ماگ‌ها با جنس‌های خاص خود یکی از ماندگارترین هدایا به شمار می‌آیند. این لیوان‌های دسته‌دار در جنس‌های مختلف استحکام بیشتری حتی نسبت به لیوان‌های شیشه‌ای دارند. به همین دلیل زمانی که این لیوان‌ها را به عنوان هدیه انتخاب می‌کنید، دیگر نباید نگران ماندگاری آن باشید.

هدیه دادن ماگ می‌تواند معنای دیگری نیز برای مخاطب شما داشته باشد؛ این که شما به یاد او بوده‌اید و هدیه‌ای ارزشمند، کاربردی و ماندگار برای او تهیه کرده‌اید. هدیه‌ای که تاریخ انقضا ندارد و به مدت طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.

با انتخاب ماگ نام برند خود را در ذهن مشتری حک کنید

ماگ یکی از آن گزینه‌هایی است که با انتخاب آن امکان تبلیغ بهتر و بیشتر برند خود را دارید. حتما شما نیز ماگ‌هایی را که روی آن نام برندی خاص به شکلی منحصر به فرد طراحی شده است، دیده‌اید.

تصور کنید که مخاطب شما زمانی که به دنبال آرامش است، نوشیدنی گرم در لیوان مزین شده با نام برند شما می‌ریزد و در گوشه دنج خود خلوت می‌کند. آن چیزی که در این میان اهمیت دارد این است که کسب و کار شما در هر جرعه از این نوشیدنی در جان آن فرد می‌نشیند.

از کجا می‌دانید، شاید آن ماگ را با نام برند شما به سایر اعضای خانه معرفی کند. در این صورت شما تنها آن فرد را تحت تاثیر قرار نداده‌اید؛ تمام اطرافیان آن فرد در مورد کسب و کار شما کنجکاو خواهند شد. در این صورت اگر جایی با محصولات برند شما مواجه شوند، حسی آشنا در آن‌ها سرازیر می‌شود که نمی‌گذارد در انتخاب و خرید محصولات شما لحظه‌ای تردید داشته باشند.

با خرید ماگ بهترین هدیه تبلیغاتی را ارائه دهید

در این مقاله چند دلیل برای خرید ماگ ارائه کردیم که هر کدام از آن‌ها از زاویه‌ای متفاوت تاثیر این استراتژی خلاقانه را به شما نشان می‌داد. این لیوان‌های جذاب گزینه‌ای جدید و زیبا است که نه تنها کاربرد زیادی در زندگی روزمره دارد، بلکه محبوبیت آن نیز زیاد است.

همین امر سبب می‌شود که انتخاب ماگ به عنوان هدیه تبلیغاتی تاثیر زیادی در ذهن مشتری به جا بگذارد. این گزینه را از آن جایی هوشمندانه می‌دانند که زیبایی‌های آن به مدت طولانی حس و حال مخاطب را درگیر خواهد کرد و از این رو برند شما را در ذهن او ثبت می‌کند.

اگر به دنبال راهی به منظور انتخاب و خرید این لیوان‌های جذاب هستید، کافیست که سری به وب سایت حس هفتم بزنید.

 

ارسال نظر: